abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87220934
Op dit moment heb ik contact met een bedrijf wat een vorm van parallelhandel bedrijft. Simpel weg betekend het een bepaald product uit een ander land halen en vervolgens weer in een andere regio/land door verkopen in grote partijen. Echter kom ik er via google achter dat niet alle bedrijven blij zijn met deze vorm van handel, met name grote merknamen.

Kortom mijn vraag is moet ik mijzelf hier mee inlaten of komt dit niet ten goede op mijn CV als ik later naar een andere werkgever zou gaan? Wat is jullie kijk hier op?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:03:38 #2
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87221207
Je bent toch gewoon medewerker en geen eigenaar? Dan zal het wel meevallen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:06:20 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87221318
Ga je er in dienst ofzo? Ik zou wel uitkijken als ik jou was...
of later dit bedrijf niet op je cv vermelden.... Maarja dan moet je weer 'het gat' in je cv uitleggen. lastig.
How can I make this topic about me?
pi_87221482
Het is sowieso beter voor je CV dan een tijd werkloos zijn volgens mij. Dus als er geen alternatieven zijn kun je het zo duidelijk uitleggen. Zo snel er iets anders is dan kun je daar weer voor gaan.
pi_87221995
Wat Habork zegt
Huh?
pi_87227621
Nou het komt er op neer dat ik waarschijnlijk nog andere banen achter de hand heb. Echter leek mij de functie bij het desbetreffende bedrijf dat parallelhandel bedrijft interessanter. Maar die andere bedrijven waar ik kans heb zitten niet in grijs gebied.
pi_87228741
Voor hoelang wil je er gaan werken? Zie je dit als sollicitatie voor lange tijd ( > 5 jaar) dan zou ik voor het interessante gaan. Zie je het als overbruggingsperiode dan zou ik voor het mooie CV gaan.
pi_87230688
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef Habork het volgende:
Voor hoelang wil je er gaan werken? Zie je dit als sollicitatie voor lange tijd ( > 5 jaar) dan zou ik voor het interessante gaan. Zie je het als overbruggingsperiode dan zou ik voor het mooie CV gaan.
Voor de duidelijkheid het interessante staat dus niet goed op mijn CV dus om dit nou voor een langere tijd op mijn CV te hebben......?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')