quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailer van Afrika. Gewoon Pokamon Snap!
Heerlijk spel inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
BFBC demoGeniaal
Moet nu 14000000 punten tot de volgende rank
Ik heb hem zojuist van de US store gepluktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig op de 360.
Hij staat niet in de EU store.
De meningen over dit spel zijn heel erg verdeeld heb ik al gemerkt. Zelf vind ik het nogal tegenvallen en haal hem dan ook niet. De demo heb ik inmiddels ook al verwijderd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heerlijk spel inderdaad![]()
Ook echt weer het Battlefield gevoel in de multplayer als je in een konvooi op weg bent naar het volgende dorpje
Ik, speelt zeker anders als ze Top Spin 1 en 2 aanhouden, en volgens previews is het ook anders, dit spel is stukken realistischer als Virtua Tennis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:
Wie gaat er hier Top Spin 3 halen? Vraag me af of t beter/anders speeelt dan Virtua Tennis.
15werkdagen dan hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef Jortvdheide het volgende:
Bah, PS3 disk-lezer kapot. Waarschijnlijk door toedoen van GTA IV. Ook lekkere support van Sony. Ik zou hem binnen 15 dagen terughebben. Wacht nu al 30 dagen en heb al verschillende telefoontjes gepleegd en krijg elke keer weer dezelfde belofte.
Het is een spel waar ik mssn zelfs een PS3 voor aan wiil schaffen, maar ik blijf nog steeds de kat uit de boom kijken omdat er zo weinig anders op de PS3 beschikbaar is wat aan mijn smaak voldoet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Een van de weinige echt mega-goeie exclusives, en de helft koopt um niet.
Wat spelen jullie wel dan? :|.
Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ach niet iedereen digt die Japanse shizzle met vage robots enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Nouja het weet er grotendeels toch wel in te slagen hoor. Tuurlijk zullen er objecten zijn waarbij dat niet met succes gaat maar de keren dat ik schoot werden de huizen een aantal keren goed ontleed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.
2 pajes C4 op de watertoren, grote explosie maar geen brokstukken en de watertoren was opeens helemaal weg!
Lastig natuurlijk om een level geheel destructief te maken maar nu ik dit gezien heb heb ik meer zin in Red Faction 3. Stiekem
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
1) Het is handcrafted door Hideo Kojima. Zelfs zijn slechtste werk is nog het spelen meer dan waard.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!
Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?
Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?
Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
Reviews hecht ik ook weinig waarde aan hoor, maar MGS1 & 3 waren zo vet dat ik 4 echt blind kan aanschaffen. En dat zal ik ook zeker doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!
Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?
Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?
Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
1 wel, 2 niet, 3 twijfelgeval omdat het imo teveel voortborduurde op de oude verhaallijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
3) Metal Gear-games hebben altijd al een boeiend verhaal gehad
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Behalve dat, die dude uit 2 was zo homo als Jos Brink.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
dat kan je ook doen in MGS4quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
MGS4 is natuurlijk gewoon een topper..voor de fans, en voor degene die het genre leuk vinden...ik ben zo'n eppo die het liefst overal zo snel mogelijk op af rent en keihard wil knallen...niet dat spionen gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Omdat MGS doorgaans meer dan een game is, een beleving.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef SjonLok het volgende:
[..]
In plaats van huilsmileys kan je ook antwoord geven. Want geen enkele review beantwoordt dat.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Je houdt er van of je houdt er niet vanIk vind een heel goed verhaal
Het is misschien niet het verhaal zelf maar de manier hoe het verteld wordt. De ingame movies waren, toen ik het eerste deel speelde, van ongekend niveau. Die indruk is bij mij blijven hangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat zoveel mensen het verhaal noemen.
Persoonlijk vind ik dat juist een van de zwakste aspecten. Vergelijk het eens met Mass Effect, Kotor1, God of War. Die hebben m.i. echt een boeiend verhaal. En dan vooral Mass Effect. Beter dan menig film. Maar kwam ook wel door het fenomenale acteerwerk van de stemmen.
Ik vind het dan echt heel summier. Elke keer weer dezelfde voorspelbare plottwists..
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat zoveel mensen het verhaal noemen.
quote:
Niet overdrijven. De verhaallijn is wel goed, maar heeft ook zijn eigenaardigheden. Aan de ene kant superrealistisch op het gebied van militaire hardware, om vervolgens verder te gaan met tenenkrommende dialogen via de codec.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.
Je had hem beter naar Microsoft kunnen sturen. Die repareren tegenwoordig ook PS3'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef amasyali87 het volgende:
ik ben nog steeds op mijn ps3 aan het wachten. fucking klotebedrijf sony heeft nog niet eens een klantendienst in belgië en nederland.
Door vele ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.
Overigens duiken er op diverse fora al veel berichten op dat het verhaal uit deel 4 zowat als de beste is in een game ooit wordt ervaren. Nu kijk ik nog meer rijkhalzend uit naar volgende week om de climax van de serie te ervaren.![]()
Ik speel hem op m'n 360quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef SuperFruitig het volgende:
ey SB anders add me ff op PSN, dan kenne we elkaars irritatie botvieren op elkaarin BFBCMP
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je had hem beter naar Microsoft kunnen sturen. Die repareren tegenwoordig ook PS3's
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
Maar goed ook, anders had je me keihard geklapt met die zotte Playstation skillz![]()
Gewoon even naar Badhoevedorp rijden. Daar zit het Sony servicecentrum. Werkt vele malen sneller dan opsturenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef amasyali87 het volgende:
ik ben nog steeds op mijn ps3 aan het wachten. fucking klotebedrijf sony heeft nog niet eens een klantendienst in belgië en nederland.
Het is een typisch Amerikaans georienteerd spel. Alles is in het Engels en dat is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach niet iedereen digt die Japanse shizzle met vage robots enzo![]()
Dat zijn dan ook allesbehalve mijn favoriete titels die je daar opnoemt. En ik vind het toch behoorlijk Japans aandoen, en bovendien hou ik totaal niet van stealth gameplay, dus als je het goed vindt laat ik deze titel liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Het is een typisch Amerikaans georienteerd spel. Alles is in het Engels en dat is altijd zo geweest.
En als robots een argument is om een spel niet te spelen dan kan je een hoop games ook wel afschrijven zoals OrangeBox, RFOM of zelfs Ratchet & Clank
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat kan je ook doen in MGS4Dat kan deze keer dus wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker meevechten met je allies en dan ook het level uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardoor je het level uitspeelt en dan bij jezelf gaat denken: fuck..wat nou als ik...
Suffering from Oblomow's
Samenvatting:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Sjongejongejonge, ik ben 24 uur niet op fok geweest, kan alleen al van dit topic 4 pagina's bij lezen![]()
(nee ik ben niet gek, 2 van dit topic en 2 in de vorige)
Dat is nu hopelijk afgelopen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
"Jij bent een sukkel!" "Nee, jij!!"
oid
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
lolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
oid
Ik vond 3 juist de minst leuke om te spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reviews hecht ik ook weinig waarde aan hoor, maar MGS1 & 3 waren zo vet dat ik 4 echt blind kan aanschaffen. En dat zal ik ook zeker doen.
Wat de game beter maakt? Okay, verhaal is een beetje uitgekauwd, maar de gameplay is altijd goed. Overigens kan ik mij wel vinden in de laatste alinea van de Eurogamer review.
Nu is het mooi geweest, na 4 (3 eigenlijk, ik vond 2 echt slecht) epische games is het tijd dat Kojima een nieuw iets bedenkt.
Naja, ieder zn ding. Maar MGS is gewoon kwaliteit. En ik speel graag kwaliteitgames.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
oid
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef SjonLok het volgende:
Het chijnt dat je civilization kan downen uit de US store. Ik kan 'm alleen niet vinden. Hebben jullie tips?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.Maar ik ga hem opzeker 11 juli op de PS3 halen. Wat een geweldig spel! Graphics en interface zijn helemaal op de consoles toegespits zonder dat het ten koste gaat van de diepgang!
![]()
Aanrader!
Smaken verschillen.. Maar iedereen is het er over eens dat 1 het best was.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond 3 juist de minst leuke om te spelen.
Gameplay werkte imo niet zo.
Ik vind de metal gears goed op de volgorde dat ze zijn uitgekomen, 1 2 3 zijn mijn 1 2 3 dus.
11 juli? Hij komt 13 juni al uit hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.Maar ik ga hem opzeker 11 juli op de PS3 halen. Wat een geweldig spel! Graphics en interface zijn helemaal op de consoles toegespits zonder dat het ten koste gaat van de diepgang!
![]()
Aanrader!
Waarom alles op de PS3 halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom alles op de PS3 halen?Dan kan die het spel uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja, ik speel het nu op de ps3. Wie gaat trouwens naar de media markt in arena vandaag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?
Ow vet!! Hier zit ik echt op te wachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe Lara heet u welkom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draait wel, maar niet vlekkeloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?
Welk sles nummer staat er bij jou op de playdisc?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Draait wel, maar niet vlekkeloos.
Framerate is redelijk onstabiel, als je gezien bent en er komen veel gaurds dan kakt het in.
Ben nu halverwege MGS3:S, heb nog een klein weekje om het uit te spelen voor MGS4
Coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er niet nieuw uit, maar zal dit spel blind gaan kopen. Heb zo genoten van Legend en Anniversary!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel jij de gewone versie van MGS3 op je PS3? Ik ben er een tijd geleden ook eens aan begonnen, maar omdat ie regelmatig vastliep en ik dus telkens stukken opnieuw moest spelen ben ik er maar mee gestopt. Wel jammer, want alhoewel ik het beginstuk niet goed vind ben ik toch wel benieuwd wat er verder nog in het spel gaat gebeuren. Misschien denk ik dan heel anders over dit spel. Voor mij is MGS1 trouwens ook veruit het beste deel uit de serie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
Draait wel, maar niet vlekkeloos.
Framerate is redelijk onstabiel, als je gezien bent en er komen veel gaurds dan kakt het in.
Ben nu halverwege MGS3:S, heb nog een klein weekje om het uit te spelen voor MGS4
Fans van de serie zullen er geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef Wootism het volgende:
Damn, wat zit iedereen de hypen met MGS4?
Het is al bevestigd dat er movie-cuts inzitten van meer dan 30 minuten, ik denk dat dat niet echt een werkend concept is.
"het combineren van film en game"
Hier zullen niet veel gamers op zitten te wachten, en gewoon willen spelen.
Hij speelt Substance,.... of subsistance,... of whatever,... !quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Speel jij de gewone versie van MGS3 op je PS3? Ik ben er een tijd geleden ook eens aan begonnen, maar omdat ie regelmatig vastliep en ik dus telkens stukken opnieuw moest spelen ben ik er maar mee gestopt. Wel jammer, want alhoewel ik het beginstuk niet goed vind ben ik toch wel benieuwd wat er verder nog in het spel gaat gebeuren. Misschien denk ik dan heel anders over dit spel. Voor mij is MGS1 trouwens ook veruit het beste deel uit de serie.
En extra camosquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:17 schreef Govinda het volgende:
Ik speel nu MGS3 snake eater (sles 82013) en die werkt vlekkeloos. Zit te wachten tot mijn subsistence binnen komt, die camera wil ik er wel bij hebben
Whehe. Was het helemaal vergeten dat ie was gebanned.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
post je fifa 09 shot is er niemand om commentaar op te geven
en dat afrika lijkt me echt helemaal niks, het ziet er ook nog niet eens zo subliem uit eerlijk gezegd
Er zijn meer Fifa fans dan alleen Jorien hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
post je fifa 09 shot is er niemand om commentaar op te geven
en dat afrika lijkt me echt helemaal niks, het ziet er ook nog niet eens zo subliem uit eerlijk gezegd
Jorien Jump In...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nevermindquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Exactly my thoughts,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
En Afrika vind ik grafisch ook wat tegenvallen, vooral omdat dat juist een game is die het puur van de graphics moet hebben. De dieren zien er nog wel aardig uit, maar die grondtextures zijn waardeloos.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
"Review" van de MGS4 headset.
Het is niet bepaald uitgebreidt maar het laat wel de kwaliteit van het ding zien.Had 'm al besteld...voor 50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurder dan een normaal headsetje en lang niet zo goed.quote:Pros: ( vrij irrelevant allemaal)
* Officially licensed product.
* Looks cooler than most standard headsets.
* Easy to operate and use.
* Comes with sturdy carrying case.
Cons:
* Voice quality is awful. Voice quality is awful when used as a cellphone headset. We paired the MGS4 Headset to a Motorola RAZR, Samsung Blackjack, a Nokia 6131, and a Dell laptop and the results were the same. When used with the PS3, the voice quality was slightly better, but still not as good as other Bluetooth headsets.
* Proprietary USB charger.
* Uncomfortable to wear for long periods of time.
Royal sadness ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan zal deze binnekort voor je deur staan om een pakketje af te leveren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rot eens op met die blije gifjes.. (
. )
Ik heb zelf Ninja Gaiden Sigma, Heavenly Sword, Uncharted, Everybody's Golf en GriD gedowload.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke demo's zijn trouwens echt moetjes als ik games wil testen?
Probeer echt alles zou ik zeggen, had bij veel spellen waarvan ik dacht: "JA!" zoiets van meuuh nee, en andersomquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke demo's zijn trouwens echt moetjes als ik games wil testen?
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Play heeft Civ Revolution voor 13-6 staan.
Mooie prijs ook.
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
*besteld*
Tnxquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zelf Ninja Gaiden Sigma, Heavenly Sword, Uncharted, Everybody's Golf en GriD gedowload.
Ik heb de Subsistence versie geprobeerd, die heeft dus afentoe framedropsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Speel jij de gewone versie van MGS3 op je PS3? Ik ben er een tijd geleden ook eens aan begonnen, maar omdat ie regelmatig vastliep en ik dus telkens stukken opnieuw moest spelen ben ik er maar mee gestopt. Wel jammer, want alhoewel ik het beginstuk niet goed vind ben ik toch wel benieuwd wat er verder nog in het spel gaat gebeuren. Misschien denk ik dan heel anders over dit spel. Voor mij is MGS1 trouwens ook veruit het beste deel uit de serie.
Ik vraag me vooral af wat het nut ervan isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Heeft iemand ervaring of een gefundeerde mening over de Nyko Intercooler?
[ afbeelding ]
Deze dus:
Ik heb tot nu toe gelezen dat:
- de fans nogal low budget zijn en dat ze snel kapot gaan
- het apparaat een teringherrie maakt
- de aan/uit knop via de stroom van de ps3 zelf gaat (= risicovol)
- de aan/uit knop handmatig is, dus niet uitzetbaar via de controller van de ps3 (erg onpractisch)
Ik heb het apparaatje gekregen van mn vriendinnetjemaar twijfel of ik hem uit de verpakking moet halen. Misschien is terugsturen een beter idee ( aldus Fruit, de ondankbare hond
![]()
)
Het idee er achter is dat de levensduur van je PS3 verlengd wordt omdat hij je hardware dus beter koelt (=minder stressed). Daarom had mn vriendin m ook gekochtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat het nut ervan is![]()
Niks mis met de fans in de PS3 mijns inziens, geluidloos en voldoen qua koeling.
Ik zou zo'n apparaatje echt nooit op m'n PS3 zetten.
kijk hier eens!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:19 schreef delano.888 het volgende:
FF een vraagje, welke headset is nou echt goed, en goedkoop, voor de PS3 uiteraard, heb nu een PS3 max maar die werkt voor geen meter, die schakelt namelijk steeds de controllers uit als je de headset inschakelt, waarna de headset zelf ook uit gaat en je dus dat steeds overnieuw hebt, oftewel hier kan ik niks mee, iemand andere aanraders?
Hoe bevalt dat toetsenbordje? Ik heb er een tijdje geleden eens 1 willen bestellen, maar er waren niet echt reviews van te vinden. Het kan op zich wel handig zijn om naast je te hebben liggen om berichten te versturenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook gekregen trouwens
Maar nog wel goed speelbaar? Had gelezen dat dit juist een goeie versie wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb de Subsistence versie geprobeerd, die heeft dus afentoe framedrops
Sles 82042
Zoiets moet je echt nooit gaan gebruiken je hebt ze ook voor de 360 en de wii geloof ik. Maar dat is allemaal nepperij omdat het toch niet werkt en misschien zelfs wel schadelijk is!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het idee er achter is dat de levensduur van je PS3 verlengd wordt omdat hij je hardware dus beter koelt (=minder stressed). Daarom had mn vriendin m ook gekocht
Ik twijfel zelf ook, waarschijnlijk is het echt overbodig, en dan vind ik het zonde geld. Ik lees nu zelf in comments dat het ding juist er voor kan zorgen dat je PS3 bad airflow krijgt en juist kapot kan gaan
De full is welkom, in de demo kun je niet echt super veel doen voordat hij ermee stopt.quote:
Ik ben een beginner in de consoles en heb pas een PS3. Met twee spellen: GTA 4 (zat erbij) en the Darkness (was goedkoop bij Dynabyte). De voorgaande delen van GTA heb ik op pc gespeeld overigens en het was voor mij gedeeltijk een reden om hem te kopen. En voorlopig hoef ik echt geen ander spel te spelen, ena ls ik genoeg heb van GTA4 haal ik the Darkness eens onder het stof vandaan. MGS ken ik niet: nooit gespeeld op wat voor platform dan ook en om nou een groot bedrag uit te geven aan iets op grond van een vast wel terechte hype terwijl ik me nog vermaak met wat ik heb is ook weer overdreven vind ik. Ben wel nieuwsgierig gemaakt overigens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Als je 1 spel een groot bedrag vind, waarom koop je dan een consolequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben een beginner in de consoles en heb pas een PS3. Met twee spellen: GTA 4 (zat erbij) en the Darkness (was goedkoop bij Dynabyte). De voorgaande delen van GTA heb ik op pc gespeeld overigens en het was voor mij gedeeltijk een reden om hem te kopen. En voorlopig hoef ik echt geen ander spel te spelen, ena ls ik genoeg heb van GTA4 haal ik the Darkness eens onder het stof vandaan. MGS ken ik niet: nooit gespeeld op wat voor platform dan ook en om nou een groot bedrag uit te geven aan iets op grond van een vast wel terechte hype terwijl ik me nog vermaak met wat ik heb is ook weer overdreven vind ik. Ben wel nieuwsgierig gemaakt overigens.
Zal zoals elk jaar wel half oktober zijn héquote:Op zondag 8 juni 2008 02:19 schreef _Mike_ het volgende:
Al bekend wanneer Fifa 09 uit komt?
Ps je kan mij toevoegen aan de OP PSN:Schaapje-
Ja eigenlijk wel heel fout dat ze fifa 09 in 3 4e van 08 uitbrengen, ik zou zeggen gooi het dan precies een jaar later, oftwel fifa 09 in eind 09 uitbrengen, lijkt me ook logischer dan kan je het baseren op wat er in 2009 is gebeurd.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal zoals elk jaar wel half oktober zijn hé
quote:Op zondag 8 juni 2008 02:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal zoals elk jaar wel half oktober zijn hé
Nah dat geeft ze iig genoeg tijd om de teams bij te werken zodat ze zo samengesteld zijn als bij de seizoensstart, de rest van de wijzigingen kun je tegenwoordig naderhand updaten,zoals dat irl ook gebeurd. daarbij is het seizoen ook natuurlijk 08/09 en als je een competitie wil spelen is het natuurlijk vreemd om op de helft te beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heel fout dat ze fifa 09 in 3 4e van 08 uitbrengen, ik zou zeggen gooi het dan precies een jaar later, oftwel fifa 09 in eind 09 uitbrengen, lijkt me ook logischer dan kan je het baseren op wat er in 2009 is gebeurd.
Voor als ik de lange cutscenes even zat ben.quote:Order Number xxxxxxxx Items
------------------------------------------------------------
Sid Meier's Civilization Revolution - PS3 - £29.92GBP
International Postage Charge - CHG - £1.00GBP
------------------------------------------------------------
Subtotals: £30.92GBP
TOTAL: £30.92GBP
Ik heb het gisteren geprobeerd,.... maar pfffff,... hoe dol ik ook op tactische games ben trek ik dit niet. Teveel nieuwe shit waar ik in moet duiken. Te saai voor me,.......... en,... ik heb mijn MGS zweetband al 2 weken strak om mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor als ik de lange cutscenes even zat ben.![]()
De PS3 koelt toch prima,.... ik zou het produkt terugsturen. Ik zou ook geen KIA bumber op mijn B&W plaatsen. Heb ooit eens de PS3 per ongeluk aangelaten en het kastje waar dit in zit dichtgedaan. Daarna ging ik eten maken totdat ik iets hoorde,.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het idee er achter is dat de levensduur van je PS3 verlengd wordt omdat hij je hardware dus beter koelt (=minder stressed). Daarom had mn vriendin m ook gekocht
Ik twijfel zelf ook, waarschijnlijk is het echt overbodig, en dan vind ik het zonde geld. Ik lees nu zelf in comments dat het ding juist er voor kan zorgen dat je PS3 bad airflow krijgt en juist kapot kan gaan
Ik vond het geweldig!quote:Op zondag 8 juni 2008 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren geprobeerd,.... maar pfffff,... hoe dol ik ook op tactische games ben trek ik dit niet. Teveel nieuwe shit waar ik in moet duiken. Te saai voor me,.......... en,... ik heb mijn MGS zweetband al 2 weken strak om mijn hoofd zitten.
ik zit er ook sterk aan te denken om het te kopenquote:
Abslotuut, zou ook eens tijd worden, een goed werkende strategie game voor een console. Nu maar hopen dat de trend doorgezet wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik zit er ook sterk aan te denken om het te kopen![]()
toch een leuke afwisseling met al die fps en race games =]
Heb ik precies hetzelfde gehad. Had GT5P aan laten staan, die dus op volle kracht demo'tjes ging draaien. Paar uur van huis geweest, loop ik binnen. "Wat is dat voor lawaai??" Fuck, mijn PS3!!! Deurtje open, idd zeker wel 45 gradenquote:Op zondag 8 juni 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De PS3 koelt toch prima,.... ik zou het produkt terugsturen. Ik zou ook geen KIA bumber op mijn B&W plaatsen. Heb ooit eens de PS3 per ongeluk aangelaten en het kastje waar dit in zit dichtgedaan. Daarna ging ik eten maken totdat ik iets hoorde,.....
De temperatuur in het kastje was volgens mij wel 45 graden ofzo en de PS3 steeg bijna op. Nou,.. lekker warm gelopen dus. Kasje open gelaten en na 3 minuten koelde die heerlijk af. De fan van de PS3 klonk krachtig en zeker van zichtzelf. Het is naar mijn idee absoluut niet nodig.
Ik hoop dat dit een typfout was, maar ik vrees het ergste..quote:Op zondag 8 juni 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou ook geen KIA bumber op mijn B&W plaatsen.
Hij is nog niet binnen, als ik m binnen heb zal ik je iets laten wetenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat toetsenbordje? Ik heb er een tijdje geleden eens 1 willen bestellen, maar er waren niet echt reviews van te vinden. Het kan op zich wel handig zijn om naast je te hebben liggen om berichten te versturen
De demo is nou niet echt het beste stuk van het spel, maar er zitten wel veel schietstukken in. Dus als dat je niet ligt, dan kun je m misschien maar beter niet kopen.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, die Uncharted demo vond ik maar so-so.
Heb mn order iig gecancelled..
Ik vond het een beetje te Lara Croft.
Hoe mooi het was kon ik niet zien aangezien ik nog steeds alleen dat crappy composietkabeltje hebquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De demo is nou niet echt het beste stuk van het spel, maar er zitten wel veel schietstukken in. Dus als dat je niet ligt, dan kun je m misschien maar beter niet kopen.
Wel jammer opzich, want de omgevingen zijn soms echt adembenemend mooi en het schieten gaat wel beter werken naarmate je er meer aan gewend raakt.
quote:The Chronicles of Riddick leeft nog
Na een succesvolle release op de Xbox krijgt The Chronicles of Riddick een remake op de PlayStation 3 en de Xbox 360.
Het spel werd ongeveer een jaar geleden aangekondigd. De weken na de release werd veel informatie over de titel vrijgegeven, maar daarna werd het stil. Amper twee berichten volgden, een paar screenshots in juli en een uitstel in augustus. Sindsdien is de mediastilte compleet. Starbreeze CEO Johan Kristiansson bevestigt vandaag echter dat de titel nog leeft. Hij is zelfs bijna afgewerkt. Het is gewoon wachten op de marketingmachine om terug in de aandacht te komen.
Meestal binnen 4/5 dagen. Maar ik lees nu dat je 'm twee weken geleden al hebt besteld...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef DooD het volgende:
Even een vraag mensen.
Heeft iemand hier wel eens Dual shock 3 controller besteld bij videogames.ca. Zo Ja hoelang duurde het voordat die binnen was. Ik heb hem dik twee geleden besteld en betaald en ik kreeg heel snel een mailtje dat die verstuurd was, maar ik heb nog steeds niks binnen.
Het zou mooi zijn als die voor donderdag binnen is, want dan is MGS4 tijd.
Kan goed zijn dat ie bij de douane ligt. Dat wordt centjes dokkenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef DooD het volgende:
Even een vraag mensen.
Heeft iemand hier wel eens Dual shock 3 controller besteld bij videogames.ca. Zo Ja hoelang duurde het voordat die binnen was. Ik heb hem dik twee geleden besteld en betaald en ik kreeg heel snel een mailtje dat die verstuurd was, maar ik heb nog steeds niks binnen.
Lekker dan ben ik weer geflashed morgen maar eens mailen naar Amerika dus. Gelijk de laatste keer dat ik iets online bestel uit het buitenland.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meestal binnen 4/5 dagen. Maar ik lees nu dat je 'm twee weken geleden al hebt besteld...
Daar klopt iets niet dus
En heb jij ook een idee hoeveel centjes dat dokken wordt?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat ie bij de douane ligt. Dat wordt centjes dokken
Weet niet precies, denk rond 15 euro ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:39 schreef DooD het volgende:
[..]
En heb jij ook een idee hoeveel centjes dat dokken wordt?
Dan betaald ie alsnog de volle mepquote:Op zondag 8 juni 2008 14:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet niet precies, denk rond 15 euro ofzo.
Tsja just my luck, maar dat interesseert mij verder weinig. Zolang die niet verkrijgbaar is in NL heb ik er alsnog profijt van. Tenzij die 12 juni ook niet red, als die later binnenkomt steek ik hem in de fik en zet ik het op youtube.quote:
Geqoute zodat je er niet meer onderuit kan.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef DooD het volgende:
[..]
Tenzij die 12 juni ook niet red, als die later binnenkomt steek ik hem in de fik en zet ik het op youtube.
Post even wanneer je hem binnen hebt, dan weet ik gelijk hoe het ervoor staat. anyway genoeg over controller shit terug naar de games.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef Renzokuken het volgende:
Ik hoop dat mijn dualshock (dinsdag bij videogamesplus.ca gekocht) niet onderschept wordt...
Ik zit nogal met een krap budget deze maand
komt goedquote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef DooD het volgende:
[..]
Post even wanneer je hem binnen hebt, dan weet ik gelijk hoe het ervoor staat. anyway genoeg over controller shit terug naar de games.
Er zijn een aantal gameshops die 'm verkopen hoor voor 55 euro. Replay bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef DooD het volgende:
[..]
Tsja just my luck, maar dat interesseert mij verder weinig. Zolang die niet verkrijgbaar is in NL heb ik er alsnog profijt van.
ik heb hem toen op vrijdag bij hun besteld, woensdag erop verstuurd, woensdag daarop in huis.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef DooD het volgende:
Even een vraag mensen.
Vond de demo poep,.... het spel fantastisch,... snap er zelf ook niks van!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, die Uncharted demo vond ik maar so-so.
Heb mn order iig gecancelled..
Ik vond het een beetje te Lara Croft.
Ja, godverdomme.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de demo poep,.... het spel fantastisch,... snap er zelf ook niks van!
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:53 schreef MartinoGilieam het volgende:
klopt het dat ik de civ demo niet zie op de psn? of downloaden jullie hem via de amerikaanse shop? zo ja, hoe krijg ik dat voor mekaar? alvast bedankt voor de reacties
Heb je het spel toch gehaald?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de demo poep,.... het spel fantastisch,... snap er zelf ook niks van!
Heb Mafia 1 niet gespeeldquote:Op zondag 8 juni 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens ga ik niet mee met je hypetrain Cyb. Mafia 1 was ik ook helemaal psyched up, en dat was echt een duf spel.
Ja,... op advies van Strol. Beetje zelfde smaak. Toch de gok gewaagt en echt genoten! Voice-acting was super in het Nederlands en het verhaal ook erg leuk verteld. Controls zijn wennen, maar het leek in de demo erger dan in het spel. Vaak neem je voor demo's ook niet echt de tijd!quote:
Ik doe meequote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb Mafia 1 niet gespeeldMaar na de eerste beelden van deel 2 te hebben gezien werd ik toch volledig weggeblazen. Hoe ze de sfeer uit de jaren '40 hebben weten te overbrengen is toch magnifiek
![]()
Jump on!
quote:Op zondag 8 juni 2008 17:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... op advies van Strol. Beetje zelfde smaak. Toch de gok gewaagt en echt genoten! Voice-acting was super in het Nederlands en het verhaal ook erg leuk verteld. Controls zijn wennen, maar het leek in de demo erger dan in het spel. Vaak neem je voor demo's ook niet echt de tijd!
Deel 1 all overquote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb Mafia 1 niet gespeeldMaar na de eerste beelden van deel 2 te hebben gezien werd ik toch volledig weggeblazen. Hoe ze de sfeer uit de jaren '40 hebben weten te overbrengen is toch magnifiek
![]()
Jump on!
Nouja hij staat in ieder geval op mijn most wanted list voor 2009.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Deel 1 all over
De sfeer, De graphs. Alles was "het"
Game was kut.
Ik vraag me als judoka af hoe dat judo gaat werken. Denk dat het gewoon op het juiste moment het juiste knopje moet indrukken.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Vanaf 27 juni een zere duim vanwege Beijing 2008
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktquote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Jep, US store.
US account aanmaken met als adres Beverly Hills 90210, dan kom je erin.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent loodgieter uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurder dan een normaal headsetje en lang niet zo goed.
Ouch Cyb..
Kan wel beter..quote:
Het is voor mij duidelijk genoeg in ieder geval. Bovendien is dit opgenomen dus de kwaliteit is sowieso dan wat minder.quote:
Ik vond zowel de demo, als de full game ruk.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, godverdomme.
Naja, maar weer bestellen dan.
Overigens ga ik niet mee met je hypetrain Cyb. Mafia 1 was ik ook helemaal psyched up, en dat was echt een duf spel.
Lees eens de eerste pagina van dit topic doorquote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik nu de enige die Metal Gear Solid 4 waarschijnlijk niet gaat halen?
Goede vraag. Had 'm bij PS3home besteld en op dat moment waren zij ook de enige. Inmiddels is ie bij hun uitverkocht.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
Waar kan ik die headset van metal gear goedkoop scoren eigenlijk?
Nee hoor, ik ben ook geen fan van MGSquote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik nu de enige die Metal Gear Solid 4 waarschijnlijk niet gaat halen?
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruiktquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
Ik heb het adres van het hoofdkantoor van Microsoft gebruikt.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruikt![]()
Makkelijker om te maken volgens mij.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:08 schreef Syheriat het volgende:
Iemand enig idee waarom je voor de Xbox 360 ongeveer 1000 keer meer demos en ander downloadable content hebt? Kan toch niet alleen maar zijn omdat de Xbox al langer meegaat? Baal er een beetje van
Je hebt mij gemist i suppose.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is mijterug van een wel verdiende vakantie
wat heb ik allemaal gemist
MGS 4 komt naar de 360quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GTAIV voor pc bevestigd, 18 augustus.quote:
PS4 komt eind dit jaar.quote:
Er komt een High Res Bassie en Adriaanquote:
En xbox360 gaat eruit, november dit jaar nieuwe xbox incl blu-ray. hij gaat gek genoeg geen xbox720 heten maar trixboxquote:
Microsoft heeft Sony en Nintendo gekocht.quote:
quote:
Dat vind ik niet bepaald goedkoop eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goede vraag. Had 'm bij PS3home besteld en op dat moment waren zij ook de enige. Inmiddels is ie bij hun uitverkocht.
Edit: Ik zie dat Dimensionplus 'm nu ook online heeft staan alleen wel voor 60 euro. Alhoewel ben ik 56 euro kwijt (incl. 6 euro verzendkosten) dus het scheelt maar 4 euro.
Niet mooi genoeg; teveel events dus zal wel slecht uitgediepte events zijn. Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roerenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Vanaf 27 juni een zere duim vanwege Beijing 2008
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Komt er een demo dan? Zoja wanneer dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg; teveel events dus zal wel slecht uitgediepte events zijn. Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roeren![]()
Magoe, ik wacht de demo wel af
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigquote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
..........al met al dus nog best wel een hoop
WAT LEES IK NU !! JORIEN ......EEN BAN ???![]()
![]()
![]()
Yep, in VBL zijn we er ook erg blij meequote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
..........al met al dus nog best wel een hoop
WAT LEES IK NU !! JORIEN ......EEN BAN ???![]()
![]()
![]()
Nope hij is nog steeds pleitequote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigvolgens mij is die wel afgelopen ondertussen trouwens.
Nee sorry, misschien wel het laatste van hem gezien hierquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigvolgens mij is die wel afgelopen ondertussen trouwens.
Jij hebt niet eens een PS3, so bugger off met je constante offtopic gelulquote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruikt![]()
Ik dacht dat ik in het 360 topic zatquote:Op zondag 8 juni 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een PS3, so bugger off![]()
Die screens zijn denk ik van een early build, in dit filmpje ziet het water er al stukken beter uit.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roeren![]()
HOTquote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens zijn denk ik van een early build, in dit filmpje ziet het water er al stukken beter uit.
Het lijkt mij nog best een toffe game te gaan worden, maar ik heb dan ook een zwak voor dit soort games.quote:
HOT, meteen besteldquote:Op zondag 8 juni 2008 23:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog best een toffe game te gaan worden, maar ik heb dan ook een zwak voor dit soort games.
De events die er in zitten zijn trouwens: schoonduiken, zwemmen, boogschieten, honkbal, basketbal, boksen, kanoen/kayakken, wielrennen, atletiek, schermen, voetbal, gymnastiek, handbal, veldhockey, judo, pentathlon, roeien, zeilen, schieten, softball, tafeltennis, taekwondo, tennis, triathlon, volleybal, worstelen en gewichtheffen![]()
En van een demo weet ik niks, is volgens mij niet aangekondigd.
Ik heb hem ook maar besteldquote:Op zondag 8 juni 2008 23:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HOT, meteen besteld
Vgp.ca 38 incl. verzenden that is
Wij gaan een online OS houdenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar besteld![]()
¤34 incl verzenden op eBay. Toch maar PS3 versie gedaan aangezien de PS3 controller beter geschikt is voor buttonbashen dan de 360 controller. Nu hoop ik niet dat er grote verschillen zitten qua graphics en laadtijden tussen de PS3 en 360 versie van de game.
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
de Gold Edition gekocht bij gamehubs.
quote:
Misschien wil ie graag een goudkleurig hoessiequote:Op maandag 9 juni 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn de extra's zoal dan? Volgens mij is het weinig soeps hoor
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien wil ie graag een goudkleurig hoessie![]()
Omdat, knulletje-die-zijn-klep-te-vroeg-open-trekt, gamehubs alleen maar de gold edition verkooptquote:Op maandag 9 juni 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn de extra's zoal dan? Volgens mij is het weinig soeps hoor
Wat een pauperzaak dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Omdat, knulletje-die-zijn-klep-te-vroeg-open-trekt, gamehubs alleen maar de gold edition verkoopt
Ze hebben maar een heel klein assortiment maar ze zijn wel super goedkoop. Wat kan mij het nou schelen dat ze de gewone versie niet hebben? Voor 37,99 heb je nu de gold edition. Dan mag je niet klagenquote:
Ergens onder options, sound en dan moet er ergens onderin een optie zijn voor original VO for enemy team. Er staat een sterretje achter en dat betekend dat het alleen een optie is voor de MP. Alst goed is moet je die optie uit zetten om het in het engels te krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt om in de demo van BFBC de defenders ook gewoon engels te laten praten? Leuk hoor voor de authenticiteit, dat durka durka allah jihad, maar ik versta d'r geen mallemoer van. En aangezien die info af en toe best belangrijk is...
/care MGS, maar geweldig!quote:
This video is no longer available due to a copyright claim by Konami Digital Entertainment Co. Ltd.quote:
Is inderdaad een stuk beter maar nog steeds ligt de rest van het water er zo stilletjes bij.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens zijn denk ik van een early build, in dit filmpje ziet het water er al stukken beter uit.
Ik heb um en hij is best wel lekker. Grafisch is ie niet zo mooi als GT5 maar hij is wel sensationeel met al die crashes om je heen. Het motor geluid van de auto's valt een beetje tegen maar dat was bij Toca 3 ook zo. Verder prima race game..quote:Op zondag 8 juni 2008 22:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ben nu de GriD demo aan het downloaden..
Wie heeft hem al gespeeld? Hoe bevalt 'ie?
thanks het is gelukt!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Jep, US store.
US account aanmaken met als adres Beverly Hills 90210, dan kom je erin.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/227238.htmlquote:Op maandag 9 juni 2008 05:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
This video is no longer available due to a copyright claim by Konami Digital Entertainment Co. Ltd.
Want je hebt geen vrienden?quote:Op maandag 9 juni 2008 07:08 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik vind deze games ook altijd leuk om te doen maar alleen met vrienden op de bank. Ik bestel hem dus niet.
Ah, vanavond even proberen, thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ergens onder options, sound en dan moet er ergens onderin een optie zijn voor original VO for enemy team. Er staat een sterretje achter en dat betekend dat het alleen een optie is voor de MP. Alst goed is moet je die optie uit zetten om het in het engels te krijgen.
Wordt aan gewerktquote:
Zekers, gisteren de demo geprobeerd en was aangenaam verrast.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Civ Revolution is stiekem best leuk. Vanavond Bad Company maar eens proberen
Heb 'm kort gespeeld en het beviel mij ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Civ Revolution is stiekem best leuk. Vanavond Bad Company maar eens proberen
Elk volk heeft bepaalde + punten, zoals de egyptenaren +1 voor Food hebben ed.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Heb 'm kort gespeeld en het beviel mij ook wel.
