Ik heb een auto, een rijbewijs en zelfs een Duitse vlag (overgehouden uit de DINGFLOFBIPS-tijd, toen alle vlaggen van de Euro-landen op mijn werk hingen en die ik na de campagne mee naar huis heb genomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis dat hier geen turken wonen, ik geen rijbewijs en ook geen duitsevlag heb
Van de Turken ongetwijfeld...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Da's wel lef hebben als je dta zou doen. Ik denk dat je wel behoorlijk wat nare woorden naar je hoofd geslingerd krijgt.
wat ronduit belachelijk isquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Da's wel lef hebben als je dta zou doen. Ik denk dat je wel behoorlijk wat nare woorden naar je hoofd geslingerd krijgt.
Hey rooie...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
Wat een wedstrijdhad verwacht dat turkije de 3-2 zou maken, niet duitsland
zoals de commentator zei duitsland zijn de beste duitsersquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
Wat een wedstrijdhad verwacht dat turkije de 3-2 zou maken, niet duitsland
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals de commentator zei duitsland zijn de beste duitsers
Hoeveel fusten worden het, nu je er zo druk mee bent...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien(ben nu bezig met het bierbrouwen) maar wat een spanning
Goed topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak weer eens geen vrienden...
Zwaai hier de turken uit naar de huistoch
ik snap niet wat dat is met Turken en hun vlaggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak weer eens geen vrienden...
Zwaai hier de turken uit naar de huistoch
20 Literquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel fusten worden het, nu je er zo druk mee bent...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Etc, ik dacht dat ik iets provocerend was in dat Turkenzwaai-topic, maar jij spant de kroon...![]()
Ik ga slapen, nu kan het weer zonder getoeter...
Ik had mijn reactie al getypt.. maar in dat topic maar niet ingevoerd...:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Uhm jij support het land die jouw land heeft binnengevallen/leeggeroofd/je oma's hebt verkracht/ en medeburgers heeft gedood ?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SAN FRANCISCO MAN BECOMES FIRST AMERICAN TO GRASP SIGNIFICANCE OF IRONY - Jay Fullmer, 38, yesterday became the first American to get to grips with the concept of irony. "It was weird," Fullmer said. "I was in London and, like, talking to this guy and it was raining and he pulled a face and said, "Great weather, eh?" and I thought "Wait a minute, no way is it great weather." Fullmer then realised that the other man's 'mistake' was in fact deliberate.
Fullmer, who is 39 next month and married with two children, aged 8 and 3, plans to use irony himself in future. "I'm, like, using it all the time," he said. "Last weekend I was grilling steaks and I burned them to shit and I said "Hey, great weather!".
had meer iets verwacht als in: "i'm not sure but this position looks good to try"quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A mother, cleaning her son's room, finds an S&M magazine under the bed.
Upset, she immediately shows the magazine to her husband.
"Well?" his wife asks. "What do you think we should do?"
"I'm not sure," the father replies. "But we certainly shouldn't spank him."
Slapen jij en beter wordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
Meh ik ben helemaal niet moeToch maar een poging tot slapen doen...
Ja zoquote:
Ik heb de eerste fase net gehad. Ik het het graan e.d. lekker laten weken voor de eiwitten en suikeromzettingen. Ik ga nu het afgefilterde spul(heet: wort) koken en de hop+kruiden toevoegen.quote:
Ja, ik had ook helemaal geen zin om m'n koelkast uit te ruimen en te schilderen. Daarom dacht ik toen ik wakker werd: gelijk maar doen, nu ben ik nog slaperig en dan heb ik het niet zo doorquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is 'tie weer.
Men was al ongerust vanwege je afwezigheid...
* Soempie-acties +1quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:25 schreef Soempie het volgende:
Douchen. Heb verf in m'n haar gesmeerd.
Wat een fantastische methodequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik had ook helemaal geen zin om m'n koelkast uit te ruimen en te schilderen. Daarom dacht ik toen ik wakker werd: gelijk maar doen, nu ben ik nog slaperig en dan heb ik het niet zo door
Nah, deze is te mainstreamquote:
Ja, werkt altijdquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, werkt altijd![]()
Alles goed met jou Tim? Al vakantie?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey Tim! Kan je me weer ff helpen?![]()
Nu weigert mijn telefoon die filmpjes af te spelenquote:
Zeker een sonyquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu weigert mijn telefoon die filmpjes af te spelen
Sorry, daar heb ik weinig verstand van. Kijk es op de site van de fabrikant of daar niet wat fancy software staat waarmee je filmpjes kan omzetten naar een geschikt formaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu weigert mijn telefoon die filmpjes af te spelen
Samsungquote:
http://www.erightsoft.com/SUPER.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik weinig verstand van. Kijk es op de site van de fabrikant of daar niet wat fancy software staat waarmee je filmpjes kan omzetten naar een geschikt formaat
Ik probeer het meteen uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Is nog gratis ook.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heeft vrijwel iedereen verf in het haar na het schilderen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:43 schreef MaJo het volgende:ik werd net wakker en had meteen zin in een stuk van mijn zelfgemaakte cake
hoor ik opeens mijn moeder roepen 'wat is hier gebeurd?!?' Ik denk het zal wel en draai me nog even om.
Even later komt mijn moeder naar boven met slecht nieuws
De hond heeft de cake in zijn geheel opgegeten
![]()
![]()
Slecht begin van de dag, en nog steeds ziek
Wellicht om te voorkomen dat jij je geld over de balk smijtquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
waarom wordt seizoen 1 van een serie wél verkocht in Nederland en seizoen 2 niet
nou dat is dan geslaagdquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht om te voorkomen dat jij je geld over de balk smijt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:43 schreef MaJo het volgende:
Da's toch heel niet leukquote:
zal ik een huididge foto plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Even snel een berichtje voor Etc: die kerel die je in het vorig topic postte is al een stuk beter![]()
blijkbaar hou ik daar wel vanquote:Maar toch nog wel een beetje te gladjes / Amerikaans
Staat er niet in het boekje welke resolutie het scherpje heeft?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, ik check het net even; de foutmelding op mijn telefoon is: 'een niet ondersteunende resolutie'
Het is 240 x 320, maar ik zie in dat programma niet waar ik dat moet converten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Staat er niet in het boekje welke resolutie het scherpje heeft?
ik gok op 176 x 220 pixels
Moet je in super even converteren naar die resolutie...
Misschien dat dat ding er van over de zeik gaat dat de verhoudingen niet kloppen... 176x220 = 4:5
Ik weet niet hoe het met je filmpje zit, maar meeste filmpjes zijn in een tv formaat als 4:3 (ouderwets) of 16:9 (breedbeeld). Als het goed is moet dat omzetten met super ook kunnen.
Dat is niet zo gek. Waarschijnlijk is serie 1 pas net uit in nl en komt deel 2 en de rest binnenkortquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
waarom wordt seizoen 1 van een serie wél verkocht in Nederland en seizoen 2 niet
lijkt me sterkquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Waarschijnlijk is serie 1 pas net uit in nl en komt deel 2 en de rest binnenkort
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:43 schreef MaJo het volgende:ik werd net wakker en had meteen zin in een stuk van mijn zelfgemaakte cake
hoor ik opeens mijn moeder roepen 'wat is hier gebeurd?!?' Ik denk het zal wel en draai me nog even om.
Even later komt mijn moeder naar boven met slecht nieuws
![]()
![]()
Slecht begin van de dag, en nog steeds ziek
flauwquote:
da's dan wel heel letterlijk schijt aan Oranje hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Soempie het volgende:
Die vriend waar ik nu logeer heeft een enorm pak 'hup holland hup toiletpapier' gekocht. Daar mag hij nog ruim een maand z'n kont mee afvegen.![]()
Toch gebeurt dat vaak wel. Bijvoorbeeld Cold Feet kwam ook pas 2 jaar geleden uit in Nederland en dat doen ze dan ook per seizoen. Dus verlies de hoop nog nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me sterkserie was in 2002 ofzo al afgelopen en heeft maar 2 seizoenen
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh cake.... wat zal het lekker ruiken in je huis MaJo
Ik ga misschien ook wel wat bakken... mijn moeder komt straks langs, en is wel leuk om dan wat bij de koffie te hebben
Ik ben benieuwd hoe de hond ruikt inmiddelsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh cake.... wat zal het lekker ruiken in je huis MaJo
Ik ga misschien ook wel wat bakken... mijn moeder komt straks langs, en is wel leuk om dan wat bij de koffie te hebben
eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijk.... dat is nou een mooie kerel![]()
Naar hond..... helaasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de hond ruikt inmiddels
geen idee, heb alleen het cijfer weer de opdracht zelf nog niet teruggezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, jammer ja...
Moet je het hele ding onieuw maken of alleen aanpassen?
hmm, kwam 'm tegen op een belgische site voor meer dan 100 euroquote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat vaak wel. Bijvoorbeeld Cold Feet kwam ook pas 2 jaar geleden uit in Nederland en dat doen ze dan ook per seizoen. Dus verlies de hoop nog nietWanneer is de dvd uitgekomen in Nederland?
Gandalf the Grey as Gandalf the Whitequote:
Laat je hem deze keer niet opeten door de hond?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:38 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet meer slapenHeb van 12 tot half 5 geslapen en daarna alleen maar wakker gelegen. Op een gegeven moment had ik het gehad en ben ik eruit gegaan om een cake te bakken
![]()
![]()
Dus dat heb ik nu gedaan
Nu moet ik alleen 70 minuten wachten tot ie weer klaar is
Oh well
Hetis al weer een tijdje stil vanuit huize MaJo, dus mogelijk is ze al met cake #4 bezig vandaag ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat je hem deze keer niet opeten door de hond?
Of ze is de hond fileren. Dat is een aardig groot beestje dus dat kan wel even durenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetis al weer een tijdje stil vanuit huize MaJo, dus mogelijk is ze al met cake #4 bezig vandaag ...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of ze is de hond fileren. Dat is een aardig groot beestje dus dat kan wel even duren
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Hm, shoppen
Gisteravond nog wat geshopt: was hard nodig. Geen zwembroek meer, en van plan om te gaan zwemmen? Dan maar eentje kopen
En vakantiequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:29 schreef Soempie het volgende:
B. gaat wel goedkomen denk ikNog even en je hebt je P!
dat is zo gebakken. En als je het helemaal makkelijk wilt: zet de oven aan, ga naar de AH en koop zo'n zak cakedeeg. Thuisgekomen is je oven warm. Cake erin en wachten maarquote:
Ja of ik koop gewoon een cake bij de AHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is zo gebakken. En als je het helemaal makkelijk wilt: zet de oven aan, ga naar de AH en koop zo'n zak cakedeeg. Thuisgekomen is je oven warm. Cake erin en wachten maar
Dat is minder lekker dan versquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of ik koop gewoon een cake bij de AH
Ik ga trouwens nooit het huis uit met gas aan
Inderdaad. En nu ruikt het ook nog goed maar ik begin al wel vieze luchtjes te ruiken. Zoals je weet hoort dat er ook bij. Ik ga straks nog even goed beluchten en dan vind ik het wel welletjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Smakelijk vooruitzicht...
Ik ken het brouw-/destillatie-proces overigens prima vanwege mijn whisky-passie, maar het ziet er zo goor uit, ook bij whisky...
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb je de foto's zelf gemaakt?
Thanksquote:Ze zijn mooi!
Alé kom nou! Ik woon toch nie in Belgie zeker?! Een pint pakken? Ha!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:36 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een verhaal nemBen benieuwd naar het resultaat. Aangezien ik inmiddels ook bier drink kom ik binnenkort wel even een biertje vatten
Met die vitaminen ben je sowieso te laat. Maar wellicht is het handig bij de drogist eens wat voedingssuplementen te halen in de vorm van vitaminen e.d. Je bent best vaak ziek en dat komt denk ik vooral door slaapgebrek. Dan kan stelselmatig een aanvulling wel eens een handje helpen.quote:Ik zit te bedenken wat ik vanavond ga eten. Nu ik ziek ben heb ik opeens allemaal culinaire uitspattingenIk denk iets van een salade want moet genoeg vitamientjes binnenkrijgen. Morgen MOET ik namelijk beter zijn want dan is asmo´s afscheidsfeest
Ja he? Maar dat is hoofdzakelijk gist dat je ziet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:53 schreef Etcetera het volgende:
dat bier ziet er très ranzig uit trouwens
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Maar dat is hoofdzakelijk gist dat je ziet.
Ik heb even een heel klein beetje geproef en het smaakt al naar lauwe pils. Het wordt een tripel dus als het goed is gaat die smaak weg
nee ik zou geen 100+ euro aan een serie gaan bestedenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg etc, zou jij geen geld gaan ebsparen of zoiets?
ik zeg het zelfs nog verkeerdquote:
wat ist?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het zomervakantie en ben ik heel niet blij
Mijn oudres gaan 5 weken op vakantie en ik zie ze alleen vier dagen rond mijn (18e) verjaardag, mijn meeste vrienden zijn ook de hele tijd weg, ik ga de laatste week surfen met een vriendin met wie ik op het moment niet meer praat...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg het zelfs nog verkeerdik zou geen 100+ euro aan 1 seizoen van een serie besteden
[..]
wat ist?
dat eerstequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Andere ouders en andere vrienden nemen...
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat eerste
maar lijkt me idd beetje saaikun je niet mee met je ouders of wil je dat niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Big City - Tol Hanse...quote:´Lekker in je blote billen door het oerwoud lopen gillen´
ooohquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Precies.quote:
Ja dat hoorde ik dus ook. En volgens mijn telefoon had ik vol bereikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef MaJo het volgende:
Nem, ik weet niet of je me kon verstaan maar ik hoorde op het laatst alleen maar een robot![]()
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens Lienelien's LL-malaise nog gevolgd?
Goedzo, keihard aanpakken die mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnook via tickets4u besteld en dezelfde annuleringsmail gekregen
Stelletje naaierds. Laat mijn liev alleen journalist zijn dus die gaat ze lekker te grazen nemen
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:15 schreef Nesle het volgende:
Morgen op vakantie![]()
Vanavond nog een eind van het schooljaar feest en dan in één keer door naar schiphol!
Lekker trouwens nem, dat bier..
En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken. Dus zo erg is die drank nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeehw veel plezier, Nes
En drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Sterkte dan maar, wijs besluit van jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog maar 3 werkdagen![]()
Maar nu eerst weekend!![]()
Jij komt naar Parkpop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
Het weekend heeft nog weinig inhoud.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.
Ja, mag dat niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Jij komt naar Parkpop?
Waar kan ik trouwens kaasdoek halen?
Ja tuurlijk wel, gezellig tochquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, mag dat niet?![]()
En is dat speciaal een vraag voor mij (kaasdoek)?
Ja, het weer wordt super dus...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het weekend heeft nog weinig inhoud.
Ik moet morgen eigenlijk een basgitaar en nieuwe schoenen kopen
Parkpop is ook wel een optie voor zondag
Dan zal het bij ons binnen wel 30 graden worden :Squote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens de voorspelling wordt het woensdag 28C...dat vind ik dan wat minder
Whehe ja daar haal ik mijn brouwspullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.brouwmarkt.nl/(...)426a9572f08d3d997e4e
Op een concert na niet zoveel bijzonders. Maar dan wordt het gewoon weer zo plakkerig warm. Dat is vies.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Wat moet je woensdag doen dan?
Mijn kaasboer heeft het stiekem niet, ondanks de naamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Oh.Had je erbij moeten zeggen.
Misschien mag je bij de kaaswinkel wel een stukje meekrijgen.
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.quote:BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2003 5:22 pm Onderwerp: kaasdoek Reageer met quote
Hallo Angela,
Kaasdoek koop je in een handwerkwinkel,er word ook op geborduurd.
Ik spoel hem eerst uit met warm water,
dan in de wasmachine, waspoeder zonder wasverzachter.
Wel strijken.
Groetjes Leny.
Whehe ja ga ik gelijk registrerenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
www.kaasdoek.com is nog vrij. Grijp je kans, Nem.
Is het niet bij de handwerkwinkel te krijgen?
[..]
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.
Of ga bij de kaasboerderij langs.
Bij het borduren? Hmmm dat lijkt me wat grof eigenlijk. Jaja, ik heb als kind geborduurdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:50 schreef wyccie het volgende:
Van Dale geeft twee betekenissen:
kaas·doek1 (dem)
1 doek waarin de wei door wringen of persen uit de wrongel wordt verwijderd
2 doek waarin verse kaas onder de pers gelegd wordt
kaas·doek2 (het)
1 bepaalde stof, gebruikt bij het kaasmaken en het borduren
Deze hele kit:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
Waterslot? Staat er nou een enorme installatie daar?
Ja, hangop wel eens gemaakt. En ik heb deze keer ook een theedoek gebruikt. Maar ik had eigenlijk verwacht dat kaasdoek nog fijner was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan een theedoek ook. Vroeger wel eens hangop gemaakt? Gaat ook met theedoek. Zelfde principe toch?
Ja vrij prijzig maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik zin iets lekkers, zoals hangop. Ik ga maar even een toetje halen.
En wat is zo'n kit duur!
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.
Ik heb ook zin in radioheadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...
Heb je een kaart?quote:
Dat klinkt wel gezelligquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...
Ik had ook nog kans op een kaart maar ik heb dan al een ander concert. Ik had toen geen kaarten gekocht omdat ik eigenlijk naar Rock Werchter zou gaan. Maar nu ga ik ook naar een hele toffe bandquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een kaart?
Heb er vandeweek nog één nog verkocht en bedacht later dat er hier misschien ook nog liefhebbers waren geweest.
Jij gaat naar REM...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook nog kans op een kaart maar ik heb dan al een ander concert. Ik had toen geen kaarten gekocht omdat ik eigenlijk naar Rock Werchter zou gaan. Maar nu ga ik ook naar een hele toffe band
wat danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnook via tickets4u besteld en dezelfde annuleringsmail gekregen
Stelletje naaierds. Laat mijn liev alleen journalist zijn dus die gaat ze lekker te grazen nemen
Ja maar REM is de 2equote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat naar REM...
Misschien ga ik daar ook nog naar toe, ligt er aan of we ("Yank" en ik) na dinsdag nog zin hebben.
Yank is één de grootste tapers van de USA en die heb ik via het internet vanwege opname's van U2 leren kennen.
Hij komt nu voor de 5e keer in 3 jaar naar Amsterdam en dan bezoeken we samen vele concerten.
Binnenkort staan in ieder geval Adele, Blondie en de B52's op het programma...
In oktober ga ik hem dus bezoeken...
Heel goed knul, je kunt het welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht overigens op:
Gaat binnenkort naar Les Miserables in het Luxor...![]()
Heb kaarten gekregen...
Ik ga ze op werchter zienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een kaart?
Heb er vandeweek nog één nog verkocht en bedacht later dat er hier misschien ook nog liefhebbers waren geweest.
Daar kijk ik ook naar uit op Werchter, daarvoor ga ik m'n wekker zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1e ga ik naar John Butler Trio, en dat klinkt lomp maar is enorm vet
Je kent JBT?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit op Werchter, daarvoor ga ik m'n wekker zetten
Wat een verhaal, dat ga ik volgen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ticketbureau annuleert verkoop na sluiten overeenkomst
Met de nadruk op 'was'...quote:
Ik koos mijn woorden ook zorgvuldigquote:
Een vriend wees me er van de winter op, heb wat dingen geluisterd van ze en ben nu wel erg benieuwd hoe ze live zijnquote:
Als ze hun dag hebben zijn ze heel goed begreep ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een vriend wees me er van de winter op, heb wat dingen geluisterd van ze en ben nu wel erg benieuwd hoe ze live zijn
Kweenie? Zomercarnaval?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Gaat er op 25 26 juli nog iets gebeuren in rdam?
We gaan het zien, ze openen de zaterdag geloof ik op Werchter, dus dan moet ik al om half 1 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze hun dag hebben zijn ze heel goed begreep ik
Tjaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze openen de zaterdag geloof ik op Werchter, dus dan moet ik al om half 1 aanwezig zijn
quote:
Ik weet alleen dat ik wel met je zou meeten als je je met opplaksnor en nepneus naar Rotterdam zou begevenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..], zou jij dan niet iets organiseren?
Het lijkt wel alsof je de hele dag hebt zitten F5-enquote:
Ze heeft er speciaal haar tentamen voor laten schietenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je de hele dag hebt zitten F5-en
wat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar ik ziet niet in Windows, dat blijft maar rebooten
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft er speciaal haar tentamen voor laten schieten
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik wel met je zou meeten als je je met opplaksnor en nepneus naar Rotterdam zou begeven
XP?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar ik ziet niet in Windows, dat blijft maar rebooten
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goed
En 38C aan het einde van de dag is heel normaal. Maar verder vind ik het wel goed dat je je neerlegt bij het feit dat je ziek bent
Ben je wel op tijd 'genezen' voor Radiohead?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellen
Had gister al flinke problemen. Windows startte traag en ik had geen taakbalk meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XP?
Ik hoorde vandaag van 2 collega's dat ze dat fenomeen ook steeds hebben de laatste tijd...
En een tijdje geleden had ik het zelf ook, voorafgegaan steeds door een fysieke geheugendump...
Aga! En hoe was de film?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellen
Ik mag hopen van wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd 'genezen' voor Radiohead?
Ik ga dinsdag op de uitkijk staan, voigens mij moet je makkelijk te spotten zijn...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel jawil eigenlijk al beter zijn voor asmo's afscheidsfeest morgen maar dat schiet niet op zo
Dat van die verdwenen taakbalk herken ik niet, maar dat rebooten dus wel. Heel onregelmatig, maar wel zeer vaak.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had gister al flinke problemen. Windows startte traag en ik had geen taakbalk meer.
Een hoop geprobeerd maar niks heeft geholpen. Repair uitgevoerd dmv Windows cd. Nadat alles een uur heeft staan ratelen moest ie nog voor de laatste keer rebooten. Windows laadbalkje komt in beeld en een halve seconde later reset de boel zichzelf en blijft dat de hele tijd doen.
Ik ben hier nu iig GoT en de rest van internet aan het afstruinen naar het probleem zelf en mogelijke oplossingen. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het iets hardware-matigs is aangezien ik nu op m'n pc gewoon Knoppix vanaf DVD heb draaien en dat doet ie al een uurtje zonder problemen. Pas op het moment dat Windows begint te laden (veilige modus verandert niets) knalt 'ie eruit en dat dus steeds opnieuw.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die verdwenen taakbalk herken ik niet, maar dat rebooten dus wel. Heel onregelmatig, maar wel zeer vaak.
Heb toen na defragmentatie en scandisk (niks aangetroffen) de boel afgesloten en de de volgende dag weer eens gecheckt.
Alles weer in orde, geen problemen meer.
Heb sindsdien nog één keer een geheugendump gehad en daar is het bij gebleven.
denk bij de hobbyzaken. Gebruiken ze het ook niet om te borduren?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij komt naar Parkpop?
Waar kan ik trouwens kaasdoek halen?
ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ook wel spuit 11 genaamd.
Van paniek krijg je het alleen maar heterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
Meh raak een beetje in paniek hier, het is zo warm en het voelt niet goed. En er is niemand thuis
Ach joh, laat die knulquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ook wel spuit 11 genaamd.
Israelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Miscchien heb ik iets gemist of ben vergeten maar waar gaat asmo heen, of weet je dat niet?
Emigratie heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En daar blijft ie ook (emigreren) of tijdelijk werken/wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |