Oeh, goed plan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een pastasalade in de maak en die ga ik zo heerlijk opeten bij het Hoornse Meer![]()
Heb ik ook aan gedacht. Sven komt zo thuis, dus ik twijfel wat te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Als je nou gewoon drie kwartier wacht is de dag voorbij en hoef je je ook niet meer om te kleden.
Geen idee? Hoe kom je daar bij dan?quote:En heeft B.ertha een kloon?
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Als je nou gewoon drie kwartier wacht is de dag voorbij en hoef je je ook niet meer om te kleden.
En heeft B.ertha een kloon?
quote:
oh diequote:Op woensdag 2 juli 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
Toen ik nog niet naar de naam had gekeken dacht ik dat het Sheep was:
People that say chips instead of fries
niet dat ik weet. of Tim moet zich onder m'n bed hebben verstoptquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
Etc. en Tim.... zitten jullie naast elkaar of zo?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
Het valt me nu pas op dat Etcie nooit haar zinnen met een hoofdletter begint.
op Bol.comquote:NCIS - Seizoen 1 (6DVD) ¤ 34,99
Willowquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
maar ik vind hoofdletters hier een beetje overrated
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo snel kon douchen, haren wassen + conditioner, afdrogen en lenzen indoen.
vooruit, ik ben gewoon luiquote:
Ga je zo weer naar het Westerpark?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
WillowHij is zo liev
![]()
Ik ga zo met Nem naar R.E.M. maar de weersvoorspellingen zien er erg slecht uitOp buienradar kun je zien dat er een enorme bui over Amsterdam gaat trekken over een paar uur
Maar goed, we zullen het wel zien
Vergeet jij ook je zuidwestertje niet...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:![]()
WG gefeliciteerd
Zo alles maar inpakken voor Werchter
De poncho's zijn al ingepakt, maar ik hoop natuurlijk op een droog weekend, optimist die ik benquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet jij ook je zuidwestertje niet...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:29 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier Mark!
Nou, we gaan in elk geval niet uit eten. Sven heeft pizza mee, maar verder wilde hij niks zeggen.
Ik was de eerstequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
Ik doe niet aan verjaardagen en hou niet van taart.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
En ik probeer de laatste te zijn, daarom heb ik nog niet gefeliciteerdquote:
Ben je nou nog niet weg?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, tas ingepakt, ticket en geld mee, ik ben er klaar voor
Ik ga straks eerst nog ff lekker slapenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Ah!!! Gelukkig ook goed nieuws vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Dat was toch echt nog maar net aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op het nippertje nog even fliciteerd aan WG
Het was me er om te doenquote:
Maar dan toch dat hij mij meesleept?quote:
quote:(Note to myself: Niet dansen als de baby net gegeten heeft)
Franse ouders he... Ik heb er ook eentje die Gaspard heet... (spreek uit, kaspaar)quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef Soempie het volgende:
Guillaumearm kind.
[..]
Dat is er een om te onthouden.
Dat staat toch in de notesquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd, spelende vrouw?
[ afbeelding ]
Jij bent toch procrastinating...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan toch dat hij mij meesleept?![]()
Is de bioscoop in Belgiė/Antwerpen beter dan die in Bredaquote:We zijn naar Antwerpen gereden en hebben een film gekeken.
Als je het steeds uit de notes moet halen, dan heb je het nog niet geleerd.quote:
It's a dirty job, but somebody got to do it...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er moet weer véél opgepast worden de komende dagen...
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.quote:Slaap lekker als je dat nog niet deed
quote:
Echt wel.quote:Is de bioscoop in Belgiė/Antwerpen beter dan die in Breda
Hier is het heerlijk, graad of 21 schat ik zo (heb geen thermometer). Huisje op de begane grond en op de noordwesthoek, alleen in de avond zon er op dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's a dirty job, but somebody got to do it...
[..]
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.
Maar ik ga wel afnokken, anders zit ik hier morgenochtend nog achter de PC...
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:37 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Wat een vies weer, muf-vochtig-heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |