Dat zier er ineens knap uitquote:
Ik vind MGS4 geen flikker aan, Buzz lijkt me wel grappig voor de afwisseling en voor met den amigos.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:55 schreef delano.888 het volgende:
Dusja, gaat er ook daadwerkelijk iemand buzz spelen, lijkt me echt geen flikker aan als je goedkoper bijv MGS4 kan halen
Same here en als je al wired buzzers hebt kan je buzz voor 40 euro kopen. Hij is leuker dan alle delen na 1 op de ps2 vind ik. En een stuk sneller, roos weg snellere rondes alleen er is nog niemand online, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind MGS4 geen flikker aan, Buzz lijkt me wel grappig voor de afwisseling en voor met den amigos.
Dus wel een beetje afgekoeld na gister?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
Net een text bericht verstuurd vanuit LocoRoco Cocorecho, Next Gen is here bitches
heb je een theme op je PS3 staan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom staat er bij mij in de XMB een vraagteken waar het trophy symbool moet staan, en ook het internet search logo mist. Ook daar staat een vraagteken.
Ja dat klopt. Dan zou het best logisch zijn dat ie niet werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je een theme op je PS3 staan?
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:27 schreef Kremers het volgende:
2.40![]()
Als je met een singl player game bezig bent moet je hem eerst wel even pauzeren, spel gaat gewoon door namelijk
Dat is waar. Over vrienden, in de OP staan genoeg namen volgens mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomen![]()
Alleen nu nog vrienden vinden
Je mag me best toevoegen hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomen![]()
Als je nou iedereen in het OP toevoegt dan kom je uit op 92 personen. Nadat het van 50 naar 100 is geschopt is dat mogelijk! Alleen kost het heel veel tijd om iedereen toe te voegenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay, dus vandaag 2.40. En ik las op Wired.com volgens mij dat de DS3 ook vandaag in de winkels ligt. Klopt dat?
Dan zijn het 92 vage kennissen; geen vriendenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als je nou iedereen in het OP toevoegt dan kom je uit op 92 personen. Nadat het van 50 naar 100 is geschopt is dat mogelijk! Alleen kost het heel veel tijd om iedereen toe te voegen
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als het goed is wel jaDikke aanrader trouwens, ik heb hem zelf sinds gisteren.
Geen PSP?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Govinda het volgende:
Holy shit!! Takkuh ik moet aan de DS: Chrono Trigger!
OMG! NEED!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Govinda het volgende:
Holy shit!! Takkuh ik moet aan de DS: Chrono Trigger!
Ja goeie vraag, ennuhh misschien een lijstje met games die het al ondersteunt? Worden de "oude" ganes als GTAIV ook geupdate voor trophies? Voor de multiplatform games zou dat simpel zijn, gewoon de xbox achievements over nemen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef koei het volgende:
Als ik nu mn PS3 aanzet moet ik altijd eerst op mn account klikken voordat ik echt ingelogd ben, en hetzelfde geldt voor PSN. Kan ik beide automatisch direct bij het aanzetten laten inloggen? Ik heb nog een tweede account erop staan, maar die gebruik ik vrijwel nooit dus die kan ik die enkele keer dat het nodig is zelf wel aanloggen.
En ik ben aan het updaten, spannend! Daarna gelijk Buzz! erin en op voor de eerste trophies! Is er al een trophies verzamellijst ergens, zodat je kan zien wat je voor bepaalde trophies moet doen?
Super Stardust™ HD, een exclusieve PLAYSTATION Network-game die vorig jaar is uitgekomen, is de eerste game met het trofeeënsysteem. Spelers kunnen verschillende trofeeën winnen**.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goeie vraag, ennuhh misschien een lijstje met games die het al ondersteunt? Worden de "oude" ganes als GTAIV ook geupdate voor trophies? Voor de multiplatform games zou dat simpel zijn, gewoon de xbox achievements over nemen...
Resistance is futile, you will be trophiedquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
Trophies![]()
Kun je dat ook uitzetten ofzo? Het interesseert me (net als Achievements) werkelijk geen bal.
Om een of andere reden heb ik geen enkele game die met trophies werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
Trophies![]()
Kun je dat ook uitzetten ofzo? Het interesseert me (net als Achievements) werkelijk geen bal.
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef koei het volgende:
Als ik nu mn PS3 aanzet moet ik altijd eerst op mn account klikken voordat ik echt ingelogd ben, en hetzelfde geldt voor PSN. Kan ik beide automatisch direct bij het aanzetten laten inloggen? Ik heb nog een tweede account erop staan, maar die gebruik ik vrijwel nooit dus die kan ik die enkele keer dat het nodig is zelf wel aanloggen.
Dus Agiath lijkt een goed geheugen te hebbenquote:Setting automatic login
If there are multiple users, you can set the user you want to automatically log in as when the system is started. After logging in as a particular user, select the icon of that user, press the button, and then select [Automatic Login].
http://n4g.com/ps3/NewsCom-164067.aspx?CT=1#Commentsquote:Slade, moderator back at the GT forums, is reporting that one of those "not listed" FW 2.40 features is full Backwards Compatibility. He reports that Mana Khemia was previously unplayable, but now is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik was wat onduidelijk maar de vraag is of het spel nu ook op de 40gb werkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:24 schreef wdn het volgende:
Eh GOW 2 heeft het altijd gedaan bij mij!?
Of zeg ik nu iets doms(?)
WarHawk en Uncharted krijgen trophies, maar de update laat nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef Cid het volgende:
Wordt er nu ergens een lijstje bij gehouden over welke games trophies ondersteunen? Ik heb Stardust HD wel, ben ik ben echt bagger slecht in die gameGeen trophies voor mij
Heb je iets tegen mij?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef Cid het volgende:
Wordt er nu ergens een lijstje bij gehouden over welke games trophies ondersteunen? Ik heb Stardust HD wel, ben ik ben echt bagger slecht in die gameGeen trophies voor mij
He, gatver. Uncharted ook? Maar ik wil niet alles nog een keer moeten doen. Ik moest de game al 5 keer spelen voordat ik op 100% kwam. Dit werd veroorzaakt door die stomme "hidden medallions". Waarom konden ze nou niet gewoon zeggen welke medallion het was? Dat had alles heel wat makkelijker gemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
WarHawk en Uncharted krijgen trophies, maar de update laat nog even op zich wachten.
Stel je bewaart een save game net voordat je op 100% komt en doet alleen dat stukje nog een keer nadat de trophy actief is. Werkt dat om je trophy te krijgen!? Of moet je echt helemaal opnieuw beginnen!?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
He, gatver. Uncharted ook? Maar ik wil niet alles nog een keer moeten doen. Ik moest de game al 5 keer spelen voordat ik op 100% kwam. Dit werd veroorzaakt door die stomme "hidden medallions". Waarom konden ze nou niet gewoon zeggen welke medallion het was? Dat had alles heel wat makkelijker gemaakt.
Ah tnx! dat had ik eigenlijk zelf moeten bedenkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:09 schreef wdn het volgende:
hier staat hoe:
http://manuals.playstatio(...)ent/users/login.html
[..]
Dus Agiath lijkt een goed geheugen te hebben
Goeie vraag. Ik ga er van uit van niet. Maar we komen er snel genoeg achter. Alhoewel het in dit geval wel automatisch kan gebeuren omdat je "achievements" voor uncharted in je save games worden opgeslagen. Als Naughty Dog een beetje leuk doet dan kijken ze ff naar je saves. Als je bij je game data kijkt kun je namelijk gewoon zien wat je progress is qua medallions. Maar dat zal wel te veel gevraagt zijn...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Stel je bewaart een save game net voordat je op 100% komt en doet alleen dat stukje nog een keer nadat de trophy actief is. Werkt dat om je trophy te krijgen!? Of moet je echt helemaal opnieuw beginnen!?
Als je ze niet bekijkt zie je ze ook niet en merk je er dus niks van. Ik vind persoonlijk dat het de speeltijd verhoogd, ik wil altijd alles halenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:44 schreef Sackboy het volgende:
Trophies![]()
je bedoelt dat je wel eens online bent? MEGATON!!!!!!!!eleven!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!111!!!!!HOTDOG!!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef koei het volgende:
De FOK!games quiz voor Buzz! staat online
De vinden in de categorie lifestyle -> hobbies of door mij toe te voegen als friend (superkoei) en mijn quizzen te bekijken
Ja natuurlijk! Sinds deze week heb ik SingStar en Buzz!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bedoelt dat je wel eens online bent? MEGATON!!!!!!!!eleven!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!111!!!!!HOTDOG!!!!!
Als dit echt zo is, kunnen we morgen 2.41 verwachten (wel goede service van sony)quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Wessiej het volgende:
Leuke update joh, hij blijft nu elke keer vast staan in het menu, kan niks meer doen
http://gizmodo.com/502139(...)4-bricking-some-ps3squote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef Wessiej het volgende:
Leuke update joh, hij blijft nu elke keer vast staan in het menu, kan niks meer doen
Ik heb het ook gemerkt. Blijkbaar moet de game het ondersteunen dat je je eigen muziek speelt. Echt achterlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:01 schreef delano.888 het volgende:
BTW WTF?![]()
![]()
![]()
"Music content cannot be played during use of this game" (GTAIV)
Serieus, wat krijgen we nou
Nogal ja, sjonge dat is toch juist de enige reden waarom iedereen ingame xbm wil (samen met berichtjes lezen dan)quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemerkt. Blijkbaar moet de game het ondersteunen dat je je eigen muziek speelt. Echt achterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moe_Szyslak: Logica. Indien de game afdwingt dat audio gereserveerd moeten worden voor die game kan de PS3 niets meer met muziek lijkt me. Dus inderdaad: de game hoort dit te moeten onderstreunen voordat je het kunt gebruiken.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:14 schreef wdn het volgende:
Hey koei mag ik je even bedanken voor Persona 3! Geweldige game heb je daar gemaakt!Ik had verwacht dat audio op de HDD onafhankelijk van de game zou spelen. Maarja, blijkbaar niet. Erg jammer want het was best leuk geweest. Maar misschien gaan devs het in de toekomst allemaal wel ondersteunen. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moe_Szyslak: Logica. Indien de game afdwingt dat audio gereserveerd moeten worden voor die game kan de PS3 niets meer met muziek lijkt me. Dus inderdaad: de game hoort dit te moeten onderstreunen voordat je het kunt gebruiken.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:
Dus naast dat een game zelf in-game music en trophies moet ondersteunen, moet het ook in-game XMB ondersteunen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:31 schreef BMH het volgende:
XMB zit niet in Metal Gear Online.... Lekker is dat. Schiet je nog niet op met die update
dan is het goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:28 schreef Cid het volgende:
[..]
ja met al mijn posts hou ik altijd rekening met jou...
Dat zijn de enige en het is een lijst van Sonyquote:Anyway, tenzij jij alle games gaat testen en je post gaat bij houden met wat werkt en wat niet dan heb ik er misschien wat aan. Waar ik naar op zoek ben is naar iemand (lees Sony) die een lijst met trophy compatible games bij houd.
quote:Net m'n eerste trophy gehaald in Stardust haha. Gelukkig krijg je wel een pop-up en geluid als je een trophy haald![]()
Ook daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef delano.888 het volgende:
Ze gaan lekker tekeer in games, (weblog) en ondertussen feesten wij hier door met in elke console een HD en nu ook nog de DS3, de beste controller ooit
Iig totdat ik mijn Giotech Triggers binnen heb.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ook daar zijn de meningen over verdeeld
ICM de giotech triggers mist er niks meer hoor..quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ook daar zijn de meningen over verdeeld
Owjeeh.. Weer een single console owner aan het woordquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef delano.888 het volgende:
Ze gaan lekker tekeer in games, (weblog) en ondertussen feesten wij hier door met in elke console een HD en nu ook nog de DS3, de beste controller ooit
Die had je dan ook al in november moeten importerenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kon vandaag nog geen DS3's vinden in de stad
Ik wil niet weer een discussie starten, maar ook met de Gioteck triggers erop vind ik de controller allesbehalve perfect, en zeker een stuk minder relaxed dan de 360 controller. Meningen verschillen nou eenmaalquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ICM de giotech triggers mist er niks meer hoor..
Dat klopt helemaal hoor, ik heb zelf ook een 360, en die controller is op 1 puntje zoiezo beter en dat is de plaatsing van de linker analoge stick, verder is hij beter voor grote handen, maar de DS3 komt nu iniedergeval aardig in de buurtquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een discussie starten, maar ook met de Gioteck triggers erop vind ik de controller allesbehalve perfect, en zeker een stuk minder relaxed dan de 360 controller. Meningen verschillen nou eenmaal
quote:Nieuwe details Siren: Blood Curse vrijgegeven
In de laatste nieuwe preview op de semi-officiële PlayStation blog ThreeSpeech zijn er enkele nieuwe Siren: Blood Curse details vrijgegeven. De game zal in ons continent enkel te downloaden zijn via het PlayStation Network. Een Blu-ray versie van de game is niet geheel uitgesloten maar is twijfelachtig.
Het twaalf episode-tellende spel zal ongeveer 600MB per aflevering in beslag nemen op de interne PlayStation harde schijf. In totaal zal je dus zo'n 7,2GB vrije ruimte moeten opofferen wil je alle episodes op je console laten staan. Natuurlijk is er de mogelijkheid om elke episode afzonderlijk te verwijderen en downloaden om extra ruimte te voorzien voor andere content.
edit: Oh snap.quote:
quote:Indien je Soul Calibur IV wilt spelen zal je eerst een bestand van maar liefst 6,7 GB moeten installeren. Alsof dat nog niet genoeg is, is ook de grootte van de savedata bekend. Deze bedraagt zo'n 2048 MB. Je zal dus bijna 9 GB moeten vrijmaken op je harde schijf als je van plan bent deze vechtgame te kopen.
Vandaar de XBOX360 versie ook een HD vereistquote:
Zie er nog geen voordelen aan aangezien we nogsteeds niet ingame muziek kunnen luisteren en nog maar 1 game trophy ondersteuning heeft..quote:
Je kan hem gerust vervangen, mocht hij terug moeten als hij kapot is ofzo moet je hem wel opsturen met de meegeleverde schijf, dus die wel bewaren, elke 2,5 inch (let op, standaard is 3,5) S-ATA schijf kan er in. Ik heb zelf 250gb en het werkt super, nog een let op: koop absoluut een schijf van de standaard snelheid (5400 ofzo) en niet een snellere van 7000nogwat, daardoor kan de PS3 overhitten...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vandaar de XBOX360 versie ook een HD vereist
Trouwens: Stel, ik verander de ingebouwde schijf voor een groter model, verlies ik dan garantie? Ende PS3 heft een SATA aansluiting?
Die notebook schijven zijn niet zo heel duur meer. Enige waar ik mee zit zijn mijn savegames...
Je verliest geen garantie en het heeft een SATA-II aansluiting.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vandaar de XBOX360 versie ook een HD vereist
Trouwens: Stel, ik verander de ingebouwde schijf voor een groter model, verlies ik dan garantie? Ende PS3 heft een SATA aansluiting?
Die notebook schijven zijn niet zo heel duur meer. Enige waar ik mee zit zijn mijn savegames...
Gewoon iets van 5GB dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef rakotto het volgende:
Overigens, de Soul Calibur grootte is alweer ontkracht door Capcom en klopt niet. Het zou als een standaard installatie game worden voor de PS3.
Soul Calibur = Capcom?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Overigens, de Soul Calibur grootte is alweer ontkracht door Capcom en klopt niet. Het zou als een standaard installatie game worden voor de PS3.
Goed, waardeloos lijstje dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Super Stardust™ HD, een exclusieve PLAYSTATION Network-game die vorig jaar is uitgekomen, is de eerste game met het trofeeënsysteem. Spelers kunnen verschillende trofeeën winnen**.
De volgende door Sony uitgebrachte games zijn voorgedragen voor ondersteuning met trofeeën:
• BUZZ!™ Quiz TV
• LittleBigPlanet™
• MotorStorm™ Pacific Rift
• NBA 09 - PS3
• PAIN**
• PixelJunk™ Eden
• Resistance 2™
• SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
• Warhawk™**
* Geen abonnement vereist, breedbandtarieven zijn van toepassing.
** Hiervoor moet eerst een game-update gedownload en geïnstalleerd worden
Ik heb hetzelfde met Ratchet and clank, 3 keer rond gespeeld.. nog 3 skill points te gaan.. en nu mag je alles opnieuw doen omdat sony anderhalf jaar te laat is ingesprongen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik ga er van uit van niet. Maar we komen er snel genoeg achter. Alhoewel het in dit geval wel automatisch kan gebeuren omdat je "achievements" voor uncharted in je save games worden opgeslagen. Als Naughty Dog een beetje leuk doet dan kijken ze ff naar je saves. Als je bij je game data kijkt kun je namelijk gewoon zien wat je progress is qua medallions. Maar dat zal wel te veel gevraagt zijn...
Zelfde hier, voor oplossing moet je even PM'enquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
NIET JE PS3 UPDATEN. HET BRICKT JE PS3.
quote:Nieuwe LittleBigPlanet details
Sony en Media Molecule werken hard aan de PlayStation 3 titel LittleBigPlanet. LittleBigPlanet is een guitige 2D platformer met een 3D uiterlijk. In de verschillende levels versla je vijanden en probeer je het einde te bereiken.
Media Molecule CEO David Smith presenteerde enkele nieuwe details over de game aan Eurogamer.
- De game gebruikt de PlayStation Eye voor enkele geheime, creatieve features. Het is een sterke manier om nieuwe content in de game te krijgen.
- Het team heeft een lange lijst met features die ze graag na de launch willen toevoegen, het maken van video's van je prestaties bijvoorbeeld.
- Voice-Chat is echter aanwezig vanaf het eerste moment. Dat is handig indien je samen met een buitenlandse vriend een level maakt.
- De game bevat muziek van The Go! Team and Battles. Deze muziek wordt in de meeste LittleBigPlanet trailers gebruikt. De game bevat vele tracks die gebruikt kunnen worden bij het ontwerpen van je level. Je kunt de muziek zelfs in het midden van een level laten veranderen door muziekdozen te plaatsen.
- De game loopt op 720p en 30 fps. De game krijgt waarschijnlijk een installatie van 1 GB. De details staan echter niet vast. De levels zelf zullen zeer licht zijn om het delen gemakkelijk te maken. Je kunt ze dus snel downloaden.
- Media Molecule organiseert nu reeds een (gesloten) beta van het spel. Men wil echter iedereen toelaten tot de beta.
- De game bevat Trophies, Media Molecule heeft zijn best gedaan om deze origineel te maken. Je moet bijvoorbeeld een machine bouwen om een Sackboy de lucht in te lanceren.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
ehquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke typemiep heeft dit vertaald. Zo'n klein stukje tekst en zoveel fouthedenquote:
Hoezo dan? Hier nog een problemen gezien behalve dat de tijd door je batterij icoontje gaatquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vind de ingame XMB maar buggy werken, of ben ik dan weer een zeikerd
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=3042817&view=by_date_ascending&page=1quote:
Oh? Niks mis met mijn ps3 hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ah, dat wordt de HDD eruit schroeven en formatteren. Tenminste, dat had ik ergens gelezen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3&thread.id=3042817&view=by_date_ascending&page=1
Mijn ps3 is ook bricked.
Schijnt niet uit te maken.... zat er net een topic op een of ander forum over te lezen maar kan het niet meer terug vindenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie een 60 Gb versie of een andere!?
http://www.gamed.nl/view/42733quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke typemiep heeft dit vertaald. Zo'n klein stukje tekst en zoveel foutheden
Nee, die update downloade, maar ging van 50% naar 100 in 2 seconden, dus hij had dat stuk niet gedownload.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Het enige wat ik vanmiddag heb gedaan is de update binnengehaald (en nog een message naar Cid gestuurd) en vervolgens de boel weer afgesloten.
Maar die van jouw is naar de tyfus Wes? Zo ja tijdens het spelen?
Dat is volgens mij ook het probleem. Hij probeerd firmware te installeren die niet compleet is. Volgens mij is je HD eruit slopen en deze formatteren met je PC voldoende om het op te lossen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, die update downloade, maar ging van 50% naar 100 in 2 seconden, dus hij had dat stuk niet gedownload.
En dan gaat die restarten en probeert die firmware te laden, kan niet want die is er niet, blijft het bij de zwarte golf, controllers syncen niet.
PS3 helpesk zit ook vol, lijkt wel de xbox helpdesk.
Vond het al vreemd dat hier zo weinig over werd gepraat, want dit is wel een van de ergste dingen, go sony go.
*Gewoon formatteren via de computer en alles werkt weer. Maar je verliest wel je sava-data en de games die je gedownload hebt... Misschien dat je de files kunt vinden en kan backuppen>quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, die update downloade, maar ging van 50% naar 100 in 2 seconden, dus hij had dat stuk niet gedownload.
En dan gaat die restarten en probeert die firmware te laden, kan niet want die is er niet, blijft het bij de zwarte golf, controllers syncen niet.
PS3 helpesk zit ook vol, lijkt wel de xbox helpdesk.
Vond het al vreemd dat hier zo weinig over werd gepraat, want dit is wel een van de ergste dingen, go sony go.
In-game messaging werkte in ieder gevalquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Het enige wat ik vanmiddag heb gedaan is de update binnengehaald (en nog een message naar Cid gestuurd) en vervolgens de boel weer afgesloten.
Maar die van jouw is naar de tyfus Wes? Zo ja tijdens het spelen?
Kan ik hieruit opmaken dat als je je PS3 hebt geupdate en hij gewoon nog werkt daarna je je nergens zorgen over hoef te maken? Overigens, reken dr maar op dat 2.41 er morgen hangtquote:
Je komt niet verder als een leeg scherm dus hoe wil je ooit een update downloaden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat als je je PS3 hebt geupdate en hij gewoon nog werkt daarna je je nergens zorgen over hoef te maken? Overigens, reken dr maar op dat 2.41 er morgen hangtdat is tenslotte al eerder gedaan bij 1.8 ofzo toen er iets niet meer werkte door de update.
Goeie... Maar 2.41 wordt dan voor degene die vandaag nog niet hebben geupdate en dat morgen gaan doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je komt niet verder als een leeg scherm dus hoe wil je ooit een update downloaden?
en de blokjes zijn wat gepolished.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
De Store heeft ook een mini-update gehad. Je kan nu kiezen voor een list-view in plaats van de blokjes-view. Ze hadden beter ff de indeling kunnen wijzigen naar die van de Amerikaanse..
true, maar dat je ingame kan texten is wel tof, die klok ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie er nog geen voordelen aan aangezien we nogsteeds niet ingame muziek kunnen luisteren en nog maar 1 game trophy ondersteuning heeft..
x-stationquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Wordt deze generatie wel weer pijnlijk duidelijk dat Sony van origine een hardwarebedrijf is en Microsoft een softwarebedrijf
Er waren toch al oplossingen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind het zwaar amaturistisch. Waarom laten ze die console het installeren als de download nog niet af is? Dat hadden ze zo kunnen fixen. Nu ben ik de sjaak :S
Ik ga voor de Playboxquote:
Ja, het ding opsturen naar Sony. Gaat weken duren en komt mij op het moment erg ongemakkelijk uit. De andere oplossing is zelf de schijf formateren (al zegt Sony zelf dat het niet werkt, omdat de firmware op een 'apart' deel van de ps3 zou staan. Al zou ik niet weten of ie daarmee gelijk heeft, het lijkt me logischer dat de firmware wel op de hdd geïnstalleerd wordt). Maar je raakt er sowieso je saves mee kwijtquote:
Zijn ze goed bezig bij Sony..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, het ding opsturen naar Sony. Gaat weken duren en komt mij op het moment erg ongemakkelijk uit. De andere oplossing is zelf de schijf formateren (al zegt Sony zelf dat het niet werkt, omdat de firmware op een 'apart' deel van de ps3 zou staan. Al zou ik niet weten of ie daarmee gelijk heeft, het lijkt me logischer dat de firmware wel op de hdd geïnstalleerd wordt). Maar je raakt er sowieso je saves mee kwijt
Natuurlijk mag je de verzendkosten ophoestenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zijn ze goed bezig bij Sony..![]()
Opsturen zitten geen kosten aan verbonden neem ik aan?
Als je hem op je PC aansluit moet je de bestanden gewoon uit kunnen lezen en op die manier je save games opslaan op een usb stick en later weer op een schone PS3 schijf terug te zetten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
*Gewoon formatteren via de computer en alles werkt weer. Maar je verliest wel je sava-data en de games die je gedownload hebt... Misschien dat je de files kunt vinden en kan backuppen>
Sony heeft een antwoord nummer, verzenden kost niks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:17 schreef wdn het volgende:
Ja, de ps3 software staat op een interne disk die je niet kunt verwijderen.
Ik denk dat je beter even kunt wachten. Misschien dat ze met een remove-patch komen die je downgrade waarna je wel weer kunt upgraden.
[..]
Natuurlijk mag je de verzendkosten ophoesten
Gelukkig hebben R&C en MGS geen Trophies dus is dit een non-discussie. Bovendien HOEF je die trophies niet te gaan halen. Das nog altijd een eigen vrijwillige keuze van jou.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Goed, waardeloos lijstje dus.
Warhawk speel ik niet
Pain, Pixeljunk en super star dust heb ik niet.
Mijn eerste trophies komen dus van buzz waarschijnlijk
[..]
Ik heb hetzelfde met Ratchet and clank, 3 keer rond gespeeld.. nog 3 skill points te gaan.. en nu mag je alles opnieuw doen omdat sony anderhalf jaar te laat is ingesprongen.
Ze lezen je save games niet uit.. want stel je eens voor dat je een save game van iemand anders gedownload hebt
Ben benieuwd wanneer ze de rest van de games een update geven... ik wil Metal gear nog een 2de keer uitspelen.. maar daar kan ik dus beter mee wachten...
Nee, maar ik zit toevallig weer net een paar maanden in het buitenland als me dit gebeurt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sony heeft een antwoord nummer, verzenden kost niks.
Jawel, moet je even naar de xmb gaan, dan boven muziek gaan staan, en dan nogmaals de ps button drukken, dan kan het wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef Glennz het volgende:
Wat ook kut is aan 2.40 is dat je als je muziek luistert en aan het internetten bent, je niet kan terugschakelen naar je muziekinterface.
Ach ja, daarom doen ze dat niet. Irritant gekloot ook. Dit doet mijn e-penis niet veel goedsquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Goed, waardeloos lijstje dus.
Warhawk speel ik niet
Pain, Pixeljunk en super star dust heb ik niet.
Mijn eerste trophies komen dus van buzz waarschijnlijk
[..]
Ik heb hetzelfde met Ratchet and clank, 3 keer rond gespeeld.. nog 3 skill points te gaan.. en nu mag je alles opnieuw doen omdat sony anderhalf jaar te laat is ingesprongen.
Ze lezen je save games niet uit.. want stel je eens voor dat je een save game van iemand anders gedownload hebt
Ben benieuwd wanneer ze de rest van de games een update geven... ik wil Metal gear nog een 2de keer uitspelen.. maar daar kan ik dus beter mee wachten...
Dat was eerst wel zo, ja dat je eerst naar xmb gaat dan boven muziek staan en ps-knop indrukken. maar nu niet meer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, moet je even naar de xmb gaan, dan boven muziek gaan staan, en dan nogmaals de ps button drukken, dan kan het wel.
Overigens staat de firmware niet op je HD, ik heb namelijk eens de HD verwisseld en had daarna nogsteeds de zelfde firmware, instellingen, enz.
quote:formatting might help but the firmware itself is not stored on the harddrive but on the flash. It's worth giving a try anyways.
Een beetje zelf onderzoeken is toch niet zo moelijk? Je had gelijk hoor dat wel, dus ik ging ff checken, en wat blijkt, er is een nieuwe mediaspeler voor tijdens het gamen/internetten, hij staat bovenaan de muziek lijst als je dus vanuit de internet browser in de xmb komt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:36 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat was eerst wel zo, ja dat je eerst naar xmb gaat dan boven muziek staan en ps-knop indrukken. maar nu niet meer.
Dat had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een beetje zelf onderzoeken is toch niet zo moelijk? Je had gelijk hoor dat wel, dus ik ging ff checken, en wat blijkt, er is een nieuwe mediaspeler voor tijdens het gamen/internetten, hij staat bovenaan de muziek lijst als je dus vanuit de internet browser in de xmb komt...
Er is nog geen game die het ondersteunt, maar in de toekomst gaan de games gepatched worden HOOP ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben R&C en MGS geen Trophies dus is dit een non-discussie. Bovendien HOEF je die trophies niet te gaan halen. Das nog altijd een eigen vrijwillige keuze van jou.
Het hele idee achter die Trophys is juist dat je aan andere kan laten zien wat je behaald hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:43 schreef RedemptioN het volgende:
hmm, ik heb geen last van de update gehad gelukkig...
en @ gamedemon
waarom zou je, met een spel waarbij je ingame al zo goed als alles utigespeeld hebt op 3 points na, het ook nog eens in het trophy systeem willen zien? je weet toch al dat je het behaald hebt, nu is er een extra mogelijkheid gekomen waarin je het op een andere manier kan zien, en die hopelijk ook gekoppeld is aan Home uiteindelijk...als ze dat niet zouden hebben zou het pas echt amateuristisch zijn...dan zou je het nog een keer moeten (kunnen dus) doen.
Ja dat is logisch, anders zou het geen firmware heten. De firmware download van internet gebeurd overigens wel naar je harddisk. Je PS3 herstart daarna om de firmware te installeren. Het lijkt er op dat mensen problemen hebben na de reboot van het downloaden, wat betekend dat de firmware nog niet geinstalleerd is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, moet je even naar de xmb gaan, dan boven muziek gaan staan, en dan nogmaals de ps button drukken, dan kan het wel.
Overigens staat de firmware niet op je HD, ik heb namelijk eens de HD verwisseld en had daarna nogsteeds de zelfde firmware, instellingen, enz.
tuurlijk is het "het laten zien van wat je hebt gehaald" en zijn ze er laat mee, maar dat het pas vanaf nu kan en met patches trophy's worden toegevoegd die je dan nog moet behalen is idd een gemis, maar ja care...ik heb zoveel spellen uitgespeeld en dingen behaald, maar het zal me een worst wezen of iedereen dat kan zien of niet...voor de toekomst is het leuk en grappig om dingen te halen en te sharen met anderen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hele idee achter die Trophys is juist dat je aan andere kan laten zien wat je behaald hebt.
Als ze nu achteraf met patches gaan komen waarbij je opnieuw moet beginnen is het hele idee eraf...
Ik snap sowieso niet waarom Sony het systeem heeft overgenomen als ze zelf al inzien dat het downloaden van save games er voor zorgt dat het systeem zo lek is als maar kan..
Als je ook met andermans save games trophys kan behalen.. waarom zou ik dan niet voor elk level een save downloaden vlak voor een checkpoint waar een trophy behaald is?
Of bij Uncharted een save game waarbij je voor de laatste Medallion staat?
Het hele systeem is gewoon kut overgejat van Microsoft.
Even serieus: welke ongelofelijke klapmongool gaat er nou savegames downloaden om zo trophys te kunnen behalen. Hoe ONTZETTEND sneu ben je dan wel niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hele idee achter die Trophys is juist dat je aan andere kan laten zien wat je behaald hebt.
Als ze nu achteraf met patches gaan komen waarbij je opnieuw moet beginnen is het hele idee eraf...
Ik snap sowieso niet waarom Sony het systeem heeft overgenomen als ze zelf al inzien dat het downloaden van save games er voor zorgt dat het systeem zo lek is als maar kan..
Als je ook met andermans save games trophys kan behalen.. waarom zou ik dan niet voor elk level een save downloaden vlak voor een checkpoint waar een trophy behaald is?Of bij Uncharted een save game waarbij je voor de laatste Medallion staat?
Het hele systeem is gewoon kut overgejat van Microsoft.
Ik verkeer in dezelfde situatie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ben ik bang om mijn ps3 op te starten.
Wel geupdate en gespeeld, 1x hing me ps en moest ik hem uitzetten.
Als het op Xbox kon dan wil je niet weten hoeveel mensen dat zouden doen hoor...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Even serieus: welke ongelofelijke klapmongool gaat er nou savegames downloaden om zo trophys te kunnen behalen. Hoe ONTZETTEND sneu ben je dan wel niet.![]()
Wohoo! ik heb een gouden digitale beker
Dan zijn er een hoop sneue mensen met een xboxquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het op Xbox kon dan wil je niet weten hoeveel mensen dat zouden doen hoor...
Ongeveer net zoveel als met een playstationquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:43 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop sneue mensen met een xbox
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Ongeveer net zoveel als met een playstation
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als met een playstation
omdat 2.4 alweer offline is gehaald omdat hij dus blijkbaar voor bricks kan zorgen, wat een hoop opgestuurde ps3's opleverd, waar sony dan weer niet blij mee is, dus waarschijnlijk gaan ze er nu 2.41 van maken en gooien die dan morgen ofzo online.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iemand me ff kan vertellen waarom mijn 2.36 zegt dat hij geen update nodig heeft zou dat fijn zijn
Kennelijk is de update weggehaald door Sony. Vast iets mis mee. ZIjn al aantal bugs bekend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iemand me ff kan vertellen waarom mijn 2.36 zegt dat hij geen update nodig heeft zou dat fijn zijn
Ah okay, tamme troep dus weer van Sonyquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
omdat 2.4 alweer offline is gehaald omdat hij dus blijkbaar voor bricks kan zorgen, wat een hoop opgestuurde ps3's opleverd, waar sony dan weer niet blij mee is, dus waarschijnlijk gaan ze er nu 2.41 van maken en gooien die dan morgen ofzo online.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
InFamous
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
OMG een BWoD >> Blue Wave of Death!quote:
It's blue now, but what will it be in 2 weeksquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG een BWoD >> Blue Wave of Death!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Kennelijk is de update weggehaald door Sony. Vast iets mis mee. ZIjn al aantal bugs bekend.
Anyhows, de update suckt bigtime. Geen ingame soundtracks is triple fail. Ligt mijn Fight Night 3 nog meer stof te verzamelen.
Epic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Vette boxartquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb me aangemeld voor Resistance 2 beta![]()
http://www.getawarjob.com/
[ afbeelding ]
Hoe duidelijk wil je een link in beeld hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vette boxart![]()
Waar heb je je aan kunnen melden?
Neequote:Op donderdag 3 juli 2008 01:26 schreef Gamer_V het volgende:
Als je hem toch had aangesloten op je pc had je net zo goed de savegames kunnen proberen te redden. Het is waarschijnlijk net zo ingedeeld als op de psp ..
Hang hem aan je pc en format hem, doet die het weer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:49 schreef Platina het volgende:
Lekker dan heb net nieuwe spellen en 2.4 gedownload. Teringzooi. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar zeg..
Misschien niet hetzelfde indeling maar ze stonden wel ergens.quote:
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:07 schreef rakotto het volgende:
En men moet zich niet druk maken.Als je het gedownload en geinstalleerd hebt en alles doet het, dan hoef je je geen zorgen te maken.
Nee met jou is niks aan de hand, als je je ps3 nog normaal kan opstarten is er geen probleem.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...
Dat heb ik ook gemerkt. Middenin MGS werd ik van PSN geflikkert en dat gebeurt normaal gesproken nooit. Maar misschien was dat nu wel toeval dat het samenvalt met 2.4. Ik kon wel weer gewoon in loggen en ik heb daarna geen problemen meer gehad. Het zal wel los lopen. 2.41 zal wel snel komen. Sony zal wel moetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je een link in beeld hebben?
Pfew.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee met jou is niks aan de hand, als je je ps3 nog normaal kan opstarten is er geen probleem.
Idd, ik heb gisteren ook de update geinstalleerd en tijden een potje battlefield startte de ps3 automatisch opnieuw opquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Gamedemon, je E-penis krijgt insta-grow!
Burnout Paradise krijgt backwards compatible Trophies
Dat is dan wel weer leuk om te horenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Reken dr maar niet op, dit is bij burnout zo omdat de savegames al account gebonden waren (je kon ze niet uitwisselen) en aangezien dat maar bij heel weinig spellen is.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk om te horen
Ik hoop dat ze dat voor alle games voor elkaar krijgen.
Ja, alleen even zoeken naar de savesquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het mogelijk de schijf eruit te halen, deze aan een PC te koppelen, dan de savegames op de PC zetten, dan formateren en terug in de PS3? Om dan later de saves met een USB-stick ofzo terug op de PS3 te zetten?
quote:
Als hij er is koop ik hem gelijk. Vond de demo erg leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe bevalt het je? Ik vind het een zeer goed spel, enig minpuntje is dat de wereld wel erg klein isIk ben nu bezig met de op één na hoogste moeilijkheidsgraat, valt nog niet mee
Als het goed is komt vandaag Commado 3: Wolf of the Battelfield uit, gaan hier nog meer mensen hem kopen?(dacht dat hij iets van ¤7,99 ging kosten, PSN game)
Ik snap dat Edenn og niet helemaal. Net een video van bekeken. Ik hoop op een demo, kan ik hem nog even uitproberen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Als hij er is koop ik hem gelijk. Vond de demo erg leuk.
Ben ook erg benieuwd naar Pixeljunk Eden. Vind de pixeljunk games tot nu toe allebei erg leuk en speel ze nog regelmatig. Meer dan de "grote" games.
Idd, ik wil kunnen pronken met mijn Science-victoryquote:
EU Store is geüpdate en commando kost dus ¤9.99.... Naaierij ten top, want in de US store kost hij $9.99... (¤6,30)quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef Tumble het volgende:
als commando 7,99 kost haal ik hem gelijk kreeg er een heerlijk retro gevoel bij. alsof ik weer achter mijn c64 zat
Helaas, 2K heeft officieel bekent gemaakt dat er geen trophy update zal komen voor Civ Revoquote:
Komt misschien omdat deze ook op de Xbox uit komt. Ik weet niet hoe die omgaan met de dollarkoers?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
EU Store is geüpdate en commando kost dus ¤9.99.... Naaierij ten top, want in de US store kost hij $9.99... (¤6,30)
Wel vreemd, want andere spellen die in de US store $9.99 kosten, kosten ¤7.99 in de EU store..
Dat zou goed kunnen. Op de XBOX360 is hij echter al lang uit volgens mij? Maar goed, ik heb hem inmiddels al gekocht, voor ¤2 meer laat ik hem niet schieten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt misschien omdat deze ook op de Xbox uit komt. Ik weet niet hoe die omgaan met de dollarkoers?
Capcom zal de game niet goedkoper maken op de PS3 dan op de Xbox.. Toch?
Hoezo, elke game krijgt trophies.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reken dr maar niet op, dit is bij burnout zo omdat de savegames al account gebonden waren (je kon ze niet uitwisselen) en aangezien dat maar bij heel weinig spellen is.....
http://ps3.gamespy.com/articles/885/885361p2.htmlquote:GameSpy: Does Sony have a deadline, loose or rigid, for developers to implement trophies into existing titles?
Lempel: We're working with developers to hit a deadline. It's not something that we're trying to force on them, since it eats into their development schedules. Many of them want to do it. It's just there's some additional work on their end; someone has to create art and assets, and we don't want to interfere with what they're currently working on. Ultimately, we'll have trophies for every game, but we didn't want to force it on them immediately.
Op de 360 is die 9 euro dus alsnog.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt misschien omdat deze ook op de Xbox uit komt. Ik weet niet hoe die omgaan met de dollarkoers?
Capcom zal de game niet goedkoper maken op de PS3 dan op de Xbox.. Toch?
¤ 9,60 als ik goed geinformeerd ben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op de 360 is die 9 euro dus alsnog.
Maar nu op de EU store staan quizzen voor Buzz, 5 euro de stuk.
Ik dacht dat ze gratis zouden worden
Damn, wat een bullshit zeg. Alsof je nog niet genoeg hebt betaald aan dat pakket zelf..quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
PM misschien? Ik heb me al wel ergens voor ingeschreven maar het was me alleen niet duidelijk of het voor een beta was of voor een nieuwsbrief. Daar was de pagina niet helemaal duidelijk over. Het was opzich wel grappig gedaan. Het was in iedergeval voor resistance 2, dat weet ik dan nog wel
omgquote:
dat zijn de quizzen van SCE London, de zelfgemaakte quizzen kun je gewoon gratis delen met elkaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op de 360 is die 9 euro dus alsnog.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
omgWat ben ik toch weer lekker bezig zeg
![]()
Geen idee. Kwam er toevallig gisteren ook maar achter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Maar das waar ik me al op ingeschreven had. Er is toch nooit gezegt dat het voor de Beta was?
Ik hoorde dat Sony Beta keys verloot onder subscribers van Qore. Kwam voorbij in een podcast. Ik vraag me daarom ook af waarom ze dat zouden doen als iedereen zich via internet gewoon in kan schrijven. Maar we komen er vanzelf wel achter. Ik kijk erg uit naar R2quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geen idee. Kwam er toevallig gisteren ook maar achter.
Sukkel, maar niet elke game heeft account gebonden savegames, wat dus inhoud dat je bij alle games die het niet hebben overnieuw moet beginnen, en bij burnout dus niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoezo, elke game krijgt trophies.
Je moet er ook wel wat voor doen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Webby het volgende:
Ik na de update Super Stardust gespeeld, maar ik krijg geen trophy's?
Je krijgt geen trophy voor het downloaden en starten van Stardustquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Webby het volgende:
Ik na de update Super Stardust gespeeld, maar ik krijg geen trophy's?
En toen stopte ik met lezenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Het netwerk van EA
pff heb je iets tegen mij ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Je krijgt geen trophy voor het downloaden en starten van Stardust
Good onequote:
Die kutgame had ik al op de Xbox, gelukkig heb ik die verkocht.. daar hadden ze vorig jaar al Trophys toen het nog achievements waren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Ook geen Trophies voor Civilization Revolutionquote:
Is ergens ook wel logisch... Trophies maken betekend dat er mensen op een project gezet moeten worden, en die moeten dan komen van huidige projecten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ook geen Trophies voor Civilization Revolution
Geen Trophies voor reed verschenen Insomniac Titels
Geen Trophies en Rumble voor Call of Duty 4
Er blijven geen games over johwat een trieste bedoeling
Alle Multiplatform games kunnen ze 1 op 1 overnemen van het xbox broertje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is ergens ook wel logisch... Trophies maken betekend dat er mensen op een project gezet moeten worden, en die moeten dan komen van huidige projecten.
Nieuwe games krijgen ze wel, dus niet zo zeiken
LittleBigPlanet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alle Multiplatform games kunnen ze 1 op 1 overnemen van het xbox broertje.
En Ratchet, uncharted en resistance hebben ze feitelijk al in de vorm van skill points.
Maargoed, leuk voor toekomstige games dus.. ook al kom ik niet verder dan Buzz en misschien Resistance 2 einde van het jaar.
3 puike games heb je daar, hoop dat Flashpoint er ook zo uit gaat zienquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:43 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Midnight Club: Los Angeles
Pure
Inderdaad, 3 wereldjes uitspelen, 5 en 15 boost points pakken ...quote:
Inderdaad, bezopen gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Die flashpoint screens zien er erg goed uit
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef BMH het volgende:
Retro-actieve trophies......... Dat is net zoiets als een veteraan uit de 2e wereld oorlog een medaille opspelden voor zijn strikdiploma die hij in 1933 behaalde.
Het is gewoon voldoen aan de vraag. Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef BMH het volgende:
Retro-actieve trophies......... Dat is net zoiets als een veteraan uit de 2e wereld oorlog een medaille opspelden voor zijn strikdiploma die hij in 1933 behaalde.
For sale? DIBS!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lego indiana & Commander CO-OP wie ??????
als ik mijn prijsvraag binnen heb >> lego co-op volgende weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lego indiana & Commander CO-OP wie ??????
Mooi, kunnen wel een keer battlefield doen als je zin hebt, ben nu nog op me werkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Heb ook de update gedaan en al 5 keer herstart. No problem.
Hij werkt gewoon, so what's the problem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Video's bekijken op PS onlyEr is toch vast en zeker een betere alternatief?
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=5069quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een Buzz quiz gemaakt, over mezelf
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=4499quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef koei het volgende:
De FOK!games quiz voor Buzz! staat online
De vinden in de categorie lifestyle -> hobbies of door mij toe te voegen als friend (superkoei) en mijn quizzen te bekijken
De servers lopen daar als dikke stront door een trechter en het beeldkwaliteit is nou niet om vrolijk van te worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon, so what's the problem.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef delano.888 het volgende:
Iemand een idee over mogelijke releasedates van:
Midnight club, los angeles? geen idee
Just Cause 2? geen idee
Saints row 2? 18 oktober
Littlebigplanet? oktober
Releasedate van Midnight Club:quote:
quote:Midnight Club: Los Angeles uitgesteld
Rockstar San Diego is op het moment druk bezig met Midnight Club: Los Angeles voor de PlayStation 3 en Xbox 360 en met Midnight Club: LA Remix voor de PlayStation Portable.
Vandaag maakte Take 2 Games bekend dat we wat langer moeten gaan wachten op het nieuwe deel. Midnight Club: Los Angeles en Midnight Club: LA Remix verschijnen nu op 7 oktober in Amerika en 3 dagen later, 10 oktober in Europa.
quote:Call of Duty krijgt actiefiguurtjes
In 2007 scoorde Infinity Wards Call of Duty 4 sterk, de game scoorde hoog en verkocht zeer goed. Activision hoopt het succes van Call of Duty 4 te herhalen met Call of Duty: World at War. Dit Treyarch spel verplaatst ons naar Azië tijdens Wereldoorlog II.
Activision werkt nu ook samen met McFarlane Toy om actiefiguurtjes van het spel te maken. McFarlane Toy lanceert eind 2008 vier actiefiguurtjes van het spel. Een van die actiefiguurtjes is de British Special Ops, deze staat afgebeeld op onderstaande foto. De figuurtjes kosten ongeveer $10-$15.
10 oktober.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef delano.888 het volgende:
Iemand een idee over mogelijke releasedates van:
Midnight club, los angeles?
2009.quote:Just Cause 2?
14 oktober.quote:Saints row 2?
oktober.quote:Littlebigplanet?
ohgod, oktober gaat een dure maand worden waarin ik ook nogeens veel "ziek" zal zijn van mijn werkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
10 oktober.
[..]
2009.
[..]
14 oktober.
[..]
oktober.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Releasedate van Midnight Club:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Day one.quote:
Staatie toevallig in een klein hokje en is het 32 graden bij jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Tumble het volgende:
Goed eindelijk vakantie gaat mijn ps3 kuren vertonen.. vastloper gta4 vastloper singstar 2 vastloper super stardust ik nog denken het is mijn HDD orgionele HDD erin geschoven idem.
kan iemand mij vertellen hoeveel jaar garantie er op een ps3 zit... 1 jaar zeker he?
damn ik ben de lul
en nu? komen ze hem ophalen of moet ik hem naar badhoevedorp brengen?
De playboxquote:
Nou, wat een super service (gratis dlc)...quote:Codename Cagney is nog maar het begin. Criterion Games brengt regelmatig content en updates om de games op allerlei manieren uit te breiden en aantrekkelijker te maken.
Er zijn spannende nieuwe aanvullingen zoals motorfietsen (voor het eerst in Burnout!), een splinternieuw eiland voor de kust van Paradise City en misschien – heel misschien – kan je zelfs de lucht in gaan.
Wil je nieuwe content ontvangen, stop dan vanaf 10 juli de disk van je Burnout-game in je online verbonden PLAYSTATION®3 of XBOX360® en de update van de game wordt automatisch geïnstalleerd.
Meer weten? Als je wilt kennismaken met ons team en lid wilt worden van de Burnout community, ga dan naar
www.CriterionGames.com
Veel succes – Het Burnout-team
Bassie en Adriaan quizquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=5069
[..]
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=4499![]()
Ik wist niet wat Bassie het liefst op z'n pannenkoek doetquote:
Stond slagroomtaartjes er tussenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wist niet wat Bassie het liefst op z'n pannenkoek doet
Slagroomtaart op je pannenkoek?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gewoon voldoen aan de vraag. Het is ook nooit goed heJe nieuwe Escapist wannabee houding hier siert je niet.
Gamekingsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Overlord: Raising Hell
Nog steeds een toffe game en nu ook uit op de PS3
quote:Far Cry 2 tijdelijk exclusief voor de PS3?
De grootste Europese game retailer GAME is gisteren gestart met het noteren van pre-orders van Far Cry 2. Opvallend genoeg staat de release van de PlayStation 3 versie een maand vroeger dan hun Xbox 360 en PC broertje. Ubisoft is momenteel niet bereikbaar voor enige commentaar dus gedurende de tijd dat er niks officieel is vrijgegeven zijn we bijna verplicht om dit gerucht met een serieuze korrel zout te nemen.
Neeeeeeeequote:
Misschien moet je er wel iets voor doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef Webby het volgende:
Hmmm ik kreeg vandaag update 3.00 voor Super Stardust, maar nog steeds geen trophy's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |