quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef OnCraintDégun het volgende:
wees blij dat hij geen bounty in de frituur gooide
Tja, want wie is hier nu de frituurquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef OnCraintDégun het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef PierreBetfair het volgende:
Had honger en ging naar de patatzaak op de hoek. Ik wilde een grote frietpatat en een frikandel, maar dan perse eentje die onderop lag. Ik zag namelijk druppels vocht op de bovenste frikandellen staan, die wilde ik dus niet. Hij zei "niks mis met die frikandellen hoor" en gooie em in het vet, waarop ik zei "eet smakelijk" en liep de zaak uit. "Jij gaat wel betalen" riep hij me na......ik reageerde niet en liep richting auto. Voordat ik kon starten tikte hij op mn raam. Ik stap uit en de discussie begon. Uiteindelijk zijn we tot een schikking gekomen ten bedrage van 1 euro. Ik heb hier eigenlijk spijt van, en wil mn euro terug. Sta ik in mijn recht, en via welke weg kan ik het beste mijn geld terug proberen te vorderen?
BvD,
Pierre
Dat zou een mooie actie zijn ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Lariekoek het volgende:
Had hem dan gewoon gekocht en was erop gaan stampen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef OnCraintDégun het volgende:
met de frikandel eraan vast.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht baksteen door z'n ruit keilen!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Jij hebt wel een extreem goed geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |