abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88289333
Hallo,
Ik heb gesolliciteerd voor weekeind medewerker bij Schuurman Schoenen.
Kreeg ik binnen 2 dagen te horen dat ik a.s vrijdag op sollicitatie gesprek moet komen. :)
Die man aan de telefoon had het erover dat hij meerdere mensen nog op gesprek had vanwege het tijdstip waarop ik moest komen.
Nou vroeg ik mij 2 dingen af:
- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)
- of ik gelijk hoor of ik ben aangenomen.

Ook ervaringen als werkende in dit bedrijf zijn welkom.
Bij voorbaat dank.
Twiddel
  woensdag 3 november 2010 @ 15:33:57 #2
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88289390
Hoe oud ben je?
Hoe jonger hoe beter
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88289412
ik ben 17 en word volgend jaar pas 18.
Twiddel
pi_88289584
Je hoort eigenlijk bijna nooit gelijk of je aangenomen bent.. Hier moeten ze meestal nog eerst over nadenken/overleggen...
pi_88289603
Ts, wat denk je nou? Dat wij weten hoe jij je sollicitatiegesprek gaat doen en dat wij weten hoe het bedrijf daar in elkaar steekt qua selectieprocedure? :') Probeer het gewoon.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_88290743
- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)

Hoe zou je dat in godsnaam via een forum kunnen bepalen? Mischien ben je wel een of andere een ongemotiveerde zoutzak. Of, wat overigens bijna niet kan als FOK member, een sociale gozer die goed contact kan maken met klanten.

Dat is overal anders...
pi_88290811
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef HenkXL het volgende:

Hoe zou je dat in godsnaam via een forum kunnen bepalen? Mischien ben je wel een of andere een ongemotiveerde zoutzak. Of, wat overigens bijna niet kan als FOK member, een sociale gozer die goed contact kan maken met klanten.

Dat is overal anders...
Nee ik vroeg mij af of het mee telt dat ik al in een supermarkt werk.
En ik vroeg mij af of er mensen zijn die bij het zelfde bedrijf werken op dit forum.
Twiddel
pi_88290816
zou me niet DOOD lachen, dan hoef je niet eens meer op sollicitatiegesprek...
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 16:23:10 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_88291143
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef summer2bird het volgende:- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)
Ja, eeuh, hoe moeten wij dat nou weten? Wij zijn toch geen schuurman schoenen? :')
pi_88296145
quote:
5s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef summer2bird het volgende:
Die man aan de telefoon had het erover dat hij meerdere mensen nog op gesprek had vanwege het tijdstip waarop ik moest komen.
Dus vanwege het tijdstip waarop jij komt, heeft hij nog meerdere mensen op gesprek.... Oorzaak en gevolg worden hier omgedraaid, vermoed ik.
quote:
Nou vroeg ik mij 2 dingen af:
Ja, die kans is redelijk groot. Vakkenvullen in een supermarkt geeft een duidelijke voorsprong bij het verkopen van schoenen ten opzichte van anderen die geen enkel vak ooit gevuld hebben.
quote:
Ja, dat hoor je gelijk. Althans, als je goed kan luisteren naar de persoon die het gesprek met je voert. Hij kan het expliciet zeggen, maar impliciet kan natuurlijk ook. Indien geen van de 2 gevallen zich voordoet, is het antwoord op jouw vraag 'nee'.
quote:
Bij voorbaat dank.
Graag gedaan
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_88296223
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:37 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dus vanwege het tijdstip waarop jij komt, heeft hij nog meerdere mensen op gesprek.... Oorzaak en gevolg worden hier omgedraaid, vermoed ik.
[..]

Ja, die kans is redelijk groot. Vakkenvullen in een supermarkt geeft een duidelijke voorsprong bij het verkopen van schoenen ten opzichte van anderen die geen enkel vak ooit gevuld hebben.
[..]

Ja, dat hoor je gelijk. Althans, als je goed kan luisteren naar de persoon die het gesprek met je voert. Hij kan het expliciet zeggen, maar impliciet kan natuurlijk ook. Indien geen van de 2 gevallen zich voordoet, is het antwoord op jouw vraag 'nee'.
[..]

Graag gedaan
Dank, eindelijk serieuze reactie. _O_
Twiddel
pi_88352531
Succes vandaag :)
pi_88357337
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dank, eindelijk serieuze reactie. _O_
Serieus? :?
En ja, succes.
pi_88393723
En? Hoe ging het? Aangenomen? Leuke kortingsregeling waar ik ook gebruik van kan maken? O+
pi_88401087
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 08:54 schreef JumpingJacky het volgende:
En? Hoe ging het? Aangenomen? Leuke kortingsregeling waar ik ook gebruik van kan maken? O+
Ging goed, weet nog niet of ik aangenomen ben.
Dat hoor ik volgende week.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')