Maakt het trouwens uit welk volk je aan het begin kiest? Of is het enige verschil de plek op de kaart waar je terecht komt?
De kaarten zijn sowieso random (in de volledige versie dunkt mij) dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Heb 'm kort gespeeld en het beviel mij ook wel.
Maakt het trouwens uit welk volk je aan het begin kiest? Of is het enige verschil de plek op de kaart waar je terecht komt?
quote:Crysis Warhead laatste PC exclusive Crytek
Crytek meldde enkele maanden geleden dat het bedrijf geen exclusieve titels meer zou ontwikkelen voor de PC. Onlangs kondigde men Crysis Warhead echter wel exclusief voor de PC aan.
Manager Harald Seeley meldt vandaag dat alle toekomstige titels van Crytek op meerdere platforms verschijnen. Crysis Warhead was simpelweg reeds in ontwikkeling bij het nemen van deze beslissing, hierdoor heeft men besloten zich bij die titel gewoon te blijven concentreren op de PC. Elk van hun nieuwe titels zal rekening houden met de specifieke krachten van de verschillende platforms.
In de demo zijn ze ook random.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De kaarten zijn sowieso random (in de volledige versie dunkt mij) dus dat maakt niet zoveel uit.
Call me hyped!quote:Gameplay
- Flamethrower have propagating fire (like Far Cry 2). It's design and handling is based on Return to Castle Wolfenstein, they have the lead level designer from that game helping. It melts enemies skin off.
- Can shoot through cover (sounds kinda like BF Bad Company): "with enough bullets, the player causes enough damage to one of the walls to create a hole big enough to walk through"
- You can swim for the first time in the series (both SP and MP). You can not sprint and only walk half-speed while in water.
- Ropes hang dead POWs from trees which you can shoot down.
- Certain vehicles have entire levels dedicated to them, "most notably the PBY Catalina search and rescue plane and a dramatic aerial raid on some Japanese aircraft carriers"
Co-op
- 4 player co-op online, or two-player co-op via split screen.
- Identical to SP game
- Includes a "metagame" scoring system - constantly earning points which can be used to unlock special co-op perks. Or you can transfer the points earned over to MP and unlock perks/weapons there instead.
- One scenario demoed involves a player attracting attention of a tank while the other climbs on top and throws a grenade in the hatch.
Multiplayer:
- 16 players online
- Vehicles. In MP there are vehicle-specific levels and game types meaning people can ignore them if they want.
- Has COD4's perk system "keeping some of the most relevant and popular ones from COD4" with a selection of new ones too. The perks will be more relevant to the time period, so no UAVs and stuff.
- Party leader can issue orders to the team which will place an indicator on other players HUD saying where they're needed.
Development Info:
- Uses CoD4 engine which was enhanced (especially physics wise). Environments are much destructible, it's possible to burn objects or blow them to pieces. Bodies and objects float in water. Impressive lighting.
- Lead platform is Xbox 360 with separate teams handling each port
- Has a two year development schedule which is more than twice as long as CoD3's 11 month schedule.
- Treyarch built a full-sized skeleton of the PBY Catalina (vehicle) in their motion capture studio
- They have a military advisor, Frank Kearsey, helping
- 96 channels of audio many of which are ambient jungle noises. Has "real-time occlusion" which means sound coming from behind a wall or building will sound muffled in comparison to a noise in your direct line of vision.
Fail imoquote:Op maandag 9 juni 2008 16:04 schreef Sackboy het volgende:
Info uit het artikel:
[..]
- Lead platform is Xbox 360 with separate teams handling each port
[..]
Dus alle multiplatform titels behalve Burnout Paradise zijn fail?quote:
Uiteraard niet, maar het wordt eens tijd dat ze vanuit de PS3 zelf gaan programmeren ipv kijken hoe ze zo makkelijk mogelijk een port kunnen zetten. Zo krijg je natuurlijk nooit 100% capaciteit uit het zwarte monster.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus alle multiplatform titels behalve Burnout Paradise zijn fail?
Ja, dus dat. Zo ontzettend veel belangrijke hedendaagse conflicten waar je een toffe verhaallijn aan kan verbinden en een spannende mulitplayersetting van kan bakken, blijven ze de hele tijd terugvallen op de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef SjonLok het volgende:
MWa ik weet niet... ik vind die hele tweede wereldoorlog toch een beetje vorige eeuw.
Dat is toch ook al zo vaak gedaan (BF2, BF:MC, BF:BC, COD4, FFOW), dus wat is daar dan nog zo origineel aan?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:10 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja, dus dat. Zo ontzettend veel belangrijke hedendaagse conflicten waar je een toffe verhaallijn aan kan verbinden en een spannende mulitplayersetting van kan bakken, blijven ze de hele tijd terugvallen op de Tweede Wereldoorlog.
Daar zijn toch ook al tientallen games over geweest, doe mij maar eens een shooter in de eerste wereld oorlog (alhoewel daar ook wel wat games over uitgekomen zijn, maar nog niet zoveel shooters volgens mij) of een first person middeleeuwse oorlog.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is toch ook al zo vaak gedaan (BF2, BF:MC, BF:BC, COD4, FFOW), dus wat is daar dan nog zo origineel aan?
Ik stem voor de Vietnamoorlog, die is nog niet eerder goed uitgewerkt in een game.
WO1 shooters zouden niet echt goed werken, simpelweg omdat de manier van oorlogsvoering in die tijd zich niet goed laat vertalen naar games.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook al tientallen games over geweest, doe mij maar eens een shooter in de eerste wereld oorlog (alhoewel daar ook wel wat games over uitgekomen zijn, maar nog niet zoveel shooters volgens mij) of een first person middeleeuwse oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |