Ja dat ziet er zo'n beetje hetzelfde uit, snel bekeken. Het gaat mij nu net om het systeem dat MIJN financiële gegevens opslaat. Beetje koud water vrees, of toch niet?quote:
ja, die 30,50 zijn twee boekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef oinkoink12 het volgende:
2 vraagjes,
30,50 voor educatie ? is dat een boek ofzo?
En die 5,73 voor Verenigingen? Is dat een opzeggingsbrief aangetekend verstuurd naar de fitness?
idd, en ook daarmee kun je wat grafiekjes prutsen.quote:
good pointquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Paranoot het volgende:
mensen zetten wel raardere dingen op Fok en niemand weet toch wie ik ben dus who cares
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef martijndekuijper het volgende:
Beste BettyWeter,
Jammer om te horen dat er zo veel dingen verkeerd gaan. Het kan inderdaad zo zijn dat het niet goed werkt, of dat het gewoonweg niet duidelijk genoeg is. Excuses hiervoor.
We helpen je graag verder met dit probleem en hopelijk kunnen we het voor je oplossen. Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen mailen naar support@yunoo.nl? Daar kunnen we je verder helpen.
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
Oke.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:36 schreef Paranoot het volgende:
*kick*
wij hebben vandaag een account geopend en al onze mutaties vanaf 1 januari erin gezet. was veel werk, maar wel leuk om te doen. het resultaat...
taartdiagram met onze uitgaven:
[ afbeelding ]
lijst met onze uitgaven:
[ afbeelding ]
specificatie van 'vrije tijd' (wij gaan nogal graag uit eten)
[ afbeelding ]
wat opvalt is dat we precies evenveel uitgeven als we binnenkrijgen, dus er wordt de laatste tijd niet echt gespaard, dat moet beter
uploaden is echt supermakkelijk en hij herkent veel transacties, da's wel relaxed
oh, trouwens, dat er 'inkomsten' bij onze uitgaven zijn, klopt welwas belastinggeld dat terugbetaald moest worden, teveel gekregen
Bedankt voor het aanbod, maar ik hem mijn account inmiddels al verwijderd en ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alles nog een keer in te voeren. Daarnaast zijn veel van mijn issues waarschijnlijk gebruiker-gerelateerd (als in: ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan) en de eventuele bugs kun je denk ik alleen vinden als je heel specifiek naar mijn gegevens kijkt, en ik weet eigenlijk niet of ik het wel zo prettig vindt dat iemand al mijn transacties van de afgelopen 16 maanden kan inzienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef martijndekuijper het volgende:
Beste BettyWeter,
Jammer om te horen dat er zo veel dingen verkeerd gaan. Het kan inderdaad zo zijn dat het niet goed werkt, of dat het gewoonweg niet duidelijk genoeg is. Excuses hiervoor.
We helpen je graag verder met dit probleem en hopelijk kunnen we het voor je oplossen. Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen mailen naar support@yunoo.nl? Daar kunnen we je verder helpen.
Mvg, Martijn
Mede-oprichter Yunoo
oh das misschien wel leuk om even naar te kijken jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke.
Leuk dat je het met het topic wilt delenmaarum, vergelijk het eens met "de cloud", de andere yunoo gebruikers, de gemiddelden?
Daar zet yunoo zichzelf mee in de markt volgens mij, zie ook http://www.yunoo.nl/ontdek-de-community.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |