Dit gaat idd om een test. Maar niet voor mezelf. Iemand in Amerika. En daar hangt nogal wat vanaf. Deze persoon kent het vak zelf ook, maar omdat er zoveel vanaf hangt is het handig als er twee mensen het eens zijn over het antwoordquote:
Thanks! Maar 10 dagen.... het is gewoon een test met tijdslimiet. En een aantal vragen moeten door iemand gedubbelchecked worden... aangezien er zoveel vanaf hangt... Dus heb iemand nodig die een uurtje tijd maakt tegen een kleine/leuke vergoeding.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien heb je iets aan dit aanbod.
Ja moet ik moeite gaan doen ofzo ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Stuur ff meer info dan. Of zit je toch niet in de rechtensector
Laat me raden: degene die de test moet doen weet er geen fuck vanaf maar heeft gewoon de juiste antwoorden nodig. Wat is het voor test?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:38 schreef Mell567123 het volgende:
[..]
Thanks! Maar 10 dagen.... het is gewoon een test met tijdslimiet. En een aantal vragen moeten door iemand gedubbelchecked worden... aangezien er zoveel vanaf hangt... Dus heb iemand nodig die een uurtje tijd maakt tegen een kleine/leuke vergoeding.
Gewoon een soort online tentamen. Wel eentje waar je een A- ( zegmaar 8) voor moet halen. En nee, die persoon weet er wel wat vanaf. Die persoon zit zich nu het apezuur te leren... Dit is gewoon backup aangezien er zoveel vanaf hangt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Laat me raden: degene die de test moet doen weet er geen fuck vanaf maar heeft gewoon de juiste antwoorden nodig. Wat is het voor test?
Gewoon een vak, maar anders studievertraging. Er is geen tweede keer. Dat is het hele vak gewoon overnieuw doen.... :Squote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:26 schreef karr-1 het volgende:
Wat hangt er dan precies van af? Je leven? Mag je het examen ook een tweede keer doen als het mislukt? Wat is het eigenlijk voor examen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |