abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91064517
Is hier nog rechtvaardiging bij?

Op 13 december 2001 ben ik op straat komen te staan. Vervolgens heb ik een 3 maand gezworven en kon een studentenwoning krijgen omdat ik me had ingeschreven voor een MER studie bij de NTI. De kamer was boven een koffieshop en er was nog een koffieshop in die straat.

Ik woonde daar met twee huisgenoten. Er werd regelmatig in mijn kamer naar binnen gegaan als ik er niet was. Mijn gerbil 'Duncan' was een stukje haar afgeschoren, ze zaten in me planten te kijken, het alarmsysteem dat ik had gekocht is onklaar gemaakt. Ik heb daar lange, lange tijd niet kunnen slapen.

Eindelijk kon ik dan slapen en werd ik wakker met allemaal smeersels in mijn schaamhaar. Het had wel iets weg van honden kwijl of zo. Een tijdje later had ik besloten aangifte te doen bij de politie. Daar ben ik toen heen gegaan en die hadden me weg gestuurd zonder wat te noteren. Toen ben ik maar naar mijn dokter gegaan en een stukje van mijn verhaal gedaan en verteld dat ik me niet veilig voelde in mijn woning.

Dit heeft geleid tot een opname in het gekkenhuis op 26-7-2002. Bij het GGZ in Assen is toen de diagnose 'schizofrenie van het afhankelijke type en cannabisafhankelijkheid'.

De koffieshop waar ik boven woonde was inmiddels gesloten omdat ze harddrugs verkochten. Het was sowieso een rare zaak, want die vrouw die daar werkte stond er eens in een sm-pakje, als een zwempak zag dat er uit. Eigenlijk niet zo raar omdat ze geloof ik de baas is van een hoerenclub.

Toen heb ik al snel gevraagd of ik weer bij mijn ouders mocht wonen. Dit mocht van mijn moeder wel. In september 2003 ben ik VWO bij het volwassenenonderwijs gaan volgen. Maar ik was nog niet helemaal de oude.

In 2004 ben ik helemaal opgeknapt. Ik had natuurlijk ook wel erg veel beleeft. In september van dat jaar ben ik Logistiek & Economie gaan studeren. En dat heb ik in 4 jaar afgerond. Daarna ben ik aan de slag gegaan als projectbegeleider bij een transportbedrijf. Toen dat project geëindigd was kon ik geen werk meer krijgen omdat ik voor 80-100% arbeidsongeschikt ben verklaard. En hoeveel brieven ik ook stuur hoe goed ik mijn werk ook deed, ik bleef arbeidsongeschikt. Het solliciteert een beetje moeilijk naar een full-time functie als je moet vertellen dat je 100% arbeidsongeschikt bent.

Sinds juli dit jaar ben ik weer af en toe fulltime aan het werk als vuilnisman, orderpikker of schoonmaker. Maar 1 voordeel, nu ik een vast contract heb van 20 uur per week hebben ze toch maar besloten bij het UWV dat ik maar 50 % arbeidsongeschikt ben.

Nu ging ik met de kerst naar Hannover, slaap ik op 2e kerstdag in mijn hotel, doe ik een grote boodschap op de wc, ga weer slapen, word wakker en is mijn anus een beetje rauw en helemaal schoon van binnen.

SHIT

[ Bericht 0% gewijzigd door bart2009 op 09-01-2011 14:20:35 ]
pi_91064699
Ok.
pi_91064867
Ik weet niet wat de bedoeling is, maar het is in elk geval niets voor WGR.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')