ja, die filmpjes zijn wel triestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:22 schreef NJ het volgende:
[..]
http://werk.ah.nl/winkel/teamleider.jsp
Mijn God, wat een dropstaaf. "Ja, nu staan we hier even te wachten. Betaalt goed, dat wachten." Ga dan wat spiegelen of een actiekop vullen, lamlul..
25 en dan nog aan de AH denken als baantje? Schaam je.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gebeld. Ga straks een sollicitatieformulier ophalen.
Ze zochten mensen voor doordeweeks overdag (specifiek gevraagd) en mijn leeftijd was geen probleem
Zo'n lijst is inderdaad handig. Hangt er bij ons in het filiaal ook. Met je aantal producten per minuut, je gemiddelde aantal kratten, regelcorrectie enzo. Erg handig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit namelijk héél erg in de knijp omdat ik een baan nodig heb (bezuinigingen oude werkgever --> baan kwijt) maar het is moeilijk iets te vinden.
Tijdens m'n werk (wat ik niet leuk vond, maar wat wel flexibel en dichtbij was..) riep ik altijd 'als het niet zo godverdomde weinig zou verdienen zou ik achter de kassa gaan zitten bij de AH!!' want dat vind ik écht wel leuk werk, iig zo voor erbij. Vind 't een sport om zo snel mogelijk alles te scannen en netjes op de band neer te leggen zodat mensen 't goed en handig weer in kunnen pakken () en vaste klanten bij je aan de kassa te krijgen
. Bij de Hoogvliet hadden ze aan 't eind van de dag een overzicht met
cijfertjes
kon je zien hoeveel producten je had gescand, hoeveel klanten je had gehad, etc
! Echt geweldig
Maar nu zag ik bij een AH in de buurt dat ze medewerkers zochten dus ik ging toch maar even informeren...
Dus nu wilde ik kijken op de site, ligt de vacaturebank van werk.ah.nl eruit
Hoi kusjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef j95 het volgende:
Werkt er een forum admin bij de ah?Ik heb nog kans!
Ja, ga ik niet zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef j95 het volgende:
In welke fillialen werken jullie? Ik in de beroemde AH Heemskerk
Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef einschtein het volgende:
Kwam er vandaag weer achter dat winkeldieven niet altijd fijn zijn. 2 week geleden, zaterdag. Werd er een man aangehouden bij ons, was er zelf niet bij. Meneertje had 28 flessen wasmiddel in/op zijn scootmobiel verstopt. Met 3 man hebben ze hem in bedwang moeten houden, totdat de politie aan kwam scheuren en het na zo'n 16 minuten overnamen.
Zat vandaag in de kantine. Komt hij opeens langs. Stopt ie voor het raam met z'n scootmobiel. Kijkt ie even rond. Kijkt hij naar mij, maakt ie zo'n 'ik maak je af'-gebaar met zijn hand langs zijn nek.
Niet dat ik me er veel van aan trek, hoor.
Haha, ja. Klopt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef UncleSam het volgende:
Oja dat heb ik gezien, die foto stond in het AD!
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt had
Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef stef040 het volgende:
Ik moet waarschijnlijk morgen werken, alleen ben vergeten te kijken hoelaat ik moet beginnen.
Nu wil ik op plaza kijken want dat moet ook mogelijk zijn alleen weet ik dus echt niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Is de gebruikersnaam gewoon een standaards iets?
En wachtwoord dan de code die onder mijn loonstrookje staat, als ik die niet heb veranderd?
alvast bedankt
Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnen
OM 6 uur bellen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef stef040 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |