abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75082019
Hoi,

Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik. Ik zeg, servetje en glas graag......hij kijkt me aan en zegt "het is hier een snackbar, geen hotel". Ik zeg "Geef het dan maar aan je hond" en loop de tent uit. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.

Half uur terug belt de politie..........die muppet had mn kenteken genoteerd en bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal van een hamburger + cola. Ik heb e.e.a. uitgelegd, maar moet om 16:00 op het bureau verschijnen. Ik ben niet van plan om alsnog te betalen aan zo'n onbeschofte vetnek.

Iemand enig idee wat ik kan verwachten?

Pierre
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:08:11 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_75082049
Ik denk dat je een ontzettende rasmongool bent en dat de snacklul gelijk heeft.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_75082052
"Ja, wie is hier nou de snackbar?"
pi_75082061
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoi,

Zojuist loop ik een lokale friettent binnen om iets te bestellen. Ik zeg "hamburger speciaal graag en een blikje cola, ik eet het hier even op." Vijf minuten later komt de beste man het me brengen. Geen servetje erbij, geen glas, alleen die burger en dat blik. Ik zeg, servetje en glas graag......hij kijkt me aan en zegt "het is hier een snackbar, geen hotel". Ik zeg "Geef het dan maar aan je hond" en loop de tent uit. Kerel loopt achter me aan en begint hard te roepen "betalen dief, betalen dief !!" Ik deed alsof ik gek was, start mn auto en reed weg.

Half uur terug belt de politie..........die muppet had mn kenteken genoteerd en bij de politie langs geweest om aangifte te doen van diefstal van een hamburger + cola. Ik heb e.e.a. uitgelegd, maar moet om 16:00 op het bureau verschijnen. Ik ben niet van plan om alsnog te betalen aan zo'n onbeschofte vetnek.

Pierre

Wat een creatieve geest heb jij toch
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:08:42 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_75082062
Haha. Nee geen idee, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Je moeder is een hamster
pi_75082067
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Hoi,

Pierre
you're serious right?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_75082085
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:08 schreef kebabkever het volgende:

[..]

you're serious right?
Neuh.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:10:45 #8
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75082108
TVP.

Maar het is toch geen diefstal. En als je uiteindelijk toch moet betalen zou ik het blikje en je hamburger opeisen.
pi_75082109
Ik had ook niet betaald. Vooral niet als je zo behandeld wordt!
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  PR/Manusje van alles zaterdag 28 november 2009 @ 13:11:14 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75082118
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Neuh.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75082171
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Impry het volgende:
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:18:33 #13
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75082260
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Impry het volgende:

Slechte cam versie.
pi_75082269
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef mime_negert het volgende:
TVP.

Maar het is toch geen diefstal. En als je uiteindelijk toch moet betalen zou ik het blikje en je hamburger opeisen.
Okee, laten we er voor de grap even vanuit gaan dat dit verhaal waar is. Dan heeft TS natuurlijk geen poot om op te staan. Er staat nergens dat hij recht heeft op een glas of servet. Hij heeft zelf besloten die hamburger en cola te laten staan.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:27:54 #15
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_75082439
hij heeft niets weggenomen, dus het is geen diefstal.

Het zou misschien richting oplichting gaan, maar dan ontbreken de listige kunstgrepen...
Ik denk dat dit puur een civiele zaak is, en dat zou ik ook gelijk op het politiebureau vertellen, op dat gebied heeft de politie namelijk geen enkele bevoegdheid.
pi_75082474
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Okee, laten we er voor de grap even vanuit gaan dat dit verhaal waar is. Dan heeft TS natuurlijk geen poot om op te staan. Er staat nergens dat hij recht heeft op een glas of servet. Hij heeft zelf besloten die hamburger en cola te laten staan.
Dat dus.
TVP voor de veroordeling.
pi_75082488
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat een onzin. In een restaurant heb je ook recht op bestek bij je eten......of ga jij daar betalen als je je biefstuk en spersiebonen met je handen op moet eten. Servetje en glas hoor je in een friettent altijd te krijgen als je er om vraagt.
pi_75082493
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef Wupppie het volgende:
hij heeft niets weggenomen, dus het is geen diefstal.

Het zou misschien richting oplichting gaan, maar dan ontbreken de listige kunstgrepen...
Ik denk dat dit puur een civiele zaak is, en dat zou ik ook gelijk op het politiebureau vertellen, op dat gebied heeft de politie namelijk geen enkele bevoegdheid.
Als ik eten bestel in een restaurant, eet het niet op, dan moet ik toch ook nog steeds betalen?
Je hebt iets besteld, je hebt het gekregen en dus moet je betalen...

TS is te arm om hamburger + cola te betalen
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_75082536
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:29 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Wat een onzin. In een restaurant heb je ook recht op bestek bij je eten......of ga jij daar betalen als je je biefstuk en spersiebonen met je handen op moet eten. Servetje en glas hoor je in een friettent altijd te krijgen als je er om vraagt.
Bestek heb je nodig om het gerecht te eten, een glas en een servetje niet...
Verder heb ik ook het idee dat TS zich wilt laten bedienen in een snackbar..
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:35:41 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_75082615
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_75082624
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:32 schreef DaDude1987 het volgende:

Bestek heb je nodig om het gerecht te eten, een glas en een servetje niet...
Verder heb ik ook het idee dat TS zich wilt laten bedienen in een snackbar..
Je hebt helemaal geen bestek nodig om je gerecht te eten. Tis wel vanzelfsprekend dat je het erbij krijgt, net zoals een glas en een servetje als je cola en een hamburger besteld hebt.

Ik heb denk ik al wel 100 keer hamburger + cola besteld in andere snackbars, altijd met servetje. Soms vergaten ze een glas en als ik daar om vroeg kreeg ik dat gewoon.

Dat jij je als een hond wilt laten behandelen moet je zelf weten, ik i.e.g niet.
pi_75082656
tvp, vraag me echt af hoe dit afloopt en wie dat gaat beoordelen
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:37:38 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_75082666
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:29 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

RECHT op bestek? Doe normaal man. Alsof dat wettelijk is vastgesteld

Er zijn heel veel snackbarren die geen glazen hebben. Maar naar het zich laat aanzien is de TS een fantast..dus tja.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:37:48 #24
188742 Rochgel
Ja is geen nee
pi_75082671
Ik kreeg een keer een glas en een servetje in een snackbar, maar geen eten

Ontopic + tvp:

Wat een slechte vergelijking trouwens van die man; "het is hier een snackbar, geen hotel". uhhh ?

Maaruh, niet betalen ! Mocht de politie je dwingen, dan gooi je de volgende keer dat blikje cola in de frituur

Of je smeert je mond vol met ketchup af aan een van de tafels of tafelkleden
We could build a rocket, fly to the moon
Leave Tuesday morning, and be back for noon
There wasn't nothing, nothing that we couldn't do
Once, when I was little
pi_75082701
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:

RECHT op bestek? Doe normaal man. Alsof dat wettelijk is vastgesteld
Dat weet ik wel 100% zeker. Zal wel ergens zijn ondergebracht in een regeletje, wees maar niet bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')