Nieuwe trainee voor 17k. Tot ik een betere vindquote:Boris de Kam
TSI = 770, 17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deze heb ik gister op de kop getikt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nieuwe trainee voor 17k. Tot ik een betere vind
quote:Thomas Moitzi (209879605)
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 01-11-2008
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 496 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
koopje voor 3,7 miljoen, dus daarom neem ik de blessure en lage ervaring maar op de koop toe. Edit hij had een +3 of 4 dus dit weekend zal hij niet meer halen.
Nu nog 7 ton over voor een winger of trainee, dat moet ik nog even aanzien..
Nu zou ik toch een aardig middenveld moeten kunnen halen . . .quote:Sytse Aandenboom
TSI = 36 250, 28 jaar en 52 dagen, waardeloos in vorm
Heeft formidabel ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
Roni Hacohen 1
TSI = 51 780, 25 jaar en 106 dagen, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Edvin Hansson
TSI = 82 220, 27 jaar en 24 dagen, zwak in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider [Technisch]
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
César Marx
TSI = 33 900, 30 jaar en 31 dagen, goed in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een matig leider
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kijk dat zijn de betere berichten.quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 62 500 ¤
Het is ook altijd watquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:20 schreef rompompom het volgende:
Ik kon het niet vinden omdat Hattrick niet tussen rechte haken staat..
da ni zo = dat niet zo (in dialect)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
da ni zo?
plat nederlandsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
da ni zo = dat niet zo (in dialect)
Welke trainie? ik heb geen trainie gekochtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
plat nederlands
hoeveel kostte je trainee?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, ik verveelde me en die 10-15k geloof ik wel.. Heb nu in de defensie van m'n B-team Elroy Schoppert, Otto de Slager en Valentijn de Rover en uiteraard m'n reserve-Def.. Zodra ik een De Beuker of iets dergelijks op de transferlijst tegen kom gaat Valentijn de Rover er uit..
Volgens mij heb jij weinig reden tot klagen met jouw jeugdelftal.quote:Op zondag 20 juli 2008 om 08:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
scout1 heeft een 16-jarige met zwak scoren die max matig positiespel kan worden, scout2 en scout3 voor de verandering weer eens bagger..
Nog een paar weekjes en dan heb je een leuke wedstrijd tegen mij.Dus voorlopig verdien je geen goede spelers.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
scout1 heeft een 16-jarige met zwak scoren die max matig positiespel kan worden, scout2 en scout3 voor de verandering weer eens bagger..
Qua prestaties niet, qua talenten wel.. 't Is allemaal multiskill-matig/redelijk en daar haal je dan hoge jeugdratings/goede prestaties mee, maar verder levert het niets op.. (op een 20-30k na..)quote:Op zondag 20 juli 2008 10:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij weinig reden tot klagen met jouw jeugdelftal.
Dat JV diepFries goed draait in de competitie is een leuk extraatje, maar als ik nog wat aan m'n jeugdopleiding wil gaan verdienen, dan zullen er toch een aantal spelertjes gepromoveerd (moeten) gaan worden de komende tijd.. Dus wat dat betreft heb ik genoeg klagen dat er geen vervangers aangeboden worden wil ik m'n selectie op peil houden..quote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan heb je een leuke wedstrijd tegen mij.Dus voorlopig verdien je geen goede spelers.
En mijn mid blijft voorlopig wel zo omdat dat mijn traininglinie niet is.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Qua prestaties niet, qua talenten wel.. 't Is allemaal multiskill-matig/redelijk en daar haal je dan hoge jeugdratings/goede prestaties mee, maar verder levert het niets op.. (op een 20-30k na..)
[..]
Dat JV diepFries goed draait in de competitie is een leuk extraatje, maar als ik nog wat aan m'n jeugdopleiding wil gaan verdienen, dan zullen er toch een aantal spelertjes gepromoveerd (moeten) gaan worden de komende tijd.. Dus wat dat betreft heb ik genoeg klagen dat er geen vervangers aangeboden worden wil ik m'n selectie op peil houden..
Overigens denk ik dat die kleine Panters van je een makkie tegen mijn prutsers zullen hebben.. Jij speelt thuis en haalt simpel een veel hoger middenveld. Ik heb vrijwel geen def momenteel, dus lijkt me op voorhand zo goed als beslist..
Ik kan nog wel wat PM-trainees gebruiken, als jij ze nu promoveert, dan plaats ik wel een marktconform openingsbodquote:Op zondag 20 juli 2008 11:51 schreef foetre het volgende:
[..]
En mijn mid blijft voorlopig wel zo omdat dat mijn traininglinie niet is.
Geeft niet, er is ook nog een terugronde volgend seizoen, mag je dan (zonder aanval?) bij mij op visitequote:Helaas moeten me aanvallers aan het einde van het seizoen weg aangezien ze dan 17 jaar 0 dagen goed scoren zijn.Dat word wel kassa
Ik heb in 3 seizoenen 1.3 mil verdient.Daar komt binnen een maandje nog wel een miljoentje bijquote:Op zondag 20 juli 2008 13:37 schreef Anno20 het volgende:
Heb vanmorgen m'n 2e jeugdspeler verkocht... Deze keer een matige allrounder met redelijk verdedigen van 17j 70d ongeveer...
Heeft me 100k opgeleverd en dat betekent dat ik tot nu toe 450k verdiend heb aan 2 jeugdspelers... tevens heb ik nu weer 3 talentjes rondlopen in de verdediging... Gaat me financieel wel aardig, die jeugdopleiding!
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Sadık Kaplama en hij is 15 jaar.
Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Positiespel wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Met wat twijfel ivm met potentiele verdediger trainie tochquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Peer Odewald.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Eigenlijkquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Donnie Reinders.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
5 weken geleden gekocht voor 146k, ivm 'pop' naar goed positiespel voor 450k op de lijst gezet. Dat bleek na de training tov de transfervergelijking zo'n 150k te hoog te zijn. Desondanks wordt 'ie daarnet na 3 verschillende bieders voor 469k verkochtquote:Toine Oude Middendorp (205599217)
17 jaar en 97 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 04-08-2008
Nationaliteit: Nederlands
Total Skill Index (TSI): 1 360
Loon: 395 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
VV Blijdorp naar ik aanneem? Vind je het gek met dat soort transferbedragen.. Wat nu, jullie kunnen nog wel inloggen of niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:58 schreef Lennox het volgende:
Na twee maanden dan toch het team van mij en mn broertje afgepaktHeeft nog lang geduurd
prutserquote:Op zondag 20 juli 2008 18:39 schreef Lennox het volgende:
Nee. Inloggen kan niet meer. Wilde het team nog laten afzakken, maar zo is het ook goed.
Wat doe je hier nog je hebt niet eens een teamquote:Op zondag 20 juli 2008 18:51 schreef Lennox het volgende:
Als je teert op een avatar van 5 seizoenen terug, dan ben je een prutser
GVD na 20 min weer 3-0 achter...quote:Met 0-3 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Met 62 procent balbezit was EDREZZ in deze helft de sterkste ploeg.
quote:Bastiaan Blokker tried something he had seen on TV from the last World Cup, but his 30 metre long shot in the 36:th minute did not end up as a spectacular goal for PVDZ. He did get some extra exercise retrieving the ball from the garden of the nice next-door neighbour lady, though.
4-1quote:Shandy Boys
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Counter-attacks
Tactic skill weak
Midfield weak (low)
Right Defence solid (low)
Central Defence solid (very low)
Left Defence weak (very low)
Right Attack solid (low)
Central Attack passable (very high)
Left Attack inadequate (low)
Kleintje Pils
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield weak (very low)
Right Defence passable (very low)
Central Defence outstanding (very high)
Left Defence formidable (high)
Right Attack inadequate (high)
Central Attack solid (very high)
Left Attack passable (high)
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
GVD na 20 min weer 3-0 achter...
Nouja, met mijn nieuwe midmid moet het toch godverdomme wel es lukken.quote:Rapport
K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval goed (laag)
EDREZZ
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid wonderbaarlijk
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
tja als je middenveld niet goed genoeg is, kan je bijna niet meer winnenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4 fucking 0 verloren
[..]
Nouja, met mijn nieuwe midmid moet het toch godverdomme wel es lukken.
Voorzover je deze ratings aan zag komen, waarom speel je dan geen counter?? Met jouw betere centrumverdediging tov zijn centrumaanval had je er zo een paar counters gecreëerd (en wie weet gescoord..).quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4 fucking 0 verloren
[..]
Nouja, met mijn nieuwe midmid moet het toch godverdomme wel es lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |