Vraagje, is dit een WGR topic?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vergezocht het volgende:
Waarom komt deze mallerd mijn topic verzieken door de taalnazi uit te hangen???![]()
![]()
[..]
De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoering
quote:
het topique gaat niet over ander werk zoeken en daar maken jullie het nu wel vanquote:
Dat was het ongevraagde advies van iemand als reactie op het feit dat TS zich niet voor 07.15 ziekmelden deed/kon/wildequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het topique gaat niet over ander werk zoeken en daar maken jullie het nu wel van
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was het ongevraagde advies van iemand als reactie op het feit dat TS zich niet voor 07.15 ziekmelden deed/kon/wilde![]()
Hoi Loenaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprak
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprak
FH gaat vreemd!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik had stellig de indruk dat TronCarter in dat topic het liefje was waar FH op doelde.
En ondergetekende ('liefjens' = meervoud)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik had stellig de indruk dat TronCarter in dat topic het liefje was waar FH op doelde.
Welk gedeelte?quote:
Lekker belangrijk wat je ervan vindt. Het was inderdaad hooguit zijdelings een on topic opmerking, maar dat geeft je niet het recht op een achterlijke manier te antwoorden. Dan heb ik liever dat je gewoon wegblijft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Alicey het volgende:
Onderhoudsbijdrage kinderen aan hun ouders
Jammer dat je alleen mijn reactie verwijdert en niet je eigen reactie. Jouw reactie vind ik namelijk niet helemaal in de haak.
Maargoed, hopelijk ben je er blij mee dat je mijn reactie hebt verwijderd en dat je zelf zo'n heerlijk gevatte opmerking hebt kunnen maken.
Zullen we dit feedback-topic dan ook maar opdoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker belangrijk wat je ervan vindt.
Ik vond er weinig on-topic aan.quote:Het was inderdaad hooguit zijdelings een on topic opmerking
Hoezo "achterlijke manier"? Ik heb duidelijk gemaakt wat ik er van vind. Misschien ietswat harder dan gebruikelijk, maar de suggestie die je wekt dat mijn ouders de boel aan het uitvreten zijn rechtvaardigt dat naar mijn mening ruimschoots. Hoe durf je te oordelen over mensen die je verder niet kent?quote:, maar dat geeft je niet het recht op een achterlijke manier te antwoorden.
Haha. Ja, dat geloof ik.quote:Dan heb ik liever dat je gewoon wegblijft.
Je hebt niet lopen schelden, maar je hebt wel een heel misselijke insinuatie gemaakt.quote:Ik heb nergens lopen schelden.Als je ergens pissig of gefrustreerd over bent, dan ga je dat maar ergens anders botvieren.
Neuh, je praat maar normaal of blijf weg. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten, FH. Beetje flauw.
Maar dat geldt kennelijk voor anderen, maar niet voor jou.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, je praat maar normaal of blijf weg. Zo simpel is het.
De relevantie ontgaat me...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dit feedback-topic dan ook maar opdoeken?
Dat zei ik ook.quote:Ik vond er weinig on-topic aan.
"Hou je bek" vind ik vrij achterlijk.quote:Hoezo "achterlijke manier"? Ik heb duidelijk gemaakt wat ik er van vind. Misschien ietswat harder dan gebruikelijk, maar de suggestie die je wekt dat mijn ouders de boel aan het uitvreten zijn rechtvaardigt dat naar mijn mening ruimschoots. Hoe durf je te oordelen over mensen die je verder niet kent?
Ja?quote:Haha. Ja, dat geloof ik.
Dat je dat uit dat ene zinnetje haalt zegt meer over jou, hoor.quote:Je hebt niet lopen schelden, maar je hebt wel een heel misselijke insinuatie gemaakt.
Ik heb niet gescholdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat geldt kennelijk voor anderen, maar niet voor jou.
Het hele punt dat jouw opmerking misplaatst is schijnt jou weer te ontgaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb niet gescholdenDa's het hele punt, maar dat schijnt je te ontgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |