quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:29 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier Mark!
Nou, we gaan in elk geval niet uit eten. Sven heeft pizza mee, maar verder wilde hij niks zeggen.
Ik was de eerstequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
Ik doe niet aan verjaardagen en hou niet van taart.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die er aan dacht een stukje:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die er niet aan dacht:
Ik ben niet boos... maar wel heel erg teleurgesteld...
En ik probeer de laatste te zijn, daarom heb ik nog niet gefeliciteerdquote:
Ben je nou nog niet weg?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, tas ingepakt, ticket en geld mee, ik ben er klaar voor
Ik ga straks eerst nog ff lekker slapenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Ah!!! Gelukkig ook goed nieuws vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ingrid Betancourt bevrijd
that's about time
is ook op CNN trouwens
Dat was toch echt nog maar net aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op het nippertje nog even fliciteerd aan WG
Het was me er om te doenquote:
Maar dan toch dat hij mij meesleept?quote:
quote:(Note to myself: Niet dansen als de baby net gegeten heeft)
Franse ouders he... Ik heb er ook eentje die Gaspard heet... (spreek uit, kaspaar)quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef Soempie het volgende:
Guillaumearm kind.
[..]
Dat is er een om te onthouden.
Dat staat toch in de notesquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd, spelende vrouw?
[ afbeelding ]
Jij bent toch procrastinating...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan toch dat hij mij meesleept?![]()
Is de bioscoop in België/Antwerpen beter dan die in Bredaquote:We zijn naar Antwerpen gereden en hebben een film gekeken.
Als je het steeds uit de notes moet halen, dan heb je het nog niet geleerd.quote:
It's a dirty job, but somebody got to do it...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er moet weer véél opgepast worden de komende dagen...
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.quote:Slaap lekker als je dat nog niet deed
quote:
Echt wel.quote:Is de bioscoop in België/Antwerpen beter dan die in Breda
Hier is het heerlijk, graad of 21 schat ik zo (heb geen thermometer). Huisje op de begane grond en op de noordwesthoek, alleen in de avond zon er op dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's a dirty job, but somebody got to do it...
[..]
Met de hitte hier (+30 graden op mijn kamer) wordt het voorlopig niet slapen.
Maar ik ga wel afnokken, anders zit ik hier morgenochtend nog achter de PC...
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:37 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Wat een vies weer, muf-vochtig-heet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wahahaha hilarisch dit!
Op RTL4 en RTL5 is nu Astrotijd Vips bezig. Er staat bij: Live consult, bel nu.
Maar het is met dezelfde presentatrice maar andere kleren en andere gasten. Own3d!
Verkeerd verbonden zekerquote:
Die tak van concerten heeft me nog niet weten te boeien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond weer gratis naar de operain de openlucht, hier op de markt. Stoeltje mee, flesje wijn mee, snackjes mee.....
![]()
Check de tijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:ik leef nog... maar het is druk op werk, en veelste warm
* iamredleader checkt de tijd...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Check de tijdl33t hex4r dat je bent! W00t!
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Een achternichtje is gisteren omgekomen in Jerusalem
dank je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit slechte nieuws. Woorden kunnen hier niet omschrijven hoe dit moet voelen
ohquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ow...quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dankquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:
Jeetje PR wat een nieuws![]()
Ik wens jou en je familie veel sterkte de komende tijd
Ik werd niet zo heel lang geleden nog midden in de nacht gebeld door een nummer uit Afghanistan. Durfde toen niet op te nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd gisteravond gebeld door een nummer uit Gouda, maar voor zover ik weet ken ik daar helemaal niemand
Zelfs ik ben er een beetje van slag van. Wat een kutzooi.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef PhysicsRules het volgende:
dank jullie. Het is zo vreemd, ik heb haar misschien wel 10 jaar niet meer gesproken en toch ben ik er helemaal van slag van.
* PhysicsRules kruipt onder zijn steen vandaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:44 schreef Etcetera het volgende:
ff iets anders he.... als die MaddoxX figuur wordt uitgeleverd aan de VS heeft die écht een probleemdamn wat een sukkel zeg
ik snap de link naar Maikuuul niet helemaal (of in elk geval: wat maakt het uit dat ze vrienden zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef wyccie het volgende:
Tsja, heeft ie toch echt zelf gedaan. Mag hij nog wel een vriend van Maikuuuul zijn, maar je weet toch dat zoiets echt een enorm misdrijf is. Het gaat om miljoenen.
Vanavond pas ik op omdat de ouders ook naar Massive Attack gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef MaJo het volgende:![]()
Vannacht uiteindelijk als een blok in slaap gevallen. Om 8 uur gingeruit en ik wilde nog even een half uurtje blijven liggen. Werd ik om half 12 wakker
![]()
Nu even een paar uur werken en dan Massive Attack
Niet meer dansen met babies die net gegeten hebben! (Dat doe je één keer, maar nooit weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanavond pas ik op omdat de ouders ook naar Massive Attack gaan
Ohja....quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niet meer dansen met babies die net gegeten hebben! (Dat doe je één keer, maar nooit weer)
neuh, maar die Amerikanen zal het worst zijn of hij Maikuuul kentquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Maikuuul is ook niet al te snugger toch?
beats mequote:
hey da's lang geledenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geweldige site:
http://www.overheardinnewyork.com/
Blockbuster is een videotheek (neem ik aan).quote:Teenager: Dude, my sister is always stealing her friends' books, but like, sometimes no one has the book she wants, how much easier would it be if there was like, a Blockbuster, but for books.
quote:Old Russian woman: You very strong girl!
Cashier: Thanks.
Old Russian woman: You will birth very easy!
Cashier: Than... wait, what?!
Grijzig, chill tempratuurtjequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
Damn, mijn buschauffeur heeft een soort voetbalbroekje aan waarin je alles ziet zitten![]()
Zometeen komt een vriendin eten en beslissen we of we naar Massive Attack gaan of niet. Mensen uit de omgeving amsterdam, hou me op de hoogte hoe het weer is
Correct...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, grappige site
[..]
Blockbuster is een videotheek (neem ik aan).
Wat grauwig, maar (momenteel weer) droog...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
Zometeen komt een vriendin eten en beslissen we of we naar Massive Attack gaan of niet. Mensen uit de omgeving amsterdam, hou me op de hoogte hoe het weer is
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo, nu even gekeken. Simpelweg briljant, ik zag hem totaal niet aankomen![]()
![]()
![]()
Youp is op zich wel geestig, hij is vaak wat grof, maar deze was simpelweg briljant. 5 minuten lang, en hij neemt de hele zaal in het ootje.quote:
OK, daar kan in slechts 2 dingen op zeggen:quote:waarom zijn kappers zo allejezus duur![]()
![]()
ik denk: ik wil highlights. dat werd dus knippen en highlights laten zetten. ik denk, eurootje of 30. 58 euroacht en vijftig euro. I kid you not.
1 ding scheelt: het ziet er gaaf uit
priceless hequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Youp is op zich wel geestig, hij is vaak wat grof, maar deze was simpelweg briljant. 5 minuten lang, en hij neemt de hele zaal in het ootje.
hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijnquote:OK, daar kan in slechts 2 dingen op zeggen:
* Soempie-Etcetera-acties +1
pics?
Ik had op dat moment ook een "wacht eens even"... momentquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Etcetera het volgende:
priceless he![]()
ik had het door toen hij begon over dat zij zei dat ze naar hem toe zouden die avond
Mwoah, dat je bereid bent zulke bedrage aan de kapper uit te geven. Da's omgerekend bijna 128 gulden, exclusief eventuele inflatie... En da's meer dan ik bereid ben om uit te geven voor een knip-beurt. Ben tegenwoordig minder dan 2 tientjes kwijt, er zit op Utrecht Centraal een leuke zaak waar je meestal zo naar binnen kan lopenquote:hoe kan dit nou een etcie actie zijn als die kappers zo godvergeten duur zijn
en ik twijfel over pics![]()
maar ik ga nog naar CZ en daar gaan veul foto's worden gemaakt dus dat komt vast wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |