abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85473190
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:22 schreef NJ het volgende:

[..]

http://werk.ah.nl/winkel/teamleider.jsp
Mijn God, wat een dropstaaf. "Ja, nu staan we hier even te wachten. Betaalt goed, dat wachten." Ga dan wat spiegelen of een actiekop vullen, lamlul. :D.
ja, die filmpjes zijn wel triest :') die houding ook ja :X
Ja doei.
pi_85473978
Zo, gebeld. Ga straks een sollicitatieformulier ophalen.

Ze zochten mensen voor doordeweeks overdag (specifiek gevraagd) en mijn leeftijd was geen probleem :9
Ja doei.
pi_85474075
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gebeld. Ga straks een sollicitatieformulier ophalen.

Ze zochten mensen voor doordeweeks overdag (specifiek gevraagd) en mijn leeftijd was geen probleem :9
25 en dan nog aan de AH denken als baantje? Schaam je. :')
Flesje bier
pi_85474164
:O
Ja doei.
pi_85474640
Wat? :P
Flesje bier
pi_85474912
't zal me jeuken wat een willekeurige FOK!ker daar van vindt :)

ik zoek een niet al te moeilijk baantje voor naast mijn studie waarin ik flexibel een uur of 24 a 28 uur in de week kan werken, overdag.

Gros van de 'betere' banen zijn of niet flexibel, of te weinig uren. Wat ze veel vragen zijn callcenter medewerkers, da's enige wat je nu een baangarantie oplevert + flexibel is. Ook veel studentenbanen zijn in de avonduren, in kroegen en zulks, waar ik niet echt op zit te wachten..

Heb 2 jaar lang een baan gehad als Technisch Vertaler bij een software bedrijf. Briljant salaris, 'op niveau', flexibel tot in den treure, maar ontzettend klotewerk. Achter de kassa zitten vind ik als bijbaan echt heel leuk. Komt veel mensen tegen, zorgen dat je vaste klanten krijgt ^O^

En bij zulke banen is er veel beschikbaarheid overdag (wat ik wil, aangezien de weekenden gewoon voor mijn vriend en mij zijn en ik in de avonden wil studeren) aangezien de 15 en 16jarige medewerkers dan echt gewoon naar school moeten 8-)

Dit filiaal is op kruipafstand van de universiteit en het sportcentrum, op 15 minuten fietsen van huis en als ik dus af en toe wat meer moet werken of op een tijdstip wat mijn voorkeur niet heeft, is 't ook geen ramp.

En daarbij, ík moet 't leuk vinden 8-)
Ja doei.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 augustus 2010 @ 16:49:45 #282
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_85479501
Ik ben vandaag 25 geworden en heb het ook als bijbaantje hoor :D ideaal cashen!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_85479596
Werkt er een forum admin bij de ah? :o Ik heb nog kans! :P
pi_85483649
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit namelijk héél erg in de knijp omdat ik een baan nodig heb (bezuinigingen oude werkgever --> baan kwijt) maar het is moeilijk iets te vinden.

Tijdens m'n werk (wat ik niet leuk vond, maar wat wel flexibel en dichtbij was..) riep ik altijd 'als het niet zo godverdomde weinig zou verdienen zou ik achter de kassa gaan zitten bij de AH!!' want dat vind ik écht wel leuk werk, iig zo voor erbij. Vind 't een sport om zo snel mogelijk alles te scannen en netjes op de band neer te leggen zodat mensen 't goed en handig weer in kunnen pakken ( :@ ) en vaste klanten bij je aan de kassa te krijgen 8-). Bij de Hoogvliet hadden ze aan 't eind van de dag een overzicht met O+ cijfertjes O+ kon je zien hoeveel producten je had gescand, hoeveel klanten je had gehad, etc :')! Echt geweldig :9

Maar nu zag ik bij een AH in de buurt dat ze medewerkers zochten dus ik ging toch maar even informeren...

Dus nu wilde ik kijken op de site, ligt de vacaturebank van werk.ah.nl eruit ;(
Zo'n lijst is inderdaad handig. Hangt er bij ons in het filiaal ook. Met je aantal producten per minuut, je gemiddelde aantal kratten, regelcorrectie enzo. Erg handig.

En toch staat er bij mij altijd 0.00. :( Gelukkig spring ik alleen ook maar even bij. 2 uur achter de kassa zitten zou ik niet kunnen.
  Moderator donderdag 19 augustus 2010 @ 20:47:34 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85487938
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef j95 het volgende:
Werkt er een forum admin bij de ah? :o Ik heb nog kans! :P
Hoi kusje
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85488341
In welke fillialen werken jullie? Ik in de beroemde AH Heemskerk O+
  Moderator donderdag 19 augustus 2010 @ 21:07:01 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85488686
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef j95 het volgende:
In welke fillialen werken jullie? Ik in de beroemde AH Heemskerk O+
Ja, ga ik niet zeggen :@ Stalkerts :@
pi_85521722
Kwam er vandaag weer achter dat winkeldieven niet altijd fijn zijn. 2 week geleden, zaterdag. Werd er een man aangehouden bij ons, was er zelf niet bij. Meneertje had 28 flessen wasmiddel in/op zijn scootmobiel verstopt. Met 3 man hebben ze hem in bedwang moeten houden, totdat de politie aan kwam scheuren en het na zo'n 16 minuten overnamen.

Zat vandaag in de kantine. Komt hij opeens langs. Stopt ie voor het raam met z'n scootmobiel. Kijkt ie even rond. Kijkt hij naar mij, maakt ie zo'n 'ik maak je af'-gebaar met zijn hand langs zijn nek.

Niet dat ik me er veel van aan trek, hoor. :')
pi_85523014
Oja dat heb ik gezien, die foto stond in het AD!
pi_85523801
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef einschtein het volgende:
Kwam er vandaag weer achter dat winkeldieven niet altijd fijn zijn. 2 week geleden, zaterdag. Werd er een man aangehouden bij ons, was er zelf niet bij. Meneertje had 28 flessen wasmiddel in/op zijn scootmobiel verstopt. Met 3 man hebben ze hem in bedwang moeten houden, totdat de politie aan kwam scheuren en het na zo'n 16 minuten overnamen.

Zat vandaag in de kantine. Komt hij opeens langs. Stopt ie voor het raam met z'n scootmobiel. Kijkt ie even rond. Kijkt hij naar mij, maakt ie zo'n 'ik maak je af'-gebaar met zijn hand langs zijn nek.

Niet dat ik me er veel van aan trek, hoor. :')
Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt had :|W
pi_85525858
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef UncleSam het volgende:
Oja dat heb ik gezien, die foto stond in het AD!
Haha, ja. Klopt! :)

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Dyr. het volgende:

[..]

Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt had :|W
Oh? Vertel!
pi_85527513
Kan iemand mij hier uitleggen wat voor rechten je precies hebt als je een vast contract heb?

Ik heb momenteel een (vast) contract van 28 uur per periode. Kunnen ze het aantal contracturen zomaar omlaag brengen? En wat zijn precies mijn rechten qua onstlag e.d.?
pi_85527542
edit
pi_85566935
Ik moet waarschijnlijk morgen werken, alleen ben vergeten te kijken hoelaat ik moet beginnen.
Nu wil ik op plaza kijken want dat moet ook mogelijk zijn alleen weet ik dus echt niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Is de gebruikersnaam gewoon een standaards iets?
En wachtwoord dan de code die onder mijn loonstrookje staat, als ik die niet heb veranderd?

alvast bedankt :9
pi_85567316
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef stef040 het volgende:
Ik moet waarschijnlijk morgen werken, alleen ben vergeten te kijken hoelaat ik moet beginnen.
Nu wil ik op plaza kijken want dat moet ook mogelijk zijn alleen weet ik dus echt niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Is de gebruikersnaam gewoon een standaards iets?
En wachtwoord dan de code die onder mijn loonstrookje staat, als ik die niet heb veranderd?

alvast bedankt :9
Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnen :P
pi_85567644
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Dyr. het volgende:

[..]

Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnen :P
Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:47:02 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85568679
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef stef040 het volgende:

[..]

Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.
OM 6 uur bellen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 augustus 2010 @ 13:57:37 #298
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_85569031
Komt maar met dat geld :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:58:26 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa