Vragen aan je baas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk weten of jou filliaal Franchise is of niet?
Okequote:
Als je eventjes naar boven scrollt, zie je het. Ik zei het nl. een paar berichten geleden:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:25 schreef j95 het volgende:
[..]
OkeWete iemand trouwens waar ergens op de bon het winkel nummer staat, kan ik ook inloggen op plaza.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Linksonder op een kassabon, rechtsboven naast je naam en functie op AH Plaza, op je loonstrookjes.
Als je filiaalnummer begint met 8.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk weten of jou filliaal Franchise is of niet?
Dat staat er bij mij meestal niet op. en sinds vorige maand krijg ik hem via mail, daarvoor gewoon in een envelop in mn postvak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:42 schreef Banaapies het volgende:
Krijg je een papieren loonstrookje?
thuis gestuurd, op het werk zelf ?
heb salaris maar ben wel benieuwd waarvan dat precies is![]()
hmm, heb ook nog geen postvakje daar (voor zover ik weet). Vraag het wel even als ik weer moet werkuun.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij meestal niet op. en sinds vorige maand krijg ik hem via mail, daarvoor gewoon in een envelop in mn postvak.
Verschrikkelijk, loop je door de winkel of het magazijn en hoor je iemand 't deuntje fluiten, begin je zelf ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat gefluit in die reclames![]()
Of klanten die het deuntje gaan fluitenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Phrits het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, loop je door de winkel of het magazijn en hoor je iemand 't deuntje fluiten, begin je zelf ook.
En dan heb ik het er niet eens over hoe vaak het wel niet in de winkel wordt gedraaid..
Stiekem fluit ik het aan een stuk door terwijl ik aan het vullen benquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Of klanten die het deuntje gaan fluiten
Een groot fiasco. Wat een kutherrie, als je steeds op de achtergrond dat hoort. Kan het niet zonder dat gefluit om de medewerkers iets te gunnen? Ik word er helemaal leip van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat gefluit in die reclames![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Phrits het volgende:
Voor de rest natuurlijk wel goed gedaan, zo'n aanstekelijk deuntje, blijft toch hangen.
Moet zeggen dat ik van alle supermarkten AH veruit de leukste reclames vind hebben.
joh:Pquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Phrits het volgende:
Voor de rest natuurlijk wel goed gedaan, zo'n aanstekelijk deuntje, blijft toch hangen.
Moet zeggen dat ik van alle supermarkten AH veruit de leukste reclames vind hebben.
Volgende weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaag of volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |