quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
Ik heb een account aangemaakt (ooit) en toen werd me gevraagd van alles op te sturen (telefoonnummer, paspoort kopie, pasfoto's en NAW gegevens met een tijd waarop ik beschikbaar ben overdag). Dat zijn overigens eisen die en/of wettelijk en/of door de nationale bank worden geeist en kan Neteller dus weinig aan doen.
Dat duurde een week en kreeg ik een telefoontje van hun met wat vragen over mij. Daarna werd me verteld dat alles in orde was en dat ik per brief eea. zou ontvangen. Ik kreeg daarna een bevestiging en een fysieke mastercard van first-pay.com met een seperaat verstuurde PIN.
Ik heb geen problemen ondervonden. Bij jou ging het mis met het bellen: zorg dat dat gebeurd en ook jij kunt los. Echt zelfs al zouden ze me de huidige 8 euro jatten door te stoppen dan nog heb ik meer dan 2500 euro uitgespaard door games in Canada en dvd's bij play.co.uk te kopen

Overigens hebben ze het nu veel makkelijker gemaakt:
ideal -> neteller -> first-pay debet card duurde 1 of 2 dagen (het eerste gedeelte was instant).
nu is het
ideal -> netteller + card. Overboeken en het geld staat per direct op de debet card

Van Ideal overboeken naar het betalen VGA.CA kost met 20 minuten. Naar Play.co.uk iets langer want hun systeem is blijkbaar langzamer
Echt super geweldig dit.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*