abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90736134
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-01-2011 04:08:10 ]

Ja hoor, we hebben er weer eentje }:|

Kan een mod even de OP terugzetten?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_90743066
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 05:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja hoor, we hebben er weer eentje }:|

Kan een mod even de OP terugzetten?
Kom op zeg... de enige reden dat ik hem dicht wil hebben, is omdat het aanvoelt alsof ik te persoonlijke dingen aan het bespreken ben over iemand die zelf niet actief is op dit forum. Dat voelt gewoon niet helemaal goed.

Wil een mod dat topic aub dichtgooien?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 2 januari 2011 @ 14:20:24 #253
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_90743676
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Kom op zeg... de enige reden dat ik hem dicht wil hebben, is omdat het aanvoelt alsof ik te persoonlijke dingen aan het bespreken ben over iemand die zelf niet actief is op dit forum. Dat voelt gewoon niet helemaal goed.

Waarom het topic dan uberhaupt geopend? Dit had je natuurlijk van tevoren kunnen zien aankomen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_90743770
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Zie de FAQ :)

We doen niet aan verzoekslotjes. Je opent een topic met je volle verstand en vraagt mensen om hulp. Om het topic dan te willen sluiten nadat je een antwoord hebt gekregen, is niet correct. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_90769009
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

We doen niet aan verzoekslotjes. Je opent een topic met je volle verstand en vraagt mensen om hulp. Om het topic dan te willen sluiten nadat je een antwoord hebt gekregen, is niet correct. :)
En als ik genoeg hulp heb gehad? Trouwens het valt me ook een beetje tegen dat er niet gemodereerd wordt op de off-topic reacties. Blijkbaar is het wel toegestaan om in de trent van R&P te reageren, terwijl ik in de OP duidelijk heb aangegeven dat dat niet nodig is. Waarom open ik een topic in WGR?

Dus er wordt nu aandacht besteed aan de regels van het verwijderen van een OP, maar de regel van het niet off-topic reageren is niet belangrijk?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90770866
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

We doen niet aan verzoekslotjes.
Niet om 't een of ander maar de bepaling over verzoekslotjes is uit de FAQ gesloopt :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_90771110
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En als ik genoeg hulp heb gehad?
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf wel weg.
quote:
Dus er wordt nu aandacht besteed aan de regels van het verwijderen van een OP, maar de regel van het niet off-topic reageren is niet belangrijk?
Het compleet deleten van de OP is heel wat anders dan het sluiten van een topic. Als je de info in de OP niet op het www wilt hebben, had je het er van meet af aan zelf al niet moeten posten. Een slotje is niet de remedie voor spijtoptanten.
.
pi_90773423
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef r_one het volgende:

[..]

Niet om 't een of ander maar de bepaling over verzoekslotjes is uit de FAQ gesloopt :?
Erm... nee :?

quote:
Topics deleten:

Dit komt in de praktijk weinig voor. Als topics dubbel of anderszins overbodig zijn, worden ze over het algemeen gewoon gesloten.
Ergo: we sluiten niet op verzoek.
pi_90773545
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En als ik genoeg hulp heb gehad? Trouwens het valt me ook een beetje tegen dat er niet gemodereerd wordt op de off-topic reacties. Blijkbaar is het wel toegestaan om in de trent van R&P te reageren, terwijl ik in de OP duidelijk heb aangegeven dat dat niet nodig is. Waarom open ik een topic in WGR?

Topics hoeven niet op dezelfde wijze door te gaan, zoals bedoeld door de originele TS. Compleet off topic posten is not done, maar zijdelings kan het het onderwerp wel raken. Trollen is daarentegen niét toegestaan.
pi_90775048
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Erm... nee :?

[..]

Ergo: we sluiten niet op verzoek.
Een bepaling over het 'deleten' van topics zegt natuurlijk niks over slotjes op verzoek.
Deze komt uit de algemene FAQ? Linkje staat noch in MED, noch ergens op het scherm.
Verwijzen met enkel "zie de FAQ" wordt dan wel erg lastig ;)

Ik herinner me een meer expliciete bepaling in de WGR FAQ, die zag specifiek op slotjesverzoeken binnen WGR.
.
pi_90775685
Herstel, het staat kennelijk in de policy:
quote:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy

Laat onverlet dat er nergens een link hiernaartoe vermeld staat, terwijl de WGR FAQ makkelijk vindbaar en raadpleegbaar is ;)
.
pi_90837382
Ik heb een andere definitie van 'leuk': Wat te doen met 2k?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:27:20 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90837963
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb een andere definitie van 'leuk': Wat te doen met 2k?
Waarschijnlijk meent ie het ook echt ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:X
pi_90838146
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarschijnlijk meent ie het ook echt ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:X
Als ik jou dood wens (wat ik, voor de zekerheid, echt niet wil), dan meen ik dat ook niet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:38:16 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90838384
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als ik jou dood wens (wat ik, voor de zekerheid, echt niet wil), dan meen ik dat ook niet.
Prima dan toch?

Ach, er wordt overal met 'kanker' geroepen/scholden hier op het forum en dat wordt gewoon getolereerd. Als ik dat in feedback moet gaan posten heb ik er een dagtaak aan. Ik neem aan dat jij ook snapt dat de post van de user waar het over gaat een grapje is. Jij hoeft het grapje natuurlijk niet leuk te vinden, ik vind andere grapjes ook wel eens niet leuk.
pi_90838571
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Prima dan toch?

Ach, er wordt overal met 'kanker' geroepen/scholden hier op het forum en dat wordt gewoon getolereerd.
Niet in [WGR] :)

Daar gaan we namelijk wél normaal met elkaar om. Stevige discussie vind ik prima, ook op het randje is okay. Ziektes zijn dat niet. Ik mod niet elders, helaas.

quote:
Als ik dat in feedback moet gaan posten heb ik er een dagtaak aan. Ik neem aan dat jij ook snapt dat de post van de user waar het over gaat een grapje is. Jij hoeft het grapje natuurlijk niet leuk te vinden, ik vind andere grapjes ook wel eens niet leuk.
De mening van een heleboel users staat me niet aan, eerlijk gezegd. Het gaat dan ook om de manier waarop dingen gepost worden.

"Wat een eikel is die *insert links/rechts politicus*. Hij doet *insert dingen*, terwijl 'ie veel beter *insert dingen* kan doen" klinkt al veel beter dan:
"Wat een k*nkerdebiel is die *insert links/rechts politicus". Als 'ie nog een keer *insert dingen* doet, dan ruk ik z'n kop van z'n romp. Laat 'm voortaan *insert dingen* doen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:40:15 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90870429
Hallo,

Ik was een beetje snel met mijn topic :@. Het is al opgelost, mag 'ie weer dicht? :).

Huurtoeslag aanvragen
Niet meer actief op Fok!
pi_90884785
T is een leuk topic, maar volgens mij wel een huiswerktopic: Introduceren beloningssysteem
pi_90892675
Enkele reis K&W?
Thermostaatknoppen radiatoren

Ik ben niet zo'n klusmiep, dus misschien mis ik iets wat WGR gerelateerd is?
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:22:11 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90955084
Terreur door voormalige DSB

Kan iemand even kijken? Sommige reacties lijken me niet de bedoeling in WGR.
The love you take is equal to the love you make.
pi_90959498
frikandel of kroket?!
Lijkt me niet echt in WGR horen.
pi_90960129
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Light het volgende:
frikandel of kroket?!
Lijkt me niet echt in WGR horen.
Mwoa, frikandel, kroket, het zijn beiden wel geRECHTen :+
.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:04:24 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90960231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Mwoa, frikandel, kroket, het zijn beiden wel geRECHTen :+
Ik heb maar 1 recht en dat is een shoarma kapsalon!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91147487
Waarom komt deze mallerd mijn topic verzieken door de taalnazi uit te hangen??? }:| :N :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Dit bijvoorbeeld, is geen Nederlands.
De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoering
pi_91147514
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vergezocht het volgende:
Waarom komt deze mallerd mijn topic verzieken door de taalnazi uit te hangen??? }:| :N :(

[..]

De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoering
Doe eens niet zo achterlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')