priceless hequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Youp is op zich wel geestig, hij is vaak wat grof, maar deze was simpelweg briljant. 5 minuten lang, en hij neemt de hele zaal in het ootje.
hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijnquote:OK, daar kan in slechts 2 dingen op zeggen:
* Soempie-Etcetera-acties +1
pics?
Ik had op dat moment ook een "wacht eens even"... momentquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
priceless he![]()
ik had het door toen hij begon over dat zij zei dat ze naar hem toe zouden die avond
Mwoah, dat je bereid bent zulke bedrage aan de kapper uit te geven. Da's omgerekend bijna 128 gulden, exclusief eventuele inflatie... En da's meer dan ik bereid ben om uit te geven voor een knip-beurt. Ben tegenwoordig minder dan 2 tientjes kwijt, er zit op Utrecht Centraal een leuke zaak waar je meestal zo naar binnen kan lopenquote:hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijn
en ik twijfel over pics![]()
maar ik ga nog naar CZ en daar gaan veul foto's worden gemaakt dus dat komt vast wel goed
jahmahquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had op dat moment ook een "wacht eens even"... moment
[..]
Mwoah, dat je bereid bent zulke bedrage aan de kapper uit te geven. Da's omgerekend bijna 128 gulden, exclusief eventuele inflatie... En da's meer dan ik bereid ben om uit te geven voor een knip-beurt. Ben tegenwoordig minder dan 2 tientjes kwijt, er zit op Utrecht Centraal een leuke zaak waar je meestal zo naar binnen kan lopen
OK, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jahmah
I did not know!
echt nietenige domme wat ik heb gedaan - of eigenlijk NIET heb gedaan - is informeren hoe duur het zou zijn
![]()
en ga alsjeblieft niet omrekenen![]()
![]()
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jahmah
I did not know!
echt nietenige domme wat ik heb gedaan - of eigenlijk NIET heb gedaan - is informeren hoe duur het zou zijn
![]()
en ga alsjeblieft niet omrekenen![]()
![]()
maar dan kun je bij de kassa nog zeggen: oh, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.
voor 75 euro![]()
ZOMGquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op die manier heeft een vriend van mij op vakantie ooit eens een paar slippers gekocht.
voor 75 euro![]()
Laatst was deze ook weer op tv.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, na een gare dag als vandaag is er niks lekkerders dan Winamp aan te zetten, een goede soundtrack uit te kiezen en de volumeknop een flinke slag met de klok mee te geven.
Voor het genot:
Batman Begins
King Arthur
Lord of the Rings
Gladiator
Pirates of the Caribbean
The DaVinci Code
quote:Preteen boy #1, whispering to pal: Dude! Look at that girl lying over there. Her bikini's pulled up so tight it's up in her snatch.
Preteen boy #2, whispering back: Quiet... Damn!
Preteen boy #1: What's that sticking out?
Preteen boy #2: I think it's hair, dude.
Preteen boy #1: They got hair down there?
[they high-five each other]
Preteen boy #1: It's kind of gross and cool at the same time.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
voor 75 euro![]()
quote:<kleitin> where are u guys from?
<Hyperbyte> I am from the Netherlands
<kleitin> netherlands is in usa ?
En hier zat het netjes aan elkaar geknipt. In de zaal ben je in de tweede helft die vent met zijn rijbewijs alweer vergeten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
priceless he![]()
ik had het door toen hij begon over dat zij zei dat ze naar hem toe zouden die avond
[..]
hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijn
en ik twijfel over pics![]()
maar ik ga nog naar CZ en daar gaan veul foto's worden gemaakt dus dat komt vast wel goed
quote:#868223 +(3013)- [X]
<Domsey> Woah, I got the weirdest moment of my entire life this morning
<bender> what happened?
<Domsey> you know, there was a party at my neighbours' last night
<bender> yeah, you've been fucking drunk..
<Domsey> you've been there, too?
<bender> sure...
<Domsey> well, you see i can't remember anything
<Domsey> but this morning I woke up in my bed, and there was my mom lying next to me.
<bender> wtf...?
<Domsey> That's exactly what i thought
<Domsey> So, my mom got up instantly when i woke up, smiled at me and said "U're so much better than your dad is." then she left the room
<bender> OMFG!!!
<bender> you didnt do that! TELL ME IT WASNT LIKE THAT!!! TELL ME YOU'RE A DUMBASS LIAR!!!
<Domsey> no, i'm not lying
<bender> OMG!!!
<Domsey> but it turned out she was playing a trick on me. Paycheck for coming home late, all drunk.
<bender> ...
<bender> your mom's such a freak. o.O
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef MaJo het volgende:
Ben toch niet naar Massive Attack geweest maar met die vriendin bij mij thuisgebleven. Was een gezellige avondHad haar bijna een jaar niet gezien (
) dus we hadden elkaar veel te vertellen
Nu aan het nagenieten van Radiohead
Had ook wel gewild, maar na 2 dagen Westerpark was een chilldagje ook wel even fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt wat gemistIk kon het gewoon horen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |