Nee ik vroeg mij af of het mee telt dat ik al in een supermarkt werk.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef HenkXL het volgende:
- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)
Hoe zou je dat in godsnaam via een forum kunnen bepalen? Mischien ben je wel een of andere een ongemotiveerde zoutzak. Of, wat overigens bijna niet kan als FOK member, een sociale gozer die goed contact kan maken met klanten.
- of ik gelijk hoor of ik ben aangenomen.
Dat is overal anders...
Ja, eeuh, hoe moeten wij dat nou weten? Wij zijn toch geen schuurman schoenen?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef summer2bird het volgende:- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)
- of ik gelijk hoor of ik ben aangenomen.
Dus vanwege het tijdstip waarop jij komt, heeft hij nog meerdere mensen op gesprek.... Oorzaak en gevolg worden hier omgedraaid, vermoed ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef summer2bird het volgende:
Die man aan de telefoon had het erover dat hij meerdere mensen nog op gesprek had vanwege het tijdstip waarop ik moest komen.
Ja, die kans is redelijk groot. Vakkenvullen in een supermarkt geeft een duidelijke voorsprong bij het verkopen van schoenen ten opzichte van anderen die geen enkel vak ooit gevuld hebben.quote:Nou vroeg ik mij 2 dingen af:
- is de kans groot dat ik daar kan werken (geen verkoopervaring wel al gewerkt in supermarkt)
Ja, dat hoor je gelijk. Althans, als je goed kan luisteren naar de persoon die het gesprek met je voert. Hij kan het expliciet zeggen, maar impliciet kan natuurlijk ook. Indien geen van de 2 gevallen zich voordoet, is het antwoord op jouw vraag 'nee'.quote:- of ik gelijk hoor of ik ben aangenomen.
Graag gedaanquote:Bij voorbaat dank.
Dank, eindelijk serieuze reactie.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dus vanwege het tijdstip waarop jij komt, heeft hij nog meerdere mensen op gesprek.... Oorzaak en gevolg worden hier omgedraaid, vermoed ik.
[..]
Ja, die kans is redelijk groot. Vakkenvullen in een supermarkt geeft een duidelijke voorsprong bij het verkopen van schoenen ten opzichte van anderen die geen enkel vak ooit gevuld hebben.
[..]
Ja, dat hoor je gelijk. Althans, als je goed kan luisteren naar de persoon die het gesprek met je voert. Hij kan het expliciet zeggen, maar impliciet kan natuurlijk ook. Indien geen van de 2 gevallen zich voordoet, is het antwoord op jouw vraag 'nee'.
[..]
Graag gedaan
Serieus?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dank, eindelijk serieuze reactie.
Ging goed, weet nog niet of ik aangenomen ben.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:54 schreef JumpingJacky het volgende:
En? Hoe ging het? Aangenomen? Leuke kortingsregeling waar ik ook gebruik van kan maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |