dat zijn de quizzen van SCE London, de zelfgemaakte quizzen kun je gewoon gratis delen met elkaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op de 360 is die 9 euro dus alsnog.
Maar nu op de EU store staan quizzen voor Buzz, 5 euro de stuk.
Ik dacht dat ze gratis zouden worden
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
omgWat ben ik toch weer lekker bezig zeg
![]()
Geen idee. Kwam er toevallig gisteren ook maar achter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Maar das waar ik me al op ingeschreven had. Er is toch nooit gezegt dat het voor de Beta was?
Ik hoorde dat Sony Beta keys verloot onder subscribers van Qore. Kwam voorbij in een podcast. Ik vraag me daarom ook af waarom ze dat zouden doen als iedereen zich via internet gewoon in kan schrijven. Maar we komen er vanzelf wel achter. Ik kijk erg uit naar R2quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geen idee. Kwam er toevallig gisteren ook maar achter.
Sukkel, maar niet elke game heeft account gebonden savegames, wat dus inhoud dat je bij alle games die het niet hebben overnieuw moet beginnen, en bij burnout dus niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoezo, elke game krijgt trophies.
Je moet er ook wel wat voor doen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Webby het volgende:
Ik na de update Super Stardust gespeeld, maar ik krijg geen trophy's?
Je krijgt geen trophy voor het downloaden en starten van Stardustquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Webby het volgende:
Ik na de update Super Stardust gespeeld, maar ik krijg geen trophy's?
En toen stopte ik met lezenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Het netwerk van EA
pff heb je iets tegen mij ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Je krijgt geen trophy voor het downloaden en starten van Stardust
Good onequote:
Die kutgame had ik al op de Xbox, gelukkig heb ik die verkocht.. daar hadden ze vorig jaar al Trophys toen het nog achievements waren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Gamedemon, je E-penis krijgt insta-grow!
Burnout Paradise krijgt backwards compatible Trophies
Ook geen Trophies voor Civilization Revolutionquote:
Is ergens ook wel logisch... Trophies maken betekend dat er mensen op een project gezet moeten worden, en die moeten dan komen van huidige projecten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ook geen Trophies voor Civilization Revolution
Geen Trophies voor reed verschenen Insomniac Titels
Geen Trophies en Rumble voor Call of Duty 4
Er blijven geen games over johwat een trieste bedoeling
Alle Multiplatform games kunnen ze 1 op 1 overnemen van het xbox broertje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is ergens ook wel logisch... Trophies maken betekend dat er mensen op een project gezet moeten worden, en die moeten dan komen van huidige projecten.
Nieuwe games krijgen ze wel, dus niet zo zeiken
LittleBigPlanet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alle Multiplatform games kunnen ze 1 op 1 overnemen van het xbox broertje.
En Ratchet, uncharted en resistance hebben ze feitelijk al in de vorm van skill points.
Maargoed, leuk voor toekomstige games dus.. ook al kom ik niet verder dan Buzz en misschien Resistance 2 einde van het jaar.
3 puike games heb je daar, hoop dat Flashpoint er ook zo uit gaat zienquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:43 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Midnight Club: Los Angeles
Pure
Inderdaad, 3 wereldjes uitspelen, 5 en 15 boost points pakken ...quote:
Inderdaad, bezopen gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Die flashpoint screens zien er erg goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |