Ja, geen zalm of tonijn eten. Of een andere vriend nemen. WhiteGuy schijnt nog in de markt te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trek in tonijn of zalm, maar als ik dat vanavond eet komt Sven de rest van de avond niet meer bij me in de buurt.Kauwgom hielp vorige keer niet. Iemand een beter idee?
Deze moet je doormailen naar Sigfried en Roy, die kunnen daar om lachenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Soempie het volgende:
Uit een ander topic: http://www.dumpert.nl/med(...)uwenknuffelaars.html
Ik begon helemaal te huilen.![]()
Siegried zelfs...jeweets, die 2 ontzettend gaye leeuwentemmers waarvan de éne voor de helft is opgevreten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef Soempie het volgende:
Daar weet ik niks meer van. Volgens mij ooit wel iets over gehoord.
WAT?quote:
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren, ik ga naar mijn concert. Toedels
quote:
Heb je je testament al geregeld?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een toffe leeuw![]()
Ik wil ook een leeuwenwelpje hier in huis..... dat is nog eens een coole kat
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik ga m daarna ook uitzetten in Afrikaen elk jaar opzoeken voor een groots en meeslepend weerzien
klein beginnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik ga m daarna ook uitzetten in Afrikaen elk jaar opzoeken voor een groots en meeslepend weerzien
Dan naar Afrika brengen en wachten tot ie weer op de stoep staat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klein beginnen
eerst een hond nemen, opvoeden, dan naar de grens rijden, beest loslaten en wachten tot hij weer bij je op de stoep staat voor een groots en meeslepend weerzien
als dat lukt mag je van mijn part een leeuw nemen
quote:
quote:
Vrij aardig inderdaadquote:
Ja, dat gaat lastig worden iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen om half 11 een afspraak bij de studieadviseur in Groningen.![]()
Gelijk maar bellen om 9 uur dat ik in Breda zit.
Om daar te vertellen dat ik alles gehaald heb en dus geen herkansingen hoef volgend jaar. 5 minuten en dan sta ik weer buiten.quote:
Dit doe je expres, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vast wel?Dan kan ik me alleen maar bedenken dat jij mij gezien hebt.
Enkele kenmerken van potentiele Wyccie's die ik onthouden heb:
- neonroze schoenen
- hele grote hoepel oorbellen
- hele grote zonnenbril/blond haar, achterop gebonden met een wit haarelastiek
- een jaren 70-kleuren shirtje
En ik ben er nog 2 vergeten.
Jaren geleden stonden ze toch echt met een tent in het Goffertpark, madame!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
Omdat je niet wist dat het buiten waswat dacht je, dat ze een tent in het park zouden zetten?
Je doet voorkomen of één van de omschrijvingen kloptquote:
quote:En ik heb je niet gezien. Of wel, maar dan is het niet tot mijn hersencellen doorgedrongen.
Dank, maar zij gingen dus naar een ander concertquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:veel plezier, Nem!
Groetjes aan MadMaster en MaJo
Ook weer in het land der levenden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:26 schreef MaJo het volgende:
Radiohead was zo vetze deden street spirit
![]()
kippevel all over
we stonden helaas wel ver weg waardoor ik er niet helemaal inzat maar goed
Nu keihardmorgen werken
Ik bedoel dat ik je niet bewust heb gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
Je doet voorkomen of één van de omschrijvingen klopt
quote:
Oooooooohhquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor Soemp en Wiebelen andere katteneigenaren/liefhebbers natuurlijk
[ afbeelding ]
Oh bedoelde allebei. Blond haar én een grote zonnebril. Maar dat was je dus?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik je niet bewust heb gezien.![]()
En hoezo zonnebril slash blond haar? Hoe kan het één door het ander vervangen worden?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:26 schreef MaJo het volgende:
Radiohead was zo vetze deden street spirit
![]()
kippevel all over
![]()
Dat kon ook niet anders.quote:
Ik ook.quote:
Whooooquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
een 8 op m'n verslag van debatteren/argumenteren
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...kaartjes gekocht voor de CD presentatie van De Dijk in augustus
quote:Na de successen Driestuiversopera, Festen en Vendetta vergrijpt De Ploeg zich aan de klassieker Ben Hur. Zij die gaan spelen groeten u! Wat krijgt het Volk toegeworpen? Circus op z’n Romeins; kostuumdrama; religieus spektakel, voor één keer gegarandeerd Islam-vrij. Ben Hur van De Ploeg belooft topamusement met muziek uit het jaar nul. Halfnaakte mannen, melaatse vrouwen en een paard komen spoedig gevaarlijk dicht bij u… in het Chassé Theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |