Ja, geen zalm of tonijn eten. Of een andere vriend nemen. WhiteGuy schijnt nog in de markt te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trek in tonijn of zalm, maar als ik dat vanavond eet komt Sven de rest van de avond niet meer bij me in de buurt.Kauwgom hielp vorige keer niet. Iemand een beter idee?
Deze moet je doormailen naar Sigfried en Roy, die kunnen daar om lachenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Soempie het volgende:
Uit een ander topic: http://www.dumpert.nl/med(...)uwenknuffelaars.html
Ik begon helemaal te huilen.![]()
Siegried zelfs...jeweets, die 2 ontzettend gaye leeuwentemmers waarvan de éne voor de helft is opgevreten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef Soempie het volgende:
Daar weet ik niks meer van. Volgens mij ooit wel iets over gehoord.
WAT?quote:
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren, ik ga naar mijn concert. Toedels
quote:
Heb je je testament al geregeld?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een toffe leeuw![]()
Ik wil ook een leeuwenwelpje hier in huis..... dat is nog eens een coole kat
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik ga m daarna ook uitzetten in Afrikaen elk jaar opzoeken voor een groots en meeslepend weerzien
klein beginnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik ga m daarna ook uitzetten in Afrikaen elk jaar opzoeken voor een groots en meeslepend weerzien
Dan naar Afrika brengen en wachten tot ie weer op de stoep staat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klein beginnen
eerst een hond nemen, opvoeden, dan naar de grens rijden, beest loslaten en wachten tot hij weer bij je op de stoep staat voor een groots en meeslepend weerzien
als dat lukt mag je van mijn part een leeuw nemen
quote:
quote:
Vrij aardig inderdaadquote:
Ja, dat gaat lastig worden iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen om half 11 een afspraak bij de studieadviseur in Groningen.![]()
Gelijk maar bellen om 9 uur dat ik in Breda zit.
Om daar te vertellen dat ik alles gehaald heb en dus geen herkansingen hoef volgend jaar. 5 minuten en dan sta ik weer buiten.quote:
Dit doe je expres, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vast wel?Dan kan ik me alleen maar bedenken dat jij mij gezien hebt.
Enkele kenmerken van potentiele Wyccie's die ik onthouden heb:
- neonroze schoenen
- hele grote hoepel oorbellen
- hele grote zonnenbril/blond haar, achterop gebonden met een wit haarelastiek
- een jaren 70-kleuren shirtje
En ik ben er nog 2 vergeten.
Jaren geleden stonden ze toch echt met een tent in het Goffertpark, madame!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
Omdat je niet wist dat het buiten waswat dacht je, dat ze een tent in het park zouden zetten?
Je doet voorkomen of één van de omschrijvingen kloptquote:
quote:En ik heb je niet gezien. Of wel, maar dan is het niet tot mijn hersencellen doorgedrongen.
Dank, maar zij gingen dus naar een ander concertquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:veel plezier, Nem!
Groetjes aan MadMaster en MaJo
Ook weer in het land der levenden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:26 schreef MaJo het volgende:
Radiohead was zo vetze deden street spirit
![]()
kippevel all over
we stonden helaas wel ver weg waardoor ik er niet helemaal inzat maar goed
Nu keihardmorgen werken
Ik bedoel dat ik je niet bewust heb gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
Je doet voorkomen of één van de omschrijvingen klopt
quote:
Oooooooohhquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor Soemp en Wiebelen andere katteneigenaren/liefhebbers natuurlijk
[ afbeelding ]
Oh bedoelde allebei. Blond haar én een grote zonnebril. Maar dat was je dus?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je niet bewust heb gezien.![]()
En hoezo zonnebril slash blond haar? Hoe kan het één door het ander vervangen worden?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:26 schreef MaJo het volgende:
Radiohead was zo vetze deden street spirit
![]()
kippevel all over
![]()
Dat kon ook niet anders.quote:
Ik ook.quote:
Whooooquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
een 8 op m'n verslag van debatteren/argumenteren
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...kaartjes gekocht voor de CD presentatie van De Dijk in augustus
quote:Na de successen Driestuiversopera, Festen en Vendetta vergrijpt De Ploeg zich aan de klassieker Ben Hur. Zij die gaan spelen groeten u! Wat krijgt het Volk toegeworpen? Circus op z’n Romeins; kostuumdrama; religieus spektakel, voor één keer gegarandeerd Islam-vrij. Ben Hur van De Ploeg belooft topamusement met muziek uit het jaar nul. Halfnaakte mannen, melaatse vrouwen en een paard komen spoedig gevaarlijk dicht bij u… in het Chassé Theater
Oeh, goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een pastasalade in de maak en die ga ik zo heerlijk opeten bij het Hoornse Meer![]()
Heb ik ook aan gedacht. Sven komt zo thuis, dus ik twijfel wat te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Als je nou gewoon drie kwartier wacht is de dag voorbij en hoef je je ook niet meer om te kleden.
Geen idee? Hoe kom je daar bij dan?quote:En heeft B.ertha een kloon?
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Als je nou gewoon drie kwartier wacht is de dag voorbij en hoef je je ook niet meer om te kleden.
En heeft B.ertha een kloon?
quote:
oh diequote:Op woensdag 2 juli 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
Toen ik nog niet naar de naam had gekeken dacht ik dat het Sheep was:
People that say chips instead of fries
niet dat ik weet. of Tim moet zich onder m'n bed hebben verstoptquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
Etc. en Tim.... zitten jullie naast elkaar of zo?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
Het valt me nu pas op dat Etcie nooit haar zinnen met een hoofdletter begint.
op Bol.comquote:NCIS - Seizoen 1 (6DVD) ¤ 34,99
Willowquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
maar ik vind hoofdletters hier een beetje overrated
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo snel kon douchen, haren wassen + conditioner, afdrogen en lenzen indoen.
vooruit, ik ben gewoon luiquote:
Ga je zo weer naar het Westerpark?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
WillowHij is zo liev
![]()
Ik ga zo met Nem naar R.E.M. maar de weersvoorspellingen zien er erg slecht uitOp buienradar kun je zien dat er een enorme bui over Amsterdam gaat trekken over een paar uur
Maar goed, we zullen het wel zien
Vergeet jij ook je zuidwestertje niet...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
WG gefeliciteerd
Zo alles maar inpakken voor Werchter
De poncho's zijn al ingepakt, maar ik hoop natuurlijk op een droog weekend, optimist die ik benquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet jij ook je zuidwestertje niet...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:29 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier Mark!
Nou, we gaan in elk geval niet uit eten. Sven heeft pizza mee, maar verder wilde hij niks zeggen.
Ik was de eerstequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
Ik doe niet aan verjaardagen en hou niet van taart.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
En ik probeer de laatste te zijn, daarom heb ik nog niet gefeliciteerdquote:
Ben je nou nog niet weg?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, tas ingepakt, ticket en geld mee, ik ben er klaar voor
Ik ga straks eerst nog ff lekker slapenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Ah!!! Gelukkig ook goed nieuws vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Dat was toch echt nog maar net aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op het nippertje nog even fliciteerd aan WG
Het was me er om te doenquote:
Maar dan toch dat hij mij meesleept?quote:
quote:(Note to myself: Niet dansen als de baby net gegeten heeft)
Franse ouders he... Ik heb er ook eentje die Gaspard heet... (spreek uit, kaspaar)quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef Soempie het volgende:
Guillaumearm kind.
[..]
Dat is er een om te onthouden.
Dat staat toch in de notesquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd, spelende vrouw?
[ afbeelding ]
Jij bent toch procrastinating...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan toch dat hij mij meesleept?![]()
Is de bioscoop in België/Antwerpen beter dan die in Bredaquote:We zijn naar Antwerpen gereden en hebben een film gekeken.
Als je het steeds uit de notes moet halen, dan heb je het nog niet geleerd.quote:
It's a dirty job, but somebody got to do it...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er moet weer véél opgepast worden de komende dagen...
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.quote:Slaap lekker als je dat nog niet deed
quote:
Echt wel.quote:Is de bioscoop in België/Antwerpen beter dan die in Breda
Hier is het heerlijk, graad of 21 schat ik zo (heb geen thermometer). Huisje op de begane grond en op de noordwesthoek, alleen in de avond zon er op dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's a dirty job, but somebody got to do it...
[..]
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.
Maar ik ga wel afnokken, anders zit ik hier morgenochtend nog achter de PC...
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:37 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Wat een vies weer, muf-vochtig-heet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wahahaha hilarisch dit!
Op RTL4 en RTL5 is nu Astrotijd Vips bezig. Er staat bij: Live consult, bel nu.
Maar het is met dezelfde presentatrice maar andere kleren en andere gasten. Own3d!
Verkeerd verbonden zekerquote:
Die tak van concerten heeft me nog niet weten te boeien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond weer gratis naar de operain de openlucht, hier op de markt. Stoeltje mee, flesje wijn mee, snackjes mee.....
![]()
Check de tijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
* iamredleader checkt de tijd...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Check de tijdl33t hex4r dat je bent! W00t!
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Een achternichtje is gisteren omgekomen in Jerusalem
dank je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelen
ohquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ow...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dankquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:
Jeetje PR wat een nieuws![]()
Ik wens jou en je familie veel sterkte de komende tijd
Ik werd niet zo heel lang geleden nog midden in de nacht gebeld door een nummer uit Afghanistan. Durfde toen niet op te nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteravond gebeld door een nummer uit Gouda, maar voor zover ik weet ken ik daar helemaal niemand
Zelfs ik ben er een beetje van slag van. Wat een kutzooi.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef PhysicsRules het volgende:
dank jullie. Het is zo vreemd, ik heb haar misschien wel 10 jaar niet meer gesproken en toch ben ik er helemaal van slag van.
* PhysicsRules kruipt onder zijn steen vandaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:44 schreef Etcetera het volgende:
ff iets anders he.... als die MaddoxX figuur wordt uitgeleverd aan de VS heeft die écht een probleemdamn wat een sukkel zeg
ik snap de link naar Maikuuul niet helemaal (of in elk geval: wat maakt het uit dat ze vrienden zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef wyccie het volgende:
Tsja, heeft ie toch echt zelf gedaan. Mag hij nog wel een vriend van Maikuuuul zijn, maar je weet toch dat zoiets echt een enorm misdrijf is. Het gaat om miljoenen.
Vanavond pas ik op omdat de ouders ook naar Massive Attack gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef MaJo het volgende:![]()
Vannacht uiteindelijk als een blok in slaap gevallen. Om 8 uur gingeruit en ik wilde nog even een half uurtje blijven liggen. Werd ik om half 12 wakker
![]()
Nu even een paar uur werken en dan Massive Attack
Niet meer dansen met babies die net gegeten hebben! (Dat doe je één keer, maar nooit weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanavond pas ik op omdat de ouders ook naar Massive Attack gaan
Ohja....quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niet meer dansen met babies die net gegeten hebben! (Dat doe je één keer, maar nooit weer)
neuh, maar die Amerikanen zal het worst zijn of hij Maikuuul kentquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Maikuuul is ook niet al te snugger toch?
beats mequote:
hey da's lang geledenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geweldige site:
http://www.overheardinnewyork.com/
Blockbuster is een videotheek (neem ik aan).quote:Teenager: Dude, my sister is always stealing her friends' books, but like, sometimes no one has the book she wants, how much easier would it be if there was like, a Blockbuster, but for books.
quote:Old Russian woman: You very strong girl!
Cashier: Thanks.
Old Russian woman: You will birth very easy!
Cashier: Than... wait, what?!
Grijzig, chill tempratuurtjequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
Damn, mijn buschauffeur heeft een soort voetbalbroekje aan waarin je alles ziet zitten![]()
Zometeen komt een vriendin eten en beslissen we of we naar Massive Attack gaan of niet. Mensen uit de omgeving amsterdam, hou me op de hoogte hoe het weer is
Correct...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, grappige site
[..]
Blockbuster is een videotheek (neem ik aan).
Wat grauwig, maar (momenteel weer) droog...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
Zometeen komt een vriendin eten en beslissen we of we naar Massive Attack gaan of niet. Mensen uit de omgeving amsterdam, hou me op de hoogte hoe het weer is
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo, nu even gekeken. Simpelweg briljant, ik zag hem totaal niet aankomen![]()
![]()
![]()
Youp is op zich wel geestig, hij is vaak wat grof, maar deze was simpelweg briljant. 5 minuten lang, en hij neemt de hele zaal in het ootje.quote:
OK, daar kan in slechts 2 dingen op zeggen:quote:waarom zijn kappers zo allejezus duur![]()
![]()
ik denk: ik wil highlights. dat werd dus knippen en highlights laten zetten. ik denk, eurootje of 30. 58 euroacht en vijftig euro. I kid you not.
1 ding scheelt: het ziet er gaaf uit
priceless hequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Youp is op zich wel geestig, hij is vaak wat grof, maar deze was simpelweg briljant. 5 minuten lang, en hij neemt de hele zaal in het ootje.
hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijnquote:OK, daar kan in slechts 2 dingen op zeggen:
* Soempie-Etcetera-acties +1
pics?
Ik had op dat moment ook een "wacht eens even"... momentquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
priceless he![]()
ik had het door toen hij begon over dat zij zei dat ze naar hem toe zouden die avond
Mwoah, dat je bereid bent zulke bedrage aan de kapper uit te geven. Da's omgerekend bijna 128 gulden, exclusief eventuele inflatie... En da's meer dan ik bereid ben om uit te geven voor een knip-beurt. Ben tegenwoordig minder dan 2 tientjes kwijt, er zit op Utrecht Centraal een leuke zaak waar je meestal zo naar binnen kan lopenquote:hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijn
en ik twijfel over pics![]()
maar ik ga nog naar CZ en daar gaan veul foto's worden gemaakt dus dat komt vast wel goed
jahmahquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had op dat moment ook een "wacht eens even"... moment
[..]
Mwoah, dat je bereid bent zulke bedrage aan de kapper uit te geven. Da's omgerekend bijna 128 gulden, exclusief eventuele inflatie... En da's meer dan ik bereid ben om uit te geven voor een knip-beurt. Ben tegenwoordig minder dan 2 tientjes kwijt, er zit op Utrecht Centraal een leuke zaak waar je meestal zo naar binnen kan lopen
OK, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jahmah
I did not know!
echt nietenige domme wat ik heb gedaan - of eigenlijk NIET heb gedaan - is informeren hoe duur het zou zijn
![]()
en ga alsjeblieft niet omrekenen![]()
![]()
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jahmah
I did not know!
echt nietenige domme wat ik heb gedaan - of eigenlijk NIET heb gedaan - is informeren hoe duur het zou zijn
![]()
en ga alsjeblieft niet omrekenen![]()
![]()
maar dan kun je bij de kassa nog zeggen: oh, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.
voor 75 euro![]()
ZOMGquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.
voor 75 euro![]()
Laatst was deze ook weer op tv.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, na een gare dag als vandaag is er niks lekkerders dan Winamp aan te zetten, een goede soundtrack uit te kiezen en de volumeknop een flinke slag met de klok mee te geven.
Voor het genot:
Batman Begins
King Arthur
Lord of the Rings
Gladiator
Pirates of the Caribbean
The DaVinci Code
quote:Preteen boy #1, whispering to pal: Dude! Look at that girl lying over there. Her bikini's pulled up so tight it's up in her snatch.
Preteen boy #2, whispering back: Quiet... Damn!
Preteen boy #1: What's that sticking out?
Preteen boy #2: I think it's hair, dude.
Preteen boy #1: They got hair down there?
[they high-five each other]
Preteen boy #1: It's kind of gross and cool at the same time.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
voor 75 euro![]()
quote:<kleitin> where are u guys from?
<Hyperbyte> I am from the Netherlands
<kleitin> netherlands is in usa ?
En hier zat het netjes aan elkaar geknipt. In de zaal ben je in de tweede helft die vent met zijn rijbewijs alweer vergeten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
priceless he![]()
ik had het door toen hij begon over dat zij zei dat ze naar hem toe zouden die avond
[..]
hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijn
en ik twijfel over pics![]()
maar ik ga nog naar CZ en daar gaan veul foto's worden gemaakt dus dat komt vast wel goed
quote:#868223 +(3013)- [X]
<Domsey> Woah, I got the weirdest moment of my entire life this morning
<bender> what happened?
<Domsey> you know, there was a party at my neighbours' last night
<bender> yeah, you've been fucking drunk..
<Domsey> you've been there, too?
<bender> sure...
<Domsey> well, you see i can't remember anything
<Domsey> but this morning I woke up in my bed, and there was my mom lying next to me.
<bender> wtf...?
<Domsey> That's exactly what i thought
<Domsey> So, my mom got up instantly when i woke up, smiled at me and said "U're so much better than your dad is." then she left the room
<bender> OMFG!!!
<bender> you didnt do that! TELL ME IT WASNT LIKE THAT!!! TELL ME YOU'RE A DUMBASS LIAR!!!
<Domsey> no, i'm not lying
<bender> OMG!!!
<Domsey> but it turned out she was playing a trick on me. Paycheck for coming home late, all drunk.
<bender> ...
<bender> your mom's such a freak. o.O
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef MaJo het volgende:
Ben toch niet naar Massive Attack geweest maar met die vriendin bij mij thuisgebleven. Was een gezellige avondHad haar bijna een jaar niet gezien (
) dus we hadden elkaar veel te vertellen
Nu aan het nagenieten van Radiohead
Had ook wel gewild, maar na 2 dagen Westerpark was een chilldagje ook wel even fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt wat gemistIk kon het gewoon horen daar
Had je geen kaartje dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ook wel gewild, maar na 2 dagen Westerpark was een chilldagje ook wel even fijn
Nope, ik vond 110 euro voor 2 concerten wel even genoegquote:
Dat kan ook heel goed bij concerten in het Goffert. Als er een scherm is opgesteld kun je het ook zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:23 schreef MaJo het volgende:
Vandaag wilde ik op de heuvel achter het podium gaan zitten. Je ziet dan niks maar hoort het perfect.
Het is hier schitterend weer!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
ik wou zeggen buiten in de zon aan het genieten
maar het regent hier
Zo moeilijk is zwaaien toch nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar schiphol om asmo uit te zwaaien. Vind het moeilijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo moeilijk is zwaaien toch niet
Doe als Bob en het komt helemaal goed:
[ afbeelding ]
Ieuw......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef Etcetera het volgende:
net op vliegenjacht geweest met een elektrische muggenmeppervliegen fryen
er zei er 1 *pats*
![]()
Sinds wanneer zit jij in Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Strakke blauwe hemel hier in amsterdam. Zo lekker naar buiten
ieuw? nee johquote:
Ik vind het aan de ene kant best vreemd. Maar aan de andere kant: we zien hem vast snel genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar schiphol om asmo uit te zwaaien. Vind het moeilijk
quote:
Met uitzondering van morgenavond?quote:
thanksquote:
Uiteraard met uitzondering van morgenavondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met uitzondering van morgenavond?
Asmo zit nu in het vliegtuig en ik voel me raar
Veel plezier, en het weer is inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Uiteraard met uitzondering van morgenavondik heb zelfs al een leuk cadeautje gezien denk ik
Wij gaan hier zo eten en als het goed is backstage bij Furtado. Het is goed weer dus dat is gunstig
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard met uitzondering van morgenavondik heb zelfs al een leuk cadeautje gezien denk ik
Wij gaan hier zo eten en als het goed is backstage bij Furtado. Het is goed weer dus dat is gunstig
Heeft iedereen hier Amerikaanse matties (quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof
Oh God, een roze koekoeksklok zeker![]()
Neem je ook je Amerikaanse mattie mee?
Wie tot nu toe danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier Amerikaanse matties () vrienden?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie tot nu toe danJij in ieder geval en nem dus. Ik ook maar die hebben me nooit opgezocht
![]()
Teveel is sowieso nooit goed...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
Vrienden heb ik dan weer wel. Niet veel, maar net genoeg.
quote:Ik ben geen Remi. Ik ben geen jongetje en ik houd niet van honden en apen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen Remi. Ik ben geen jongetje en ik houd niet van honden en apen.
Yupquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2-3 topics per dag was meer regel dan uitzondering inderdaad...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |