Ah okay, tamme troep dus weer van Sonyquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
omdat 2.4 alweer offline is gehaald omdat hij dus blijkbaar voor bricks kan zorgen, wat een hoop opgestuurde ps3's opleverd, waar sony dan weer niet blij mee is, dus waarschijnlijk gaan ze er nu 2.41 van maken en gooien die dan morgen ofzo online.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
InFamous
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
OMG een BWoD >> Blue Wave of Death!quote:
It's blue now, but what will it be in 2 weeksquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG een BWoD >> Blue Wave of Death!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Kennelijk is de update weggehaald door Sony. Vast iets mis mee. ZIjn al aantal bugs bekend.
Anyhows, de update suckt bigtime. Geen ingame soundtracks is triple fail. Ligt mijn Fight Night 3 nog meer stof te verzamelen.
Epic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Vette boxartquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb me aangemeld voor Resistance 2 beta![]()
http://www.getawarjob.com/
[ afbeelding ]
Hoe duidelijk wil je een link in beeld hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vette boxart![]()
Waar heb je je aan kunnen melden?
Neequote:Op donderdag 3 juli 2008 01:26 schreef Gamer_V het volgende:
Als je hem toch had aangesloten op je pc had je net zo goed de savegames kunnen proberen te redden. Het is waarschijnlijk net zo ingedeeld als op de psp ..
Hang hem aan je pc en format hem, doet die het weer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:49 schreef Platina het volgende:
Lekker dan heb net nieuwe spellen en 2.4 gedownload. Teringzooi. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar zeg..
Misschien niet hetzelfde indeling maar ze stonden wel ergens.quote:
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:07 schreef rakotto het volgende:
En men moet zich niet druk maken.Als je het gedownload en geinstalleerd hebt en alles doet het, dan hoef je je geen zorgen te maken.
Nee met jou is niks aan de hand, als je je ps3 nog normaal kan opstarten is er geen probleem.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...
Dat heb ik ook gemerkt. Middenin MGS werd ik van PSN geflikkert en dat gebeurt normaal gesproken nooit. Maar misschien was dat nu wel toeval dat het samenvalt met 2.4. Ik kon wel weer gewoon in loggen en ik heb daarna geen problemen meer gehad. Het zal wel los lopen. 2.41 zal wel snel komen. Sony zal wel moetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
You sure? Enige wat ik merkte is dat ik heel vaak van PSN werd gekickt vanmiddag. Ik ben dus voor de rest veilig? Voel er niet zoveel voor om het hele zooitje te herformatteren...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je een link in beeld hebben?
Pfew.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee met jou is niks aan de hand, als je je ps3 nog normaal kan opstarten is er geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |