Linksonder op een kassabon, rechtsboven naast je naam en functie op AH Plaza, op je loonstrookjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
SPOED! waar vind je de code/nummer van je winkel? :|
Oh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef ASUS-Lover het volgende:
heb geen kassa bon, heb nog geen ah plaza, die wil ik nu juist aanmaken, en heb nog geen loonstrookje.. ben vandaag begonnen1e werkdag
Nee, niet voor jou. Vandaag is uitbetaaldag voor AH to Go's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ik heb drie uurtjes gewerkt haha
Oh oke, dat is beterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Vandaag is uitbetaaldag voor AH to Go's.
Volgende uitbetaaldag voor gewone AH's is 23 augustus.
Wees blij dat je kan werken, hier doen ze aan bezuinigen, ik sta volgende week 3 keer ingepland en die week erop 2 keer, ook iemand die altijd 5x per week werkte staat er nu maar 2 keer per week opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben de afgelopen twee weken op vakantie geweest, dus ik ga zo op de planning kijken wanneer ik weer opsta, sta ik OVERAL buiten m'n beschikbaarheden.Kut teamleiders hier menen dat je meteen niks beters te doen hebt dan werken zodra er schoolvakantie is. Ze hoeven me dan ook niet de eerstvolgende werkdag dat ik buiten m'n beschikbaarheden sta te verwachten.
ik kan die post niet aanpassen meer? MOD help even de plaatsnaam weg te halen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef ASUS-Lover het volgende:
morgen 1e werkdag AH Huissen
moet ik me voorbereiden op iets? :p
Het klopt dat je het niet zelf kan aanpassen, ik zou je even in het feeback topic meldenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:44 schreef ASUS-Lover het volgende:
[..]
ik kan die post niet aanpassen meer? MOD help even de plaatsnaam weg te halen ?
Vragen aan je baas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk weten of jou filliaal Franchise is of niet?
Okequote:
Als je eventjes naar boven scrollt, zie je het. Ik zei het nl. een paar berichten geleden:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:25 schreef j95 het volgende:
[..]
OkeWete iemand trouwens waar ergens op de bon het winkel nummer staat, kan ik ook inloggen op plaza.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Linksonder op een kassabon, rechtsboven naast je naam en functie op AH Plaza, op je loonstrookjes.
Als je filiaalnummer begint met 8.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef j95 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk weten of jou filliaal Franchise is of niet?
Dat staat er bij mij meestal niet op. en sinds vorige maand krijg ik hem via mail, daarvoor gewoon in een envelop in mn postvak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:42 schreef Banaapies het volgende:
Krijg je een papieren loonstrookje?
thuis gestuurd, op het werk zelf ?
heb salaris maar ben wel benieuwd waarvan dat precies is![]()
hmm, heb ook nog geen postvakje daar (voor zover ik weet). Vraag het wel even als ik weer moet werkuun.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij meestal niet op. en sinds vorige maand krijg ik hem via mail, daarvoor gewoon in een envelop in mn postvak.
Verschrikkelijk, loop je door de winkel of het magazijn en hoor je iemand 't deuntje fluiten, begin je zelf ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat gefluit in die reclames![]()
Of klanten die het deuntje gaan fluitenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Phrits het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, loop je door de winkel of het magazijn en hoor je iemand 't deuntje fluiten, begin je zelf ook.
En dan heb ik het er niet eens over hoe vaak het wel niet in de winkel wordt gedraaid..
Stiekem fluit ik het aan een stuk door terwijl ik aan het vullen benquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Of klanten die het deuntje gaan fluiten
Een groot fiasco. Wat een kutherrie, als je steeds op de achtergrond dat hoort. Kan het niet zonder dat gefluit om de medewerkers iets te gunnen? Ik word er helemaal leip van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dat gefluit in die reclames![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Phrits het volgende:
Voor de rest natuurlijk wel goed gedaan, zo'n aanstekelijk deuntje, blijft toch hangen.
Moet zeggen dat ik van alle supermarkten AH veruit de leukste reclames vind hebben.
joh:Pquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef Phrits het volgende:
Voor de rest natuurlijk wel goed gedaan, zo'n aanstekelijk deuntje, blijft toch hangen.
Moet zeggen dat ik van alle supermarkten AH veruit de leukste reclames vind hebben.
Volgende weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaag of volgende week?
Cursus zelf is ook niet spectaculair en het examen zelf te makkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Fip het volgende:
Ik ga binnenkort FHV cursus doen...Wat een retesaai boek hoort daarbij.
Ach ik hoorde dat je in ieder geval vuurtjes mag gaan doven, dat lijkt me dan nog wel grappig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:57 schreef appleme het volgende:
[..]
Cursus zelf is ook niet spectaculair en het examen zelf te makkelijk.
quote:
Dat is inderdaad de juiste manier, ik zal morgen is kijken hoe dat programma heet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:14 schreef Froop het volgende:
Mijn oude SM deed dat door een account te maken via de pc, en via dat programma kon je bepaalde rechten geven. Ik weet niet meer welk programma dat was..
FMAS > Applicatie per gebruiker > FVOS > FVOS_VCRquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:57 schreef appleme het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de juiste manier, ik zal morgen is kijken hoe dat programma heet.
Als je even op de vorige pagina van dit topic kijkt zie je dat die vraag al eens eerder gesteld was.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:56 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Hoe kan je het winkelnummer weten van de AH waar je werkt? Ik kan anders niet op AH plaza hoorIk zocht al op internet maar het is nergens te vinden.
Je kunt als het goed is ook gewoon inloggen met je pnl nummer op de terminalquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hoe je VCR (Voorraadcontrole) in je Wise functie (inlog handterminal) kan krijgen? Ze hebben me al teamleider gemaakt in Plaza, maar je rol in Wise en Plaza heeft niets met elkaar te maken. Ik moet nu telkens onder iemand anders inloggen om VCR te kunnen doen. Zelfs mijn SM en teamleiders weten het niet.
Als je als medewerker verkoopklaar ben in plaza heb je de optie VCR niet in de WISE handterminal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt als het goed is ook gewoon inloggen met je pnl nummer op de terminal
Luister je wel? Je broertje heeft die database handmatig toegewezen gekregen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:41 schreef UncleSam het volgende:
Nou dat klopt dus niet!
Mijn broertje is medewerker vk en heeft wel VCR, ik sta als teamleider in plaza en ik heb geen VCR.
Geen idee wat voor loonschaal, maar dit zijn de salarissen van een cassiere A. Hierna kan je doorgroeien naar cassiere B.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
kan iemand mij vertellen in welke loonschaal een kassamedewerker zit?
Ik ben daar destijds (toen nog Konmar) ook begonnen voor 4 gulden. Op m'n 14e.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, 9,80 per uur?zomg
da's meer dan 'vroeger' lijkt het wel...
toen ik als 16 jarige daar werkte verdiende ik 4 GULDEN per uur
http://werk.ah.nl/winkel/teamleider.jspquote:
Eens. Daarom stuur ik geen kassa aan. Die meiden zijn over het algemeen wat 'gevoeliger' dan de gemiddelde vulploegmedewerker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
en ik word altijd heel verdrietig als er zo'n niet gemotiveerd chagerijnig meisje achter de kassa zit dat me helpt, 'bnskrt' mompelt en je pas aankijkt als ze geld wil hebben![]()
vriendelijkheid achter de kassa is tof
ja, die filmpjes zijn wel triestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:22 schreef NJ het volgende:
[..]
http://werk.ah.nl/winkel/teamleider.jsp
Mijn God, wat een dropstaaf. "Ja, nu staan we hier even te wachten. Betaalt goed, dat wachten." Ga dan wat spiegelen of een actiekop vullen, lamlul..
25 en dan nog aan de AH denken als baantje? Schaam je.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gebeld. Ga straks een sollicitatieformulier ophalen.
Ze zochten mensen voor doordeweeks overdag (specifiek gevraagd) en mijn leeftijd was geen probleem
Zo'n lijst is inderdaad handig. Hangt er bij ons in het filiaal ook. Met je aantal producten per minuut, je gemiddelde aantal kratten, regelcorrectie enzo. Erg handig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit namelijk héél erg in de knijp omdat ik een baan nodig heb (bezuinigingen oude werkgever --> baan kwijt) maar het is moeilijk iets te vinden.
Tijdens m'n werk (wat ik niet leuk vond, maar wat wel flexibel en dichtbij was..) riep ik altijd 'als het niet zo godverdomde weinig zou verdienen zou ik achter de kassa gaan zitten bij de AH!!' want dat vind ik écht wel leuk werk, iig zo voor erbij. Vind 't een sport om zo snel mogelijk alles te scannen en netjes op de band neer te leggen zodat mensen 't goed en handig weer in kunnen pakken () en vaste klanten bij je aan de kassa te krijgen
. Bij de Hoogvliet hadden ze aan 't eind van de dag een overzicht met
cijfertjes
kon je zien hoeveel producten je had gescand, hoeveel klanten je had gehad, etc
! Echt geweldig
Maar nu zag ik bij een AH in de buurt dat ze medewerkers zochten dus ik ging toch maar even informeren...
Dus nu wilde ik kijken op de site, ligt de vacaturebank van werk.ah.nl eruit
Hoi kusjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef j95 het volgende:
Werkt er een forum admin bij de ah?Ik heb nog kans!
Ja, ga ik niet zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef j95 het volgende:
In welke fillialen werken jullie? Ik in de beroemde AH Heemskerk
Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef einschtein het volgende:
Kwam er vandaag weer achter dat winkeldieven niet altijd fijn zijn. 2 week geleden, zaterdag. Werd er een man aangehouden bij ons, was er zelf niet bij. Meneertje had 28 flessen wasmiddel in/op zijn scootmobiel verstopt. Met 3 man hebben ze hem in bedwang moeten houden, totdat de politie aan kwam scheuren en het na zo'n 16 minuten overnamen.
Zat vandaag in de kantine. Komt hij opeens langs. Stopt ie voor het raam met z'n scootmobiel. Kijkt ie even rond. Kijkt hij naar mij, maakt ie zo'n 'ik maak je af'-gebaar met zijn hand langs zijn nek.
Niet dat ik me er veel van aan trek, hoor.
Haha, ja. Klopt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:57 schreef UncleSam het volgende:
Oja dat heb ik gezien, die foto stond in het AD!
Oh? Vertel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week ook al een rel-opa met scootmobiel die vanalles verstopt had
Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef stef040 het volgende:
Ik moet waarschijnlijk morgen werken, alleen ben vergeten te kijken hoelaat ik moet beginnen.
Nu wil ik op plaza kijken want dat moet ook mogelijk zijn alleen weet ik dus echt niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Is de gebruikersnaam gewoon een standaards iets?
En wachtwoord dan de code die onder mijn loonstrookje staat, als ik die niet heb veranderd?
alvast bedankt
Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Nee en nee, gewoon even bellen als je niet vroeg moet beginnen
OM 6 uur bellen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef stef040 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik begin meestal om 7 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |