Hoezo fuck mij?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Devrim_ het volgende:
JAAAAAA
F**** DAVY!!!
PWNED PWNED PWNED PWNED!!
Ach, kom kom, Turkije heeft dit toernooi ook vaak mazzel gehad. You win some, you loose somequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
walgelijk Duitsland![]()
![]()
Turkije verdiende de winst vandaag
Oftewel:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef ruud_fr het volgende:
toet toeeeeeeeeeeeet![]()
laten we eerlijk zijn, als je het hele toernooi maar 12 minuten voor hebt gestaan verdien je het ook niet
Inderdaad, ze kregen een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef ruud_fr het volgende:
toet toeeeeeeeeeeeet![]()
laten we eerlijk zijn, als je het hele toernooi maar 12 minuten voor hebt gestaan verdien je het ook niet
Ach daar hebben we hem weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij de meest trieste user bent buiten Sunchaser om?
Zo zijn wij Nederlands schijnbaar nu eenmaal. Wij vergeten nogal snel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Uhm jij support het land die jouw land heeft binnengevallen/leeggeroofd/je oma's hebt verkracht/ en medeburgers heeft gedood ?
ja ja, anders win je nooit een kampioenschapquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef JAM het volgende:
Volgens mij is er een soort link tussen het uitmoorden van je eigen burgerbevolking en prestatie op dit EK. Waar hebben we het nu over: Rusland, Duitsland, Turkije, Spanje... allemaal fascisten en volkerenmoordenaars.
Doe niet zo triest zeg..quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Uhm jij support het land die jouw land heeft binnengevallen/leeggeroofd/je oma's hebt verkracht/ en medeburgers heeft gedood ?
Ik was aan het wandelen en hoorde om 22.33 uur enorm gejuich. Kort daarna volgde geen getoeter, dus ik dacht aan een verlenging. En nu blijkt het 3-2 voor Duitsland te zijn geworden!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef Pupp3t het volgende:
Super zo..nog nooit zo voor de Duitsers geweest.
Mijn dag is weer goed.
Zo scheid je het kaf van het koren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef JAM het volgende:
Volgens mij is er een soort link tussen het uitmoorden van je eigen burgerbevolking en prestatie op dit EK. Waar hebben we het nu over: Rusland, Duitsland, Turkije, Spanje... allemaal fascisten en volkerenmoordenaars.
ja, iets dat de Turken nu doen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Jongen ken je geschiedenis, ipv zo zwak te lullen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
Nou je het zegt, dat heb ik Turkije nog niet zien doen dit toernooi, verrek!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Op z'n Duits nog wel, in de laatste minuut.
Als we zo gaan beginnen kunnen we wel een pesthekel aan half Europa hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:50 schreef Fener het volgende:
[..]
T'is in ieder geval al mooi dat je je daar niet heel erg voor schaamt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Ja![]()
En ook omdat ik een beetje Duits ben.
Dan moet je beter kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou je het zegt, dat heb ik Turkije nog niet zien doen dit toernooi, verrek!
Lol... bij ons stond de tv al uit toen het eindsignaal nog niet eens was afgelopen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
mooie beelden
quote:
Kan jij natuurlijk ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Ja![]()
En ook omdat ik een beetje Duits ben.
Nou, de laatste jaren was het meer near misses dan wat anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:54 schreef nik2043 het volgende:
zo slecht spelen en toch winnen, dat kan maar 1 kut land
hopelijk verliezen ze de finale met 6-0
Laat me raden: omdat ze zo'n toffe, sterke wedstrijd hebben gespeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef Pupp3t het volgende:
Normaal echt de tering aan die Duitsers..Nu even niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |