Speel jij de gewone versie van MGS3 op je PS3? Ik ben er een tijd geleden ook eens aan begonnen, maar omdat ie regelmatig vastliep en ik dus telkens stukken opnieuw moest spelen ben ik er maar mee gestopt. Wel jammer, want alhoewel ik het beginstuk niet goed vind ben ik toch wel benieuwd wat er verder nog in het spel gaat gebeuren. Misschien denk ik dan heel anders over dit spel. Voor mij is MGS1 trouwens ook veruit het beste deel uit de serie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
Draait wel, maar niet vlekkeloos.
Framerate is redelijk onstabiel, als je gezien bent en er komen veel gaurds dan kakt het in.
Ben nu halverwege MGS3:S, heb nog een klein weekje om het uit te spelen voor MGS4
Fans van de serie zullen er geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef Wootism het volgende:
Damn, wat zit iedereen de hypen met MGS4?
Het is al bevestigd dat er movie-cuts inzitten van meer dan 30 minuten, ik denk dat dat niet echt een werkend concept is.
"het combineren van film en game"
Hier zullen niet veel gamers op zitten te wachten, en gewoon willen spelen.
Hij speelt Substance,.... of subsistance,... of whatever,... !quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Speel jij de gewone versie van MGS3 op je PS3? Ik ben er een tijd geleden ook eens aan begonnen, maar omdat ie regelmatig vastliep en ik dus telkens stukken opnieuw moest spelen ben ik er maar mee gestopt. Wel jammer, want alhoewel ik het beginstuk niet goed vind ben ik toch wel benieuwd wat er verder nog in het spel gaat gebeuren. Misschien denk ik dan heel anders over dit spel. Voor mij is MGS1 trouwens ook veruit het beste deel uit de serie.
En extra camosquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:17 schreef Govinda het volgende:
Ik speel nu MGS3 snake eater (sles 82013) en die werkt vlekkeloos. Zit te wachten tot mijn subsistence binnen komt, die camera wil ik er wel bij hebben
Whehe. Was het helemaal vergeten dat ie was gebanned.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
post je fifa 09 shot is er niemand om commentaar op te geven
en dat afrika lijkt me echt helemaal niks, het ziet er ook nog niet eens zo subliem uit eerlijk gezegd
Er zijn meer Fifa fans dan alleen Jorien hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
post je fifa 09 shot is er niemand om commentaar op te geven
en dat afrika lijkt me echt helemaal niks, het ziet er ook nog niet eens zo subliem uit eerlijk gezegd
Jorien Jump In...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nevermindquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Exactly my thoughts,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:44 schreef Sackboy het volgende:
En Afrika vind ik grafisch ook wat tegenvallen, vooral omdat dat juist een game is die het puur van de graphics moet hebben. De dieren zien er nog wel aardig uit, maar die grondtextures zijn waardeloos.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
"Review" van de MGS4 headset.
Het is niet bepaald uitgebreidt maar het laat wel de kwaliteit van het ding zien.Had 'm al besteld...voor 50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurder dan een normaal headsetje en lang niet zo goed.quote:Pros: ( vrij irrelevant allemaal)
* Officially licensed product.
* Looks cooler than most standard headsets.
* Easy to operate and use.
* Comes with sturdy carrying case.
Cons:
* Voice quality is awful. Voice quality is awful when used as a cellphone headset. We paired the MGS4 Headset to a Motorola RAZR, Samsung Blackjack, a Nokia 6131, and a Dell laptop and the results were the same. When used with the PS3, the voice quality was slightly better, but still not as good as other Bluetooth headsets.
* Proprietary USB charger.
* Uncomfortable to wear for long periods of time.
Royal sadness ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan zal deze binnekort voor je deur staan om een pakketje af te leveren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rot eens op met die blije gifjes.. (
. )
Ik heb zelf Ninja Gaiden Sigma, Heavenly Sword, Uncharted, Everybody's Golf en GriD gedowload.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke demo's zijn trouwens echt moetjes als ik games wil testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |