Day one.quote:
Staatie toevallig in een klein hokje en is het 32 graden bij jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Tumble het volgende:
Goed eindelijk vakantie gaat mijn ps3 kuren vertonen.. vastloper gta4 vastloper singstar 2 vastloper super stardust ik nog denken het is mijn HDD orgionele HDD erin geschoven idem.
kan iemand mij vertellen hoeveel jaar garantie er op een ps3 zit... 1 jaar zeker he?
damn ik ben de lul
en nu? komen ze hem ophalen of moet ik hem naar badhoevedorp brengen?
De playboxquote:
Nou, wat een super service (gratis dlc)...quote:Codename Cagney is nog maar het begin. Criterion Games brengt regelmatig content en updates om de games op allerlei manieren uit te breiden en aantrekkelijker te maken.
Er zijn spannende nieuwe aanvullingen zoals motorfietsen (voor het eerst in Burnout!), een splinternieuw eiland voor de kust van Paradise City en misschien – heel misschien – kan je zelfs de lucht in gaan.
Wil je nieuwe content ontvangen, stop dan vanaf 10 juli de disk van je Burnout-game in je online verbonden PLAYSTATION®3 of XBOX360® en de update van de game wordt automatisch geïnstalleerd.
Meer weten? Als je wilt kennismaken met ons team en lid wilt worden van de Burnout community, ga dan naar
www.CriterionGames.com
Veel succes – Het Burnout-team
Bassie en Adriaan quizquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=5069
[..]
http://www.mybuzzquiz.com/nl_NL/actions/PlayQuiz.do?fileID=4499![]()
Ik wist niet wat Bassie het liefst op z'n pannenkoek doetquote:
Stond slagroomtaartjes er tussenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wist niet wat Bassie het liefst op z'n pannenkoek doet
Slagroomtaart op je pannenkoek?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gewoon voldoen aan de vraag. Het is ook nooit goed heJe nieuwe Escapist wannabee houding hier siert je niet.
Gamekingsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Overlord: Raising Hell
Nog steeds een toffe game en nu ook uit op de PS3
quote:Far Cry 2 tijdelijk exclusief voor de PS3?
De grootste Europese game retailer GAME is gisteren gestart met het noteren van pre-orders van Far Cry 2. Opvallend genoeg staat de release van de PlayStation 3 versie een maand vroeger dan hun Xbox 360 en PC broertje. Ubisoft is momenteel niet bereikbaar voor enige commentaar dus gedurende de tijd dat er niks officieel is vrijgegeven zijn we bijna verplicht om dit gerucht met een serieuze korrel zout te nemen.
Neeeeeeeequote:
Misschien moet je er wel iets voor doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:27 schreef Webby het volgende:
Hmmm ik kreeg vandaag update 3.00 voor Super Stardust, maar nog steeds geen trophy's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |