Ik verbaas me er echt over dat mensen daar nog aan twijfelen...wel een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien moet hier eens een stukje FAQ over geschreven worden?
Pakketje versturen naar Nigeria
Nu niet meer...quote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik gok op spam:
- 1ste post met website
- kick oud topic
- toonzetting
T-Mobile slecht bereik bellen/ internetten
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het zou in dat geval vrij goed bij je passen....
Je kaatstquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
quote:kan me niet voorstellen dat je dat gaat doen tenzij je vrij kansloos in de maatschappij bent."
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Lijkt me duidelijk
JJ: succes in de finaleronde
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?
Maanvis wil kennelijk niet graag met een platte pet geassocieerd worden, vandaar zijn waarde-oordeel 'denigrerend'quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 december
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Is dit een ouderwetse TVP?quote:
Registreren om je eigen website te spammen is op FOK! nog altijd niet gewenstquote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef rubje het volgende:
Gaat mij niet echt aan maar alvorens ik wilde reageren zag ik dat in dit topic bij 2 users hun reacties ge-editted waren met naar ik meen aanvullende info op de OP van de ts. (volgens mij urls naar sites die gratis huizen advertenties aanboden)![]()
Mijn vraag is dus waarom deze 2 reacties ge-editted waren omdat de OP duidelijk naar links/sites vraagt waar men een oplossing voor de OP vind en je dus wel een site linken moet aanduiden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |