Cursus zelf is ook niet spectaculair en het examen zelf te makkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Fip het volgende:
Ik ga binnenkort FHV cursus doen...Wat een retesaai boek hoort daarbij.
Ach ik hoorde dat je in ieder geval vuurtjes mag gaan doven, dat lijkt me dan nog wel grappig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:57 schreef appleme het volgende:
[..]
Cursus zelf is ook niet spectaculair en het examen zelf te makkelijk.
quote:
Dat is inderdaad de juiste manier, ik zal morgen is kijken hoe dat programma heet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:14 schreef Froop het volgende:
Mijn oude SM deed dat door een account te maken via de pc, en via dat programma kon je bepaalde rechten geven. Ik weet niet meer welk programma dat was..
FMAS > Applicatie per gebruiker > FVOS > FVOS_VCRquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:57 schreef appleme het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de juiste manier, ik zal morgen is kijken hoe dat programma heet.
Als je even op de vorige pagina van dit topic kijkt zie je dat die vraag al eens eerder gesteld was.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Hoe kan je het winkelnummer weten van de AH waar je werkt? Ik kan anders niet op AH plaza hoorIk zocht al op internet maar het is nergens te vinden.
Je kunt als het goed is ook gewoon inloggen met je pnl nummer op de terminalquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hoe je VCR (Voorraadcontrole) in je Wise functie (inlog handterminal) kan krijgen? Ze hebben me al teamleider gemaakt in Plaza, maar je rol in Wise en Plaza heeft niets met elkaar te maken. Ik moet nu telkens onder iemand anders inloggen om VCR te kunnen doen. Zelfs mijn SM en teamleiders weten het niet.
Als je als medewerker verkoopklaar ben in plaza heb je de optie VCR niet in de WISE handterminal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt als het goed is ook gewoon inloggen met je pnl nummer op de terminal
Luister je wel? Je broertje heeft die database handmatig toegewezen gekregen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:41 schreef UncleSam het volgende:
Nou dat klopt dus niet!
Mijn broertje is medewerker vk en heeft wel VCR, ik sta als teamleider in plaza en ik heb geen VCR.
Geen idee wat voor loonschaal, maar dit zijn de salarissen van een cassiere A. Hierna kan je doorgroeien naar cassiere B.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
kan iemand mij vertellen in welke loonschaal een kassamedewerker zit?
Ik ben daar destijds (toen nog Konmar) ook begonnen voor 4 gulden. Op m'n 14e.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, 9,80 per uur?zomg
da's meer dan 'vroeger' lijkt het wel...
toen ik als 16 jarige daar werkte verdiende ik 4 GULDEN per uur
http://werk.ah.nl/winkel/teamleider.jspquote:
Eens. Daarom stuur ik geen kassa aan. Die meiden zijn over het algemeen wat 'gevoeliger' dan de gemiddelde vulploegmedewerker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
en ik word altijd heel verdrietig als er zo'n niet gemotiveerd chagerijnig meisje achter de kassa zit dat me helpt, 'bnskrt' mompelt en je pas aankijkt als ze geld wil hebben![]()
vriendelijkheid achter de kassa is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |