Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktquote:Op zondag 8 juni 2008 16:31 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Jep, US store.
US account aanmaken met als adres Beverly Hills 90210, dan kom je erin.
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent loodgieter uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Duurder dan een normaal headsetje en lang niet zo goed.
Ouch Cyb..
Kan wel beter..quote:
Het is voor mij duidelijk genoeg in ieder geval. Bovendien is dit opgenomen dus de kwaliteit is sowieso dan wat minder.quote:
Ik vond zowel de demo, als de full game ruk.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, godverdomme.
Naja, maar weer bestellen dan.
Overigens ga ik niet mee met je hypetrain Cyb. Mafia 1 was ik ook helemaal psyched up, en dat was echt een duf spel.
Lees eens de eerste pagina van dit topic doorquote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik nu de enige die Metal Gear Solid 4 waarschijnlijk niet gaat halen?
Goede vraag. Had 'm bij PS3home besteld en op dat moment waren zij ook de enige. Inmiddels is ie bij hun uitverkocht.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
Waar kan ik die headset van metal gear goedkoop scoren eigenlijk?
Nee hoor, ik ben ook geen fan van MGSquote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik nu de enige die Metal Gear Solid 4 waarschijnlijk niet gaat halen?
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruiktquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb het ades van een of andere pizza tent uit New York gebruiktGevonden via Yellow Pages.
Ik heb het adres van het hoofdkantoor van Microsoft gebruikt.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruikt![]()
Makkelijker om te maken volgens mij.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:08 schreef Syheriat het volgende:
Iemand enig idee waarom je voor de Xbox 360 ongeveer 1000 keer meer demos en ander downloadable content hebt? Kan toch niet alleen maar zijn omdat de Xbox al langer meegaat? Baal er een beetje van
Je hebt mij gemist i suppose.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is mijterug van een wel verdiende vakantie
wat heb ik allemaal gemist
MGS 4 komt naar de 360quote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GTAIV voor pc bevestigd, 18 augustus.quote:
PS4 komt eind dit jaar.quote:
Er komt een High Res Bassie en Adriaanquote:
En xbox360 gaat eruit, november dit jaar nieuwe xbox incl blu-ray. hij gaat gek genoeg geen xbox720 heten maar trixboxquote:
Microsoft heeft Sony en Nintendo gekocht.quote:
quote:
Dat vind ik niet bepaald goedkoop eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goede vraag. Had 'm bij PS3home besteld en op dat moment waren zij ook de enige. Inmiddels is ie bij hun uitverkocht.
Edit: Ik zie dat Dimensionplus 'm nu ook online heeft staan alleen wel voor 60 euro. Alhoewel ben ik 56 euro kwijt (incl. 6 euro verzendkosten) dus het scheelt maar 4 euro.
Niet mooi genoeg; teveel events dus zal wel slecht uitgediepte events zijn. Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roerenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Vanaf 27 juni een zere duim vanwege Beijing 2008
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Komt er een demo dan? Zoja wanneer dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Niet mooi genoeg; teveel events dus zal wel slecht uitgediepte events zijn. Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roeren![]()
Magoe, ik wacht de demo wel af
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigquote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
..........al met al dus nog best wel een hoop
WAT LEES IK NU !! JORIEN ......EEN BAN ???![]()
![]()
![]()
Yep, in VBL zijn we er ook erg blij meequote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
..........al met al dus nog best wel een hoop
WAT LEES IK NU !! JORIEN ......EEN BAN ???![]()
![]()
![]()
Nope hij is nog steeds pleitequote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigvolgens mij is die wel afgelopen ondertussen trouwens.
Nee sorry, misschien wel het laatste van hem gezien hierquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook allemaal wel grappigvolgens mij is die wel afgelopen ondertussen trouwens.
Jij hebt niet eens een PS3, so bugger off met je constante offtopic gelulquote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het adres van de Nederlandse Ambassade gebruikt![]()
Ik dacht dat ik in het 360 topic zatquote:Op zondag 8 juni 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een PS3, so bugger off![]()
Die screens zijn denk ik van een early build, in dit filmpje ziet het water er al stukken beter uit.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat water bij het zwemmen is ook zo onrealistisch; alsof het water spiegelglad is als er 8 gasten in lopen te roeren![]()
HOTquote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens zijn denk ik van een early build, in dit filmpje ziet het water er al stukken beter uit.
Het lijkt mij nog best een toffe game te gaan worden, maar ik heb dan ook een zwak voor dit soort games.quote:
HOT, meteen besteldquote:Op zondag 8 juni 2008 23:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog best een toffe game te gaan worden, maar ik heb dan ook een zwak voor dit soort games.
De events die er in zitten zijn trouwens: schoonduiken, zwemmen, boogschieten, honkbal, basketbal, boksen, kanoen/kayakken, wielrennen, atletiek, schermen, voetbal, gymnastiek, handbal, veldhockey, judo, pentathlon, roeien, zeilen, schieten, softball, tafeltennis, taekwondo, tennis, triathlon, volleybal, worstelen en gewichtheffen![]()
En van een demo weet ik niks, is volgens mij niet aangekondigd.
Ik heb hem ook maar besteldquote:Op zondag 8 juni 2008 23:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HOT, meteen besteld
Vgp.ca 38 incl. verzenden that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |