abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66358953
Ik zal morgen navragen wanneer het echt op de .markt komt als je het echt wil weten
pi_66521773
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef julius1320 het volgende:
Ik zal morgen navragen wanneer het echt op de .markt komt als je het echt wil weten
Kan je mij dat ook vertellen want dat zou wel heel erg handig zijn/
pi_72174283
kan iemand mij een email versturen in welke winkel je een visa prepaid card kan halen ik heb het namelijk heel erg nodig.. of reageer snel pleeasee.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:16:46 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72174364
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:13 schreef pikamax het volgende:
kan iemand mij een email versturen in welke winkel je een visa prepaid card kan halen ik heb het namelijk heel erg nodig.. of reageer snel pleeasee.
PM dan wel. Mijn mailadres krijg je niet

Kost je ongeveer 3 weken trouwens voor je die hebt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:18:11 #155
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72174422
Is nog niet op de markt...je kan een virtuele prepaid card bestelllen bij wirecard.com, en als je flink wat documenten opstuurt kun je een fysieke krijgen...maar niet snel zoals jij bedoelt denk ik.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:28:38 #156
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72174751
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
Ik heb een account aangemaakt (ooit) en toen werd me gevraagd van alles op te sturen (telefoonnummer, paspoort kopie, pasfoto's en NAW gegevens met een tijd waarop ik beschikbaar ben overdag). Dat zijn overigens eisen die en/of wettelijk en/of door de nationale bank worden geeist en kan Neteller dus weinig aan doen.

Dat duurde een week en kreeg ik een telefoontje van hun met wat vragen over mij. Daarna werd me verteld dat alles in orde was en dat ik per brief eea. zou ontvangen. Ik kreeg daarna een bevestiging en een fysieke mastercard van first-pay.com met een seperaat verstuurde PIN.

Ik heb geen problemen ondervonden. Bij jou ging het mis met het bellen: zorg dat dat gebeurd en ook jij kunt los. Echt zelfs al zouden ze me de huidige 8 euro jatten door te stoppen dan nog heb ik meer dan 2500 euro uitgespaard door games in Canada en dvd's bij play.co.uk te kopen

Overigens hebben ze het nu veel makkelijker gemaakt:
ideal -> neteller -> first-pay debet card duurde 1 of 2 dagen (het eerste gedeelte was instant).
nu is het
ideal -> netteller + card. Overboeken en het geld staat per direct op de debet card

Van Ideal overboeken naar het betalen VGA.CA kost met 20 minuten. Naar Play.co.uk iets langer want hun systeem is blijkbaar langzamer

Echt super geweldig dit.
pi_72221592
jaa bedankt als je het weet, meteen vertellen a.u.b ik heb het namelijk nodig
pi_72221605
maar dan wel ECHT een VISA prepaid card dan he!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:24:47 #159
153506 Captain_Fabulous
pi_72221974
Het zijn mastercards dus...even ECHT lezen is handig
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:07:51 #160
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72222845
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:58 schreef pikamax het volgende:
maar dan wel ECHT een VISA prepaid card dan he!
Het zijn fysieke mastercards waarmee je op het web kunt betalen en bij PIN automaten in Nederland geld kunt afhalen (tegen 3 euro ).
pi_85342050
edit: reactie op edit

[ Bericht 35% gewijzigd door Five_Horizons op 16-08-2010 12:45:57 ]
pi_85359129
Ik zit ook te denken om een neteller account aan te maken.. Ik erger me alleen al rot tijdens de registratie als ik hun promotie images zie. Zitten er addertjes onder het gras dat ze zich mikken op bling bling kinderen, i.p.v. dat ze zich gewoon opstellen als serieuze bank?

maandag 16 augustus 2010 @ 19:11:29 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_85359954
Nee, ze hopen dat je veel bij wed websites gaat gokken want ze krijgen een percentage daar van.
pi_85429425
Mastercard heeft toch sinds kort ook zo n prepaid kaart:

www.mediuscard.com

[ Bericht 96% gewijzigd door Sjeen op 18-08-2010 12:06:59 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:44:00 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85431497
Nee dat noemen ze een 'mastercard produkt'. Of preciezer een bedrijf dat mastercard nummers mag uitgeven verwerkt in hun eigen produkt. Het is niet van Mastercard zelf.

De medius card klonk ook wel aantrekkelijk. Maar toen ik info opvroeg bleek dat je met jaarlijkse kosten zat en wat nogmeer. De Wirecard is gratis. Je moet je na 1 of twee jaar alleen registreren dat is alles. Het voordeel van mediuscard is als je snel iets wilt bestellen op inet. dat je via ideal je kaart gelijk kan opladen. Dat kan met wirecard niet. Met neteller kan dat ook, maar die sons of bitches doen wel heel vreemd met hun rare policies enzo. het is meer een online gokkaart ofzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86161875
Elke prepaid kaart die jaarlijkse kosten heeft(Mediuskaart 40 euro), vind ik gelijk al bullshit, genoeg gratis alternatieven..

Ik heb net een Neteller kaart binnengekregen. Was best wat gedoe om te krijgen, inloggen/rijbewijs inscannen&opsturen/telefoon gesprek voeren/online activeren..
Ik kan wereldwijd pinnen, en als het goed is kan ik de kaart ook wereldwijd opladen, op 25 landen na, waaronder de US..
Ze zijn niet 24 uur per dag telefonisch bereikbaar zoals ze op hun site beweren. Ik belde ze net en krijg de melding: "We are unable to support you with phone support at this time. Please visit neteller.com..."
Voor mij belangrijk dat ik wel iemand aan de telefoon kan krijgen als het belangrijk is, dikke minpunten dus.

Het GWK geeft een prepaid mastercard uit. Ik ben hem net redelijk impulsief opgehaald, en stond na 10 minuten weer buiten met 2 prepaid kaarten in mijn hand. Snel en handig, enige nadeel is dat de 2de kaart 10 euro kost, en dat je hem alleen kunt opladen bij GWK kantoren in Nederland.

Dus tot nu toe lijkt toch neteller het beste.. Mits ik mijn kaart overal kan opladen.. Als het goed is kan dat, maar voor de zekerheid ook nog even een mail gestuurd..

Betrouwbaarheid van het bedrijf achter de kaart is voor mij ontzettend belangrijk.. Niet dat ik dadelijk ineens in het buitenland zit en dat mijn kaart om een vage reden niet werkt, en dat de klantenservice niet meewerkt..
pi_86988524
Prepaid creditcards zijn erg in opkomst in Nederland. je kan ze beter debitcard noemen

Je kan ze snel vergelijken met de "normale" creditcard op de nieuwe website van www.creditcard-vergelijk.nl.

Het grote voordeel van de kaarten is het feit dat je nooit credit rente betaald omdat je niet rood kan staan.

Het enige nadeel is dat je aankopen niet verzekerd zijn tegen schade, dit is bij veel andere creditcards wel zo.http://i.fokzine.net/s/wapper.gif
pi_86989005
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef markmorero het volgende:
Prepaid creditcards zijn erg in opkomst in Nederland. je kan ze beter debitcard noemen

Je kan ze snel vergelijken met de "normale" creditcard op de nieuwe website van www.creditcard-vergelijk.nl.

Het grote voordeel van de kaarten is het feit dat je nooit credit rente betaald omdat je niet rood kan staan.

Het enige nadeel is dat je aankopen niet verzekerd zijn tegen schade, dit is bij veel andere creditcards wel zo.http://i.fokzine.net/s/wapper.gif
Goede spam man! ^O^

Overigens heb ik een Virtuele CreditCard genomen. Was ook wel handig. Had hem hier besteld (nee dit is geen spam. Ik heb geen aandelen/dit is geen affiliate link :D) www.3vcash.nl
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_87437261
Is die van 3v vergelijkbaar met de medius prepaid kaart ?
pi_88566271
iemand bekend met deze http://www.colibricard.eu ??
ik heb nu zelf ook wirecard maar hoe kan ik nou geld er op storten weet niet wat ik moet invullen bij online bankieren bij rabobank. :?
pi_88567857
Is er een aanbieder in nederland??? Visa wel, en bij primera kan je ze ook krijgen. Alleen zoek ik er een, waar je geld naar over kan maken, op een Nederlandse rekening, in plaats van het buitenland met iban nummers e.c.t.
pi_91577577
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Goede spam man! ^O^

Overigens heb ik een Virtuele CreditCard genomen. Was ook wel handig. Had hem hier besteld (nee dit is geen spam. Ik heb geen aandelen/dit is geen affiliate link :D) www.3vcash.nl
Ik vind het geen spam hoor, gewoon informatie waar iedereen wat aan heeft die deze post bezoekt. Spam is wat anders dat kan je hier lezen: http://www.maq2.nl/index.asp?pagina=32

Die 3vcash kaart van je amper een creditcard noemen. Je kan maximaal 150 euro op de virtuele kaart zetten. En de kaart verloopt na 4 maanden vanzelf. Ben je al je geld kwijt wat er nog op stond. Het kost zelfs 5 euro per keer in het geval dat digitaal geld naar je bankrekening wilt terugschrijven.

Lijkt mij niet ideaal toch?
pi_91650312
hallo,

sinds kort kan ik prepaid visa kaarten , het gaat hier om virtuele kaarten
het bedrag bepaal je zelf, de kaart blijft 1 jaar geldig, en ze is herlaadbaar
gegevens die je krijgt van mij: kaartnummer, vcc, en gelldigheidsdatum (exp)

de kaarten kan je overal gebruiken waar een gewone visakaart kan gebruikt worden (online)

ik heb er reeds enkele aangemaakt voor vrienden die world of warcraft spelen, werkte perfect daar.

indien er genoeg intresse mocht zijn zal ikzelf een forum online zetten waar iedereen vragen en antwoorden kan vinden over deze kaarten.

Mvg
ivan
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:21:44 #174
153506 Captain_Fabulous
pi_91653749
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef ivan1105 het volgende:
hallo,

ten eerste kan iedereen dus zelf dit soort virtuele kaarten aanmaken bij 1 van de partijen die hier genoemd worden.
ten tweede, jij gaat dus die kaart aanmaken, en stuurt de gegevens door? En als mensen geld op de kaart hebben gestort, blijft dat er gewoon op staan? Right...doe eens even wegwezen. Dit stinkt.
pi_91656039
het bedrag op de kaart blijft er natuurlijk opstaan, tenzij je de kaart gebruikt logisch toch.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 januari 2011 @ 13:40:56 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91656906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef ivan1105 het volgende:
hallo,

de kaarten kan je overal gebruiken waar een gewone visakaart kan gebruikt worden (online)

ik heb er reeds enkele aangemaakt voor vrienden die world of warcraft spelen, werkte perfect daar.

indien er genoeg intresse mocht zijn zal ikzelf een forum online zetten waar iedereen vragen en antwoorden kan vinden over deze kaarten.

Mvg
ivan
Je werkt bij VISA?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_91671611
nee, ik werk niet bij visa, visa heeft hier eigenlijk niets mee te maken, het is geen credit kaart maar een virtuele debet kaart

nu ja, ik weet dat het werkt en wilde alleen maar helpen
pi_91686317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is er een aanbieder in nederland??? Visa wel, en bij primera kan je ze ook krijgen. Alleen zoek ik er een, waar je geld naar over kan maken, op een Nederlandse rekening, in plaats van het buitenland met iban nummers e.c.t.
Moneybookers prepaid MasterCard

Gratig geld op storten via overschrijving of zelfs iDeal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_91687015
dit is een plastic kaart, ik heb het over een virtuele kaart,
te verkrijgen zonder al die rompslomp,
gewoon een bedrag kiezen, versturen met je email adres, je ontvangt je nummers op je email adres, thats it !
pi_91687443
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

ten eerste kan iedereen dus zelf dit soort virtuele kaarten aanmaken bij 1 van de partijen die hier genoemd worden.
ten tweede, jij gaat dus die kaart aanmaken, en stuurt de gegevens door? En als mensen geld op de kaart hebben gestort, blijft dat er gewoon op staan? Right...doe eens even wegwezen. Dit stinkt.
dat dus...
vies zaakje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')