Kan je mij dat ook vertellen want dat zou wel heel erg handig zijn/quote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef julius1320 het volgende:
Ik zal morgen navragen wanneer het echt op de .markt komt als je het echt wil weten
PM dan wel. Mijn mailadres krijg je nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:13 schreef pikamax het volgende:
kan iemand mij een email versturen in welke winkel je een visa prepaid card kan halen ik heb het namelijk heel erg nodig.. of reageer snel pleeasee.
Ik heb een account aangemaakt (ooit) en toen werd me gevraagd van alles op te sturen (telefoonnummer, paspoort kopie, pasfoto's en NAW gegevens met een tijd waarop ik beschikbaar ben overdag). Dat zijn overigens eisen die en/of wettelijk en/of door de nationale bank worden geeist en kan Neteller dus weinig aan doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
Het zijn fysieke mastercards waarmee je op het web kunt betalen en bij PIN automaten in Nederland geld kunt afhalen (tegen 3 euroquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:58 schreef pikamax het volgende:
maar dan wel ECHT een VISA prepaid card dan he!
Goede spam man!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef markmorero het volgende:
Prepaid creditcards zijn erg in opkomst in Nederland. je kan ze beter debitcard noemen
Je kan ze snel vergelijken met de "normale" creditcard op de nieuwe website van www.creditcard-vergelijk.nl.
Het grote voordeel van de kaarten is het feit dat je nooit credit rente betaald omdat je niet rood kan staan.
Het enige nadeel is dat je aankopen niet verzekerd zijn tegen schade, dit is bij veel andere creditcards wel zo.http://i.fokzine.net/s/wapper.gif
Ik vind het geen spam hoor, gewoon informatie waar iedereen wat aan heeft die deze post bezoekt. Spam is wat anders dat kan je hier lezen: http://www.maq2.nl/index.asp?pagina=32quote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Goede spam man!![]()
Overigens heb ik een Virtuele CreditCard genomen. Was ook wel handig. Had hem hier besteld (nee dit is geen spam. Ik heb geen aandelen/dit is geen affiliate link) www.3vcash.nl
ten eerste kan iedereen dus zelf dit soort virtuele kaarten aanmaken bij 1 van de partijen die hier genoemd worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef ivan1105 het volgende:
hallo,
sinds kort kan ik prepaid visa kaarten , het gaat hier om virtuele kaarten
het bedrag bepaal je zelf, de kaart blijft 1 jaar geldig, en ze is herlaadbaar
gegevens die je krijgt van mij: kaartnummer, vcc, en gelldigheidsdatum (exp)
Je werkt bij VISA?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef ivan1105 het volgende:
hallo,
sinds kort kan ik prepaid visa kaarten , het gaat hier om virtuele kaarten
het bedrag bepaal je zelf, de kaart blijft 1 jaar geldig, en ze is herlaadbaar
gegevens die je krijgt van mij: kaartnummer, vcc, en gelldigheidsdatum (exp)
de kaarten kan je overal gebruiken waar een gewone visakaart kan gebruikt worden (online)
ik heb er reeds enkele aangemaakt voor vrienden die world of warcraft spelen, werkte perfect daar.
indien er genoeg intresse mocht zijn zal ikzelf een forum online zetten waar iedereen vragen en antwoorden kan vinden over deze kaarten.
Mvg
ivan
Moneybookers prepaid MasterCardquote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is er een aanbieder in nederland??? Visa wel, en bij primera kan je ze ook krijgen. Alleen zoek ik er een, waar je geld naar over kan maken, op een Nederlandse rekening, in plaats van het buitenland met iban nummers e.c.t.
dat dus...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
ten eerste kan iedereen dus zelf dit soort virtuele kaarten aanmaken bij 1 van de partijen die hier genoemd worden.
ten tweede, jij gaat dus die kaart aanmaken, en stuurt de gegevens door? En als mensen geld op de kaart hebben gestort, blijft dat er gewoon op staan? Right...doe eens even wegwezen. Dit stinkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |