Je lacht maar het is toch te ziek voor woorden. Ik zweer het je kijk het maar na. Zoek ook even arrivals op....... Eerst kijken en dan zeggen wie raar is!quote:
niet alles wat op het internet staat is waarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Je lacht maar het is toch te ziek voor woorden. Ik zweer het je kijk het maar na. Zoek ook even arrivals op....... Eerst kijken en dan zeggen wie raar is!
Ik heb gekeken en jij bent raar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Je lacht maar het is toch te ziek voor woorden. Ik zweer het je kijk het maar na. Zoek ook even arrivals op....... Eerst kijken en dan zeggen wie raar is!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef Lariekoek het volgende:
Wie heeft het hek van BNW open gelaten?
quote:
Dr boyd graves,.quote:
Dat is nou precies de verkeerde manier om je stelling te onderbouwen. Jíj stelt, jíj komt met de bronnen.quote:
Maar dan krijgen we van die Lambiekjepraktijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is nou precies de verkeerde manier om je stelling te onderbouwen. Jíj stelt, jíj komt met de bronnen.
De mijne knalde er ook uit...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja zeg. Ik wilde net posten, ligt ineens mijn internetverbinding eruit.
Ik zweer het: DAT IS GEEN TOEVAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |