Ik vind het aan de ene kant best vreemd. Maar aan de andere kant: we zien hem vast snel genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu onderweg naar schiphol om asmo uit te zwaaien. Vind het moeilijk
quote:
Met uitzondering van morgenavond?quote:
thanksquote:
Uiteraard met uitzondering van morgenavondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met uitzondering van morgenavond?
Asmo zit nu in het vliegtuig en ik voel me raar
Veel plezier, en het weer is inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
Uiteraard met uitzondering van morgenavondik heb zelfs al een leuk cadeautje gezien denk ik
Wij gaan hier zo eten en als het goed is backstage bij Furtado. Het is goed weer dus dat is gunstig
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard met uitzondering van morgenavondik heb zelfs al een leuk cadeautje gezien denk ik
Wij gaan hier zo eten en als het goed is backstage bij Furtado. Het is goed weer dus dat is gunstig
Heeft iedereen hier Amerikaanse matties (quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof
Oh God, een roze koekoeksklok zeker![]()
Neem je ook je Amerikaanse mattie mee?
Wie tot nu toe danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier Amerikaanse matties () vrienden?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie tot nu toe danJij in ieder geval en nem dus. Ik ook maar die hebben me nooit opgezocht
![]()
Teveel is sowieso nooit goed...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
Vrienden heb ik dan weer wel. Niet veel, maar net genoeg.
quote:Ik ben geen Remi. Ik ben geen jongetje en ik houd niet van honden en apen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen Remi. Ik ben geen jongetje en ik houd niet van honden en apen.
Yupquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2-3 topics per dag was meer regel dan uitzondering inderdaad...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |