Welk spel wordt er gespeeld?quote:
Zakt wel wegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
ABN Maximum bereikt, maar voldoende saldo?
Mag slotje op
Dankquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
fouhed
Deze user gooit (o.a. in WGR) namen op het forum. Niet de bedoeling, lijkt me.
Kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:23 schreef JumpingJacky het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een huiswerktopic, of een afgeleide ervan, een examentopic:
gezocht. Rechtenstudent of iemand die veel van rechten weet.
Geef het ook even aan TS door dat de ie z'n huiswerk goed heeft gemaakt.quote:
Inderdaad,... want nu staat ie er dubbel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:
Jawel... dat moet zelfs, wil ik het topic kunnen sluiten. Er gebeuren rare dingen hier
Jij bent degene die dubbel zietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Inderdaad,... want nu staat ie er dubbel.
Je hebt toch geen drank meer in je bloed?
Uhuhhh,... hou ook van jou.quote:
Of het is gewoon een kutkloon... anyway, in deze vorm dus niet in WGR. Dankquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wajong En studie
volgens mij snapt TS het niet helemaal.
Mwoa... topic was al oudquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dure horloges
lijkt me niet echt een topic voor WGR, meer iets voor LIF, KLB of ONZ?
Hier nog 1quote:Op woensdag 1 september 2010 17:01 schreef karr-1 het volgende:
Worden de standaard antwoorden " Wat zeiden ze toen je belde?" " Wat vond je toen je googelde?" etc ook verwijderd?
Voorbeeld:
Selekt Vracht!
Is weg...quote:Op maandag 13 september 2010 10:41 schreef ManAtWork het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/317716
Lijkt toch verdacht veel op een spammer,....
(Het ene topic is al 2,5 jaar oud!)
Hij geeft het nog niet op: Digitaal huishoudboekjequote:
Ik ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat deze gewoon dicht kan
Minister rijdt door na aanrijding
Open er een topic over in WGR (en niet in WGR feedback)quote:Op woensdag 22 september 2010 13:04 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand hier of een game programmeur zich ook kan beroepen op naburge rechten?
Valt hij namelijk onder uitvoerden kunstenaars?
Hier sluit ik me bij aan, ik denk dat de standpunten nu wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Dromer het volgende:
Op staande voet ontslagen gaat op (bij mij) pagina 3 alleen over Karr-1 lijkt het. Misschien een beetje puinruimen of het topic renamen naar Karr-1 bashtopic?
(losstaand van het feit wie gelijk heeft natuurlijk)
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef Pool het volgende:
Nou, karr-1, je hebt je zin nu. Niet alleen je 'vrijheid van meningsuiting' is gewaarborgd, maar ook je vrijheid om je amateur-juridische posts van elke kritiek gevrijwaard te zien.
Jouw onnauwkeurige stellingen zijn blijven staan, de kritiek van mensen met meer verstand van het recht (Sachertorte/Weltschmerz) is verwijderd.
Ik denk dat het niveau van WGR nu wel zal stijgen, als users elkaar niet meer mogen wijzen op de fouten in de posts van de ander.
En ja, Sjeen: Weltschmerz en Sachtertorte zijn niet de mensen die op de allerzoetste toon posten. Maar wat wil je nu in WGR? Knuffelkroelen of een beetje juridische inhoud met de daarbij horende discussies?
Waarbij opgemerkt kan worden dat het gezeik niet van mij afkwam. Ik reageerde slechts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...
Ik heb geen problemen met een goede inhoudelijke discussie
Klopt, dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
Karr, ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen alsjeblieft. Je weet net zo goed als ik dat het actie-reactie is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |