Linksonder op een kassabon, rechtsboven naast je naam en functie op AH Plaza, op je loonstrookjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
SPOED! waar vind je de code/nummer van je winkel? :|
Oh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef ASUS-Lover het volgende:
heb geen kassa bon, heb nog geen ah plaza, die wil ik nu juist aanmaken, en heb nog geen loonstrookje.. ben vandaag begonnen1e werkdag
Nee, niet voor jou. Vandaag is uitbetaaldag voor AH to Go's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ik heb drie uurtjes gewerkt haha
Oh oke, dat is beterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Vandaag is uitbetaaldag voor AH to Go's.
Volgende uitbetaaldag voor gewone AH's is 23 augustus.
Wees blij dat je kan werken, hier doen ze aan bezuinigen, ik sta volgende week 3 keer ingepland en die week erop 2 keer, ook iemand die altijd 5x per week werkte staat er nu maar 2 keer per week opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben de afgelopen twee weken op vakantie geweest, dus ik ga zo op de planning kijken wanneer ik weer opsta, sta ik OVERAL buiten m'n beschikbaarheden.Kut teamleiders hier menen dat je meteen niks beters te doen hebt dan werken zodra er schoolvakantie is. Ze hoeven me dan ook niet de eerstvolgende werkdag dat ik buiten m'n beschikbaarheden sta te verwachten.
ik kan die post niet aanpassen meer? MOD help even de plaatsnaam weg te halen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef ASUS-Lover het volgende:
morgen 1e werkdag AH Huissen
moet ik me voorbereiden op iets? :p
Het klopt dat je het niet zelf kan aanpassen, ik zou je even in het feeback topic meldenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef ASUS-Lover het volgende:
[..]
ik kan die post niet aanpassen meer? MOD help even de plaatsnaam weg te halen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |