Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Je houdt er van of je houdt er niet vanIk vind een heel goed verhaal
Het is misschien niet het verhaal zelf maar de manier hoe het verteld wordt. De ingame movies waren, toen ik het eerste deel speelde, van ongekend niveau. Die indruk is bij mij blijven hangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat zoveel mensen het verhaal noemen.
Persoonlijk vind ik dat juist een van de zwakste aspecten. Vergelijk het eens met Mass Effect, Kotor1, God of War. Die hebben m.i. echt een boeiend verhaal. En dan vooral Mass Effect. Beter dan menig film. Maar kwam ook wel door het fenomenale acteerwerk van de stemmen.
Ik vind het dan echt heel summier. Elke keer weer dezelfde voorspelbare plottwists..
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat zoveel mensen het verhaal noemen.
quote:
Niet overdrijven. De verhaallijn is wel goed, maar heeft ook zijn eigenaardigheden. Aan de ene kant superrealistisch op het gebied van militaire hardware, om vervolgens verder te gaan met tenenkrommende dialogen via de codec.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.
Je had hem beter naar Microsoft kunnen sturen. Die repareren tegenwoordig ook PS3'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef amasyali87 het volgende:
ik ben nog steeds op mijn ps3 aan het wachten. fucking klotebedrijf sony heeft nog niet eens een klantendienst in belgië en nederland.
Door vele ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk te noemen hoor. Het verhaal in MGS wordt door vele in de gamesindustrie juist geroemd. De MGS games hebben zowat de meest uitgebreide en historisch correcte verhaallijn ooit. De flashbacks, de plotwendingen die om de haverklap boven water komen, de emoties. Dit maakt het verhaal zo sterk.
Overigens duiken er op diverse fora al veel berichten op dat het verhaal uit deel 4 zowat als de beste is in een game ooit wordt ervaren. Nu kijk ik nog meer rijkhalzend uit naar volgende week om de climax van de serie te ervaren.![]()
Ik speel hem op m'n 360quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef SuperFruitig het volgende:
ey SB anders add me ff op PSN, dan kenne we elkaars irritatie botvieren op elkaarin BFBCMP
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je had hem beter naar Microsoft kunnen sturen. Die repareren tegenwoordig ook PS3's
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
Maar goed ook, anders had je me keihard geklapt met die zotte Playstation skillz![]()
Gewoon even naar Badhoevedorp rijden. Daar zit het Sony servicecentrum. Werkt vele malen sneller dan opsturenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef amasyali87 het volgende:
ik ben nog steeds op mijn ps3 aan het wachten. fucking klotebedrijf sony heeft nog niet eens een klantendienst in belgië en nederland.
Het is een typisch Amerikaans georienteerd spel. Alles is in het Engels en dat is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach niet iedereen digt die Japanse shizzle met vage robots enzo![]()
Dat zijn dan ook allesbehalve mijn favoriete titels die je daar opnoemt. En ik vind het toch behoorlijk Japans aandoen, en bovendien hou ik totaal niet van stealth gameplay, dus als je het goed vindt laat ik deze titel liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Het is een typisch Amerikaans georienteerd spel. Alles is in het Engels en dat is altijd zo geweest.
En als robots een argument is om een spel niet te spelen dan kan je een hoop games ook wel afschrijven zoals OrangeBox, RFOM of zelfs Ratchet & Clank
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat kan je ook doen in MGS4Dat kan deze keer dus wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker meevechten met je allies en dan ook het level uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardoor je het level uitspeelt en dan bij jezelf gaat denken: fuck..wat nou als ik...
Suffering from Oblomow's
Samenvatting:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Sjongejongejonge, ik ben 24 uur niet op fok geweest, kan alleen al van dit topic 4 pagina's bij lezen![]()
(nee ik ben niet gek, 2 van dit topic en 2 in de vorige)
Dat is nu hopelijk afgelopen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
"Jij bent een sukkel!" "Nee, jij!!"
oid
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
lolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
oid
Ik vond 3 juist de minst leuke om te spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reviews hecht ik ook weinig waarde aan hoor, maar MGS1 & 3 waren zo vet dat ik 4 echt blind kan aanschaffen. En dat zal ik ook zeker doen.
Wat de game beter maakt? Okay, verhaal is een beetje uitgekauwd, maar de gameplay is altijd goed. Overigens kan ik mij wel vinden in de laatste alinea van de Eurogamer review.
Nu is het mooi geweest, na 4 (3 eigenlijk, ik vond 2 echt slecht) epische games is het tijd dat Kojima een nieuw iets bedenkt.
Naja, ieder zn ding. Maar MGS is gewoon kwaliteit. En ik speel graag kwaliteitgames.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Samenvatting:
oid
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef SjonLok het volgende:
Het chijnt dat je civilization kan downen uit de US store. Ik kan 'm alleen niet vinden. Hebben jullie tips?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.Maar ik ga hem opzeker 11 juli op de PS3 halen. Wat een geweldig spel! Graphics en interface zijn helemaal op de consoles toegespits zonder dat het ten koste gaat van de diepgang!
![]()
Aanrader!
Smaken verschillen.. Maar iedereen is het er over eens dat 1 het best was.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond 3 juist de minst leuke om te spelen.
Gameplay werkte imo niet zo.
Ik vind de metal gears goed op de volgorde dat ze zijn uitgekomen, 1 2 3 zijn mijn 1 2 3 dus.
11 juli? Hij komt 13 juni al uit hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem maar op de 360 gedownload.Maar ik ga hem opzeker 11 juli op de PS3 halen. Wat een geweldig spel! Graphics en interface zijn helemaal op de consoles toegespits zonder dat het ten koste gaat van de diepgang!
![]()
Aanrader!
Waarom alles op de PS3 halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom alles op de PS3 halen?Dan kan die het spel uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja, ik speel het nu op de ps3. Wie gaat trouwens naar de media markt in arena vandaag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?
Ow vet!! Hier zit ik echt op te wachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe Lara heet u welkom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draait wel, maar niet vlekkeloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hart ligt ook bij MGS3,... zou nog steeds subsistence met de nieuwe cam wel eens willen spelen. Weet iemand of die op de PS3 draait?
Welk sles nummer staat er bij jou op de playdisc?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Draait wel, maar niet vlekkeloos.
Framerate is redelijk onstabiel, als je gezien bent en er komen veel gaurds dan kakt het in.
Ben nu halverwege MGS3:S, heb nog een klein weekje om het uit te spelen voor MGS4
Coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er niet nieuw uit, maar zal dit spel blind gaan kopen. Heb zo genoten van Legend en Anniversary!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |