Hij geeft het nog niet op: Digitaal huishoudboekjequote:
Ik ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat deze gewoon dicht kan
Minister rijdt door na aanrijding
Open er een topic over in WGR (en niet in WGR feedback)quote:Op woensdag 22 september 2010 13:04 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand hier of een game programmeur zich ook kan beroepen op naburge rechten?
Valt hij namelijk onder uitvoerden kunstenaars?
Hier sluit ik me bij aan, ik denk dat de standpunten nu wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Dromer het volgende:
Op staande voet ontslagen gaat op (bij mij) pagina 3 alleen over Karr-1 lijkt het. Misschien een beetje puinruimen of het topic renamen naar Karr-1 bashtopic?
(losstaand van het feit wie gelijk heeft natuurlijk)
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef Pool het volgende:
Nou, karr-1, je hebt je zin nu. Niet alleen je 'vrijheid van meningsuiting' is gewaarborgd, maar ook je vrijheid om je amateur-juridische posts van elke kritiek gevrijwaard te zien.
Jouw onnauwkeurige stellingen zijn blijven staan, de kritiek van mensen met meer verstand van het recht (Sachertorte/Weltschmerz) is verwijderd.
Ik denk dat het niveau van WGR nu wel zal stijgen, als users elkaar niet meer mogen wijzen op de fouten in de posts van de ander.
En ja, Sjeen: Weltschmerz en Sachtertorte zijn niet de mensen die op de allerzoetste toon posten. Maar wat wil je nu in WGR? Knuffelkroelen of een beetje juridische inhoud met de daarbij horende discussies?
Waarbij opgemerkt kan worden dat het gezeik niet van mij afkwam. Ik reageerde slechts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...
Ik heb geen problemen met een goede inhoudelijke discussie
Klopt, dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
Karr, ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen alsjeblieft. Je weet net zo goed als ik dat het actie-reactie is...
Een ieder kan dus nog steeds een mening hebben, en dat is de correcte manier. De conclusie is die van mij en mij alleen, daar mag een ander van vinden wat hij of zij wil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Pool het volgende:
Met als resultaat nu dus een topic waarin Karr-1's snelle, eenzijdige conclusies over het terecht zijn van ontslag op staande voet zijn blijven staan, terwijl de vraagtekens bij de juistheid van die conclusies zijn verwijderd.
Toon is belangrijker dan inhoud dus.
Die mening mag je hebben. Maar als je mening totaal niet strookt met de juridische werkelijkheid, dan vind ik dat een tegenreactie ook best krachtig mag zijn. Om het topic qua inhoud recht te zetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een ieder kan dus nog steeds een mening hebben, en dat is de correcte manier. De conclusie is die van mij en mij alleen, daar mag een ander van vinden wat hij of zij wil.
Jezus Pool, ik ben vannacht door dat topic gegaan, vrij rigoreus... gewoon vanaf het moment dat er alleen nog maar op de persoon gehakt werd. Ik heb niet bewust zo gedelete dat de posts van Karr wel bleven staan, die waren van een eerder tijdstip. En vraagtekens over juistheid, kom op zeg, ik zag alleen posts als 'Ik ken jou en je posts en het slaat nooit ergens op' waarop Karr weer ging happen en nog meer gevoerd werd... Het topic was fijn een analyse geworden van Karr en zijn eventuele onkundigheid, daar heeft TS nogal wat aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Pool het volgende:
Met als resultaat nu dus een topic waarin Karr-1's snelle, eenzijdige conclusies over het terecht zijn van ontslag op staande voet zijn blijven staan, terwijl de vraagtekens bij de juistheid van die conclusies zijn verwijderd.
Toon is belangrijker dan inhoud dus.
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen komen vragen naar hoe het juridisch zit. Als Karr-1 dat dan aangrijpt voor zijn nogal dubieus moralisme, is tot daar aan toe, het probleem is dat hij het verpakt als quasi-juridisch geneuzel. Terwijl hij er de ballen verstand van heeft en dat ook nooit zal krijgen. Iemand die er echt helemaal niks van afweet en totaal niet kritisch kan lezen zou de indruk kunnen krijgen dat hij wat zinnigs zegt.
Een tegenreactie mag best, maar dan wel op basis van de feiten en niet op mijn persoon gericht of mijn eventuele onkundigheid. Ik laat me graag verbeteren, maar een persoonlijke aanval gaat te ver.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Maar als je mening totaal niet strookt met de juridische werkelijkheid, dan vind ik dat een tegenreactie ook best krachtig mag zijn. Om het topic qua inhoud recht te zetten.
Dank je, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopen
Ik hoop overigens wel dat jij ook wat leert van deze situatie.quote:
Maar natuurlijk, ik ga meer mijn best doen om dingen te onderbouwen of duidelijker te maken dat het mijn persoonlijke mening is en dus geen juridisch feit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop overigens wel dat jij ook wat leert van deze situatie.
Ik denk het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Mark het volgende:
Dus als karr-1 voortaan zijn mening over een juridische aangelegenheid ook onderbouwt met bron, dan zijn we er?
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Mark het volgende:
Dus als karr-1 voortaan zijn mening over een juridische aangelegenheid ook onderbouwt met bron, dan zijn we er?
Het probleem zit in de persoon, zoals hij zelf ook al aangeeft. Dan kun je 10 posts schrijven voor begint door te dringen waar hij de fout in gaat, en dan nog 15 voordat hij het toegeeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopen
Leuk dat opruimpost ook. Mijn post was ontopic en toch wegehaald. Ik hoefde dat wellus-nietus spelletje met 3 volgelulde pagina's toch niet elke keer te zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:04 schreef Sjeen het volgende:
opruimslotje zo, schoon... Vanaf hier weer gewoon ontopic.
Gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef karr-1 het volgende:
En aan allen, verbeter me aub als ik weer een fout maak. Ik ben niet perfect en ik weet van mezelf dat ik inderdaad nogal snel een mening heb en dingen er uit gooi voor ik er over nagedacht heb. Niet goed, ik weet het, maar dat is mijn persoonlijkheid.
heb je de posts hier in het feedbacktopic gelezen? Ik dacht dat ik toch redelijk duidelijk aangegeven had hoe het gegaan is vannachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk dat opruimpost ook. Mijn post was ontopic en toch wegehaald. Ik hoefde dat wellus-nietus spelletje met 3 volgelulde pagina's toch niet elke keer te zien
En toch gaat het door, waarom wordt dat niet gemod en mijn post wel?
(Ontslag topic).
Merciquote:
Sorry volgens mij wat gemist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
heb je de posts hier in het feedbacktopic gelezen? Ik dacht dat ik toch redelijk duidelijk aangegeven had hoe het gegaan is vannacht
Geen probleem, overkomt mij regelmatigquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry volgens mij wat gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |