Vakantie, he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef Etsu het volgende:
Heb deze week 35 uur opzitten, ben het helemaal zatHoef pas vrijdag weer.
Bij mij wordt de helft vaak afgeschreven op TvT)-uren)/TvU uren. En als ik een een rustige periode heb, dan dan krijg ik die uren beetje-bij-beetje uitbetaald. Laatst 70 TvT uren uitbetaald. Toch lekker extraatje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef NJ het volgende:
Ik weet het precies. Ik krijg namelijk maar 4x20 uur uitbetaald. Anders gaat de loonsom naar de klote..
Niemand?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat voor rechten je precies hebt als je een vast contract heb?
Ik heb momenteel een (vast) contract van 28 uur per periode. Kunnen ze het aantal contracturen zomaar omlaag brengen? En wat zijn precies mijn rechten qua onstlag e.d.?
Dat kunnen ze niet zomaar.quote:
Dus ze kunnen mij niet ontslaan, ookal nemen ze de wettelijke opzegtermijn in acht? Dat is wel nice.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet zomaar.
En ze kunnen je niet ontslaan zonder gegronde reden. En een gegronde reden moet goed gedocumenteerd zijn waarbij jij tijd gehad hebt om je gedrag / prestaties aan te passen.
Mwah. Ze hebben gewoon die van vorig jaar gebruikt. (link)quote:
tegen het krieken van de middagquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:05 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoelaat je het kan verwachten?
Shame on mequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Renesite het volgende:
Nog geen 100 euro![]()
(4 weken op vakansj geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |