Ja dat ziet er zo'n beetje hetzelfde uit, snel bekeken. Het gaat mij nu net om het systeem dat MIJN financiële gegevens opslaat. Beetje koud water vrees, of toch niet?quote:
ja, die 30,50 zijn twee boekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef oinkoink12 het volgende:
2 vraagjes,
30,50 voor educatie ? is dat een boek ofzo?
En die 5,73 voor Verenigingen? Is dat een opzeggingsbrief aangetekend verstuurd naar de fitness?
idd, en ook daarmee kun je wat grafiekjes prutsen.quote:
good pointquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Paranoot het volgende:
mensen zetten wel raardere dingen op Fok en niemand weet toch wie ik ben dus who cares
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef martijndekuijper het volgende:
Beste BettyWeter,
Jammer om te horen dat er zo veel dingen verkeerd gaan. Het kan inderdaad zo zijn dat het niet goed werkt, of dat het gewoonweg niet duidelijk genoeg is. Excuses hiervoor.
We helpen je graag verder met dit probleem en hopelijk kunnen we het voor je oplossen. Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen mailen naar support@yunoo.nl? Daar kunnen we je verder helpen.
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
Oke.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef Paranoot het volgende:
*kick*
wij hebben vandaag een account geopend en al onze mutaties vanaf 1 januari erin gezet. was veel werk, maar wel leuk om te doen. het resultaat...
taartdiagram met onze uitgaven:
[ afbeelding ]
lijst met onze uitgaven:
[ afbeelding ]
specificatie van 'vrije tijd' (wij gaan nogal graag uit eten)
[ afbeelding ]
wat opvalt is dat we precies evenveel uitgeven als we binnenkrijgen, dus er wordt de laatste tijd niet echt gespaard, dat moet beter
uploaden is echt supermakkelijk en hij herkent veel transacties, da's wel relaxed
oh, trouwens, dat er 'inkomsten' bij onze uitgaven zijn, klopt welwas belastinggeld dat terugbetaald moest worden, teveel gekregen
Bedankt voor het aanbod, maar ik hem mijn account inmiddels al verwijderd en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alles nog een keer in te voeren. Daarnaast zijn veel van mijn issues waarschijnlijk gebruiker-gerelateerd (als in: ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan) en de eventuele bugs kun je denk ik alleen vinden als je heel specifiek naar mijn gegevens kijkt, en ik weet eigenlijk niet of ik het wel zo prettig vindt dat iemand al mijn transacties van de afgelopen 16 maanden kan inzienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef martijndekuijper het volgende:
Beste BettyWeter,
Jammer om te horen dat er zo veel dingen verkeerd gaan. Het kan inderdaad zo zijn dat het niet goed werkt, of dat het gewoonweg niet duidelijk genoeg is. Excuses hiervoor.
We helpen je graag verder met dit probleem en hopelijk kunnen we het voor je oplossen. Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen mailen naar support@yunoo.nl? Daar kunnen we je verder helpen.
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
oh das misschien wel leuk om even naar te kijken jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke.
Leuk dat je het met het topic wilt delenmaarum, vergelijk het eens met "de cloud", de andere yunoo gebruikers, de gemiddelden?
Daar zet yunoo zichzelf mee in de markt volgens mij, zie ook http://www.yunoo.nl/ontdek-de-community.html
Daar heb je een punt ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:01 schreef Paranoot het volgende:
ja maar dat spaargeld geef je ook weer uit dus dan klopt het niet meer, dan komt het dubbel terug.
Ga je die ook weer posten misschien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef Paranoot het volgende:
[..]
oh das misschien wel leuk om even naar te kijken ja
Dank je hiervoor! Dit is inderdaad een goed punt dat we vaker horen en zullen we in de toekomst ook mogelijk maken. Hopelijk mogen we je dan weer verwelkomen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef BettyWeter het volgende:
p.s. Wil wel een feature-request doorgeven (misschien kan dat al maar heb ik het niet gevonden), voor het geval ik het in de toekomst nog eens wil proberen: het zou handig zijn om overzichten (gemiddelden, etc) te kunnen maken op basis van een periode die je zelf opgeeft.
Beste Paranoot, dit is gelukkig wel mogelijk! Hier kun je meer informatie vinden over hoe dit moet: http://www.yunoo.nl/help/tips/kruisposten/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:20 schreef Paranoot het volgende:
wat ik vervelend vond is dat je niet bij rekeningen van verschillende banken kunt aangeven dat je transacties tussen die rekeningen wilt negeren. ik heb zowel mijn transacties als die van mijn partner erin gezet en wij boeken nogal eens wat naar elkaar over en die overboekingen heb ik er nu allemaal handmatig uit moeten halen. bij twee rekeningen van dezelfde bank kun je wel interne overboekingen negeren.
Dat is een goeie, die nemen we ook mee. Ben het nu een beetje aan het uitproberen, denk dat ik er wel wat nuttige dingen uit kan halenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef martijndekuijper het volgende:
Beste Paranoot, dit is gelukkig wel mogelijk! Hier kun je meer informatie vinden over hoe dit moet: http://www.yunoo.nl/help/tips/kruisposten/
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
Thnx dat met die overboekingen had ik dus ookquote:Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef martijndekuijper het volgende:
[..]
Dank je hiervoor! Dit is inderdaad een goed punt dat we vaker horen en zullen we in de toekomst ook mogelijk maken. Hopelijk mogen we je dan weer verwelkomen!
[..]
Beste Paranoot, dit is gelukkig wel mogelijk! Hier kun je meer informatie vinden over hoe dit moet: http://www.yunoo.nl/help/tips/kruisposten/
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |