Vakantie, he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef Etsu het volgende:
Heb deze week 35 uur opzitten, ben het helemaal zatHoef pas vrijdag weer.
Bij mij wordt de helft vaak afgeschreven op TvT)-uren)/TvU uren. En als ik een een rustige periode heb, dan dan krijg ik die uren beetje-bij-beetje uitbetaald. Laatst 70 TvT uren uitbetaald. Toch lekker extraatje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef NJ het volgende:
Ik weet het precies. Ik krijg namelijk maar 4x20 uur uitbetaald. Anders gaat de loonsom naar de klote..
Niemand?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat voor rechten je precies hebt als je een vast contract heb?
Ik heb momenteel een (vast) contract van 28 uur per periode. Kunnen ze het aantal contracturen zomaar omlaag brengen? En wat zijn precies mijn rechten qua onstlag e.d.?
Dat kunnen ze niet zomaar.quote:
Dus ze kunnen mij niet ontslaan, ookal nemen ze de wettelijke opzegtermijn in acht? Dat is wel nice.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet zomaar.
En ze kunnen je niet ontslaan zonder gegronde reden. En een gegronde reden moet goed gedocumenteerd zijn waarbij jij tijd gehad hebt om je gedrag / prestaties aan te passen.
Mwah. Ze hebben gewoon die van vorig jaar gebruikt. (link)quote:
tegen het krieken van de middagquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:05 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoelaat je het kan verwachten?
Shame on mequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Renesite het volgende:
Nog geen 100 euro![]()
(4 weken op vakansj geweest)
Wat voor een faal is dit nou weer?quote:AH
Plaza laat door grote drukte tijdelijk g��n nieuwe bezoekers toe via internet. Probeer het later nog eens.
AH Footer
Klopt, Plaza zuigt echt hard. Er gaat altijd wel iets fout..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt niet te filmen hoe erg dat Ah Plaza faalt. IT'ers achter het project gelijk ontslaan.
Coordinatieloonquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:52 schreef UncleSam het volgende:
160 uur gemaakt
Ik moet echt oppassen voor die stufi grens.
Moet je dan kijken naar het bedrag bij coordinatieloon of het heffingsloon onderaan de pagina?
Weer? Ik heb het gevoel dat ze mij ook altijd naaien, hoor. Heb alleen nooit zin om mijn loonstrookje uit te vogelen, zo verwarrend allemaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik denk dat ik weer eens te weinig heb gehad
Nah heb 3 uur te weinig gehad en zie dat er 200 euro loonheffing is geheven deze maand. Maar goed dat krijgen we weer terugquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Weer? Ik heb het gevoel dat ze mij ook altijd naaien, hoor. Heb alleen nooit zin om mijn loonstrookje uit te vogelen, zo verwarrend allemaal.
Dan loop je toch even langs bij de baas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef Zuivelkoe het volgende:Vandaag tot +- half 9 gewerkt, tot half 8 gekregen. Of het is nog niet aangepast, maar dat lijkt me sterk. Idem maandag. Toen tot kwart voor 8 gekregen. Dit begint wel heel extreem te worden.
Ik voer ze zelf in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hou trouwens altijd mijn eigen uren bij, zo kan ik terug koppelen als het een keer niet goed is gegaan
Ohja ook waar, maar goed ik geef gewoon aan aan het einde van de periode ik heb zoveel uur gewerkt. Elk uur wat ik dan niet heb gekregen schrijven ze bij voor de maand daarnaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik voer ze zelf in.
If you want something done right...
Ja ik ook, maar dan kan het nog opeens niet kloppen met uitbetalingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik voer ze zelf in.
If you want something done right...
Waarom denk je dat je geen allin loon hebt? Ben je fulltimer? Hoe dan ook, ik weet dat als je wel allin hebt, je loon op je 19e ongeveer ¤7 is.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef Banaapies het volgende:
Hoe word je loon berekend?
ik heb een (bruto ??) uurloon van ¤ 5,29 (19 jaar oud)
Ik heb geen ALL-in loon lijkt me.
en vakantie geld of dergelijke?
is er nergens een overzicht of duidelijke uitleg over wat je precies krijgt
Jij hebt geen all-in loon? Nah, denk het wel. Wacht, weet het haast wel zeker.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef Banaapies het volgende:
Hoe word je loon berekend?
ik heb een (bruto ??) uurloon van ¤ 5,29 (19 jaar oud)
Ik heb geen ALL-in loon lijkt me.
en vakantie geld of dergelijke?
is er nergens een overzicht of duidelijke uitleg over wat je precies krijgt
Opzetten van kleinbrood mag sowieso officieel niet de dag van tevoren. Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar bedoel je nou dat je voor ieder soort kleinbrood een ander kratje gebruikt moet worden?! Waarom?quote:Op zondag 5 september 2010 14:10 schreef Etsu het volgende:
Bakkerij/Deli.
Hoe ziet het opzetten bij jullie eruit? Gewoon alle soorten pisoletjes etc. in de kratten door elkaar?
Een of ander kutwijf die pas 1 week bij ons staat (voorheen houdbaar), heeft zitten bedenken dat we maar voortaan 1ste en 2de charge moeten opzetten, élke charge een rijtje met kratten, in één kratje 1 soort pisoletjes, en ook voor 2de charge :S
Ik vertik het om te doen, ik zet zo op in een halfuur, maar op die manier ben je zeker een uur aan kwijt >_<
Wat doen jullie?
Waarom niet? Nja, wij doen het wel?quote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Opzetten van kleinbrood mag sowieso officieel niet de dag van tevoren. Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar bedoel je nou dat je voor ieder soort kleinbrood een ander kratje gebruikt moet worden?! Waarom?
Wij moeten trouwens welk altijd charge 1,2,3 uittellen. Wel per charge opsplitsen natuurlijk.
Trouwens! Ik hoef een halfjaar niet bij de AH te werken, ik heb verlof ivm stage in het buitenland
Omdat anders het kleinbrood ontdooit en dan weer de vriezer in gaat..quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Nja, wij doen het wel?
Ja, dat wil dat wijf en de baas is natuurlijk met haar mee eens... Ze wil dat wss omdat ze te lui is om te tellen en te moeilijk vindt om in de kratjes naar een pisolet te zoeken. >_<
Wij zetten altijd de voorspellingen op, ietsje ophogen en klaar is kees.
Waarom is dat 'natuurlijk'?quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Nja, wij doen het wel?
Ja, dat wil dat wijf en de baas is natuurlijk met haar mee eens... Ze wil dat wss omdat ze te lui is om te tellen en te moeilijk vindt om in de kratjes naar een pisolet te zoeken. >_<
Hij is alleen gericht op tijdbesparing en winst. Niet op wat wij allemaal moeten doen 's avonds. Laat ik het zo zeggen dat de baas vooral zo zijn vriendjes heeft, en dan ook echt daar alleen naar luistert qua meningen en ideeën. Niet naar de rest van het team.quote:
Opzetten doen we altijd in de 0-vriezer, dus dan blijft het wel koel opzich. Maar snap je wel.quote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat anders het kleinbrood ontdooit en dan weer de vriezer in gaat..
In vind het nog steeds een vage redenatie, maar wat is zij nu dan op de afdeling? teamleider ofzo?
Yup. Elke keer is er wel iets waar er ruzie om wordt gemaakt, tussen beide teams.quote:Op zondag 5 september 2010 17:34 schreef Renesite het volgende:
Ow joy! Het "avond team" tegenover het "ochtend/overdag" team. Dat ken ik!!!!
quote:Op zondag 5 september 2010 17:34 schreef Renesite het volgende:
Ow joy! Het "avond team" tegenover het "ochtend/overdag" team. Dat ken ik!!!!
Ik snap je. Maargoed, je kunt ook gewoon een aantal avonden laten zien dat als je dat ook nog op moet zetten je het dan niet redt. Jammer dan, dan red je het niet en is het gauw afgelopen met opzetten.quote:Op zondag 5 september 2010 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opzetten doen we altijd in de 0-vriezer, dus dan blijft het wel koel opzich. Maar snap je wel.
Ik weet niet wat ze is, gewoon B/Senior verkoper ofzo? En ze is overgestapt naar brood. Voor 40 uur p/w.
En zij denkt vooral te weten hoe alles in zijn werk gaat en denkt dat de avondploeg vooral uit hun neus zitten te eten, en niets doen.. Dus denkt ze dat wij dat (nieuw plan van opzet) ook wel 'even' doen, en de baas is daar (natuurlijk) mee eens. Maar dat is het juist; ze werken NOOIT 's avonds, dus kunnen ze moeilijk oordelen...
Oh daar was mijn lieftallige collega ook mee bezig, die liep ook enorm the fuu-enquote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Buh, vandaag de worp koken&tafelen gedaan... wat een gehannes met al die kaarsen
Moest een collega van mij ook doen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Buh, vandaag de worp koken&tafelen gedaan... wat een gehannes met al die kaarsen
je bent er 3 maanden uit geweest?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef bigbass het volgende:
Ik heb (met 22 jaar) tegen alle verwachtingen in mijn bepaalde tijd contract voor een jaar verlengd gekregen (terwijl ik er al 3.5 jaar werk, maar dat zien we maar even door de vingers. Ik verwacht er sowieso niet langer dan een jaar te willen blijven omdat ik dan toch aan mijn stage moet beginnen en daarna echt werk ga zoeken).
Dus nog een jaar lang elke zaterdag plakjes worst afsnijden voor kleine kindjes
nope, in 1x door. Het mag niet volgens de regeltjes, maar er 3 maanden uit moeten, of zelfs helemaal weg is een minder handig alternatief. En mocht het backfiren dan sta ik in mijn recht voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
je bent er 3 maanden uit geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |