quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wahahaha hilarisch dit!
Op RTL4 en RTL5 is nu Astrotijd Vips bezig. Er staat bij: Live consult, bel nu.
Maar het is met dezelfde presentatrice maar andere kleren en andere gasten. Own3d!
Verkeerd verbonden zekerquote:
Die tak van concerten heeft me nog niet weten te boeien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond weer gratis naar de operain de openlucht, hier op de markt. Stoeltje mee, flesje wijn mee, snackjes mee.....
![]()
Check de tijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
* iamredleader checkt de tijd...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Check de tijdl33t hex4r dat je bent! W00t!
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Een achternichtje is gisteren omgekomen in Jerusalem
dank je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelen
ohquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ow...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dankquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:
Jeetje PR wat een nieuws![]()
Ik wens jou en je familie veel sterkte de komende tijd
Ik werd niet zo heel lang geleden nog midden in de nacht gebeld door een nummer uit Afghanistan. Durfde toen niet op te nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteravond gebeld door een nummer uit Gouda, maar voor zover ik weet ken ik daar helemaal niemand
Zelfs ik ben er een beetje van slag van. Wat een kutzooi.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef PhysicsRules het volgende:
dank jullie. Het is zo vreemd, ik heb haar misschien wel 10 jaar niet meer gesproken en toch ben ik er helemaal van slag van.
* PhysicsRules kruipt onder zijn steen vandaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:44 schreef Etcetera het volgende:
ff iets anders he.... als die MaddoxX figuur wordt uitgeleverd aan de VS heeft die écht een probleemdamn wat een sukkel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |