Bij mij was jij hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan Soempie in het vorige topic post 301 hebben gedaan
Stiekem een Mod onder ons???
Geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan Soempie in het vorige topic post 301 hebben gedaan
Stiekem een Mod onder ons???
raarquote:
Ik ga er geen topic voor openen, maar toen ik post #300 zag heb ik dus dit nieuwe topic geopend...quote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja, toch soemp als laatste. Met een goeie tipMaar ik ga na 20:30 gewoon helemaal stoppen
Nog een minuut. We zijn bikkelsquote:
Ja gekke shit ditquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
raar
en het is ook niet zo dat jullie in dezelfde minuut hebben gepost: jij was 3 minuten later dan MM
ik ben moe maar ik wil nog niet gaan slapen
Beetje suf dat de mod het nummer niet weghaalt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
VERLOREN in Assen Trollbeads armband
ik had heul niet aardig hoeven doen dus
ik heb het gevraagd in FB topicquote:
truequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje suf dat de mod het nummer niet weghaalt.
Nu weet je het.quote:
nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Etcetera het volgende:
het interesseert me ook geen ruk trouwens
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet je wat echt mooie sieraden zijn? (vind ik...)
Ti Sento
Oja, maar na elke vraag druk ik even op F-5 hier hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Etcetera het volgende:
vraagje, hebben jullie er ooit bij stil gestaan waarom die vent in het 'geen punt bij karwei' reclamespotje zo snel praat
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Soempie het volgende:
Over sieraden gesproken. Ik ben m'n nieuwe ring kwijt die ik van Sven heb gekregen.![]()
![]()
Hoop dat ik hem bij m'n andere sieraden heb gedaan of in m'n bak met verzorgingsspul.
Dat is gewoon de essentie van die reclame, veel info in weinig tijd met een catchy afsluiting die blijft hangen...quote:
Ik doe ze 's nachts altijd af.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ringen moet je ook gewoon altijd omhouden...
plus de 'geen punt bij karwei' als in geen interpunctiequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon de essentie van die reclame, veel info in weinig tijd met een catchy afsluiting die blijft hangen...
Ik hou ze vrijwel altijd om, net als mijn ketiinkjes...quote:
Ja, maar die heb ik dan ook nog steeds...quote:Was jij niet degene die met een knellende ring zat?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar die heb ik dan ook nog steeds...
Ja inderdaad. En dan zo'n klein stickertje erbij. En als je 10 stickers had mocht je een grote sticker of een kaart uitzoekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
Een na laatste cijfer namelijk terug:
9 Heel goed! Alleen interpretatie van t-toets niet geheel correct.
![]()
Ik vind dat: 'heel goed!' echt superschattigNet of ik weer op de basisschool zit.
Ik wilde net zeggen: 'jammer dat er geen sticker bij zit.'quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zo'n klein stickertje erbij. En als je 10 stickers had mocht je een grote sticker of een kaart uitzoeken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Die 9 heb ik dus deels aan B. te danken.
B.ertha, we hebben een negen!!![]()
Stom van mij. Ik wilde zeggen: "maar je bént thuis"quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
Nee, wel Oliver Klozov.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?
ik moest opzoeken wei het wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel Oliver Klozov.
Ga even met je kennis in de AKQ pimpen
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!quote:
Het is niet verkeerd. Maar ging me meer om het woordgrapje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest opzoeken wei het was![]()
maar dat is dan meer jou ding?
En de AKQ speel ik nog zo 1 keer per maand 10 minuten denk ik.
en religie (daar komt die oorlog dan weer vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Dat er altijd gezeik is om land
Aldus mijn geschiedenisleraar: "Alles draait om seks en oorlog!"
mooie samenvattingquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Uh... Nee? W'rom?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he meske, kumde gij uit Den Bosch?
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer nietquote:
Dat wordt wel een 9.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
...kut gebruiken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
luchtbed ftw!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Soempie het volgende:
PS, veel succes morgen! Je kunt het.![]()
Ik ga lekker naar huis. Nouja, naar m'n lege kamer zonder internet, tv of wat dan ook, maar mét een luchtbedje.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zelfs m'n mp3-speler vergeten. Helemaal alleen met m'n eigen gedachten.![]()
![]()
Oeh, wat ik van het weekend echt leuk vond: m'n ex-schoonmoeder kwam even bij me staan toen Sven bezig was. Zegt ze: 'wat een leuke vent!'Wel heel tof om dat van haar te horen.
Ik geloof niet dat hij het erg vindt.quote:
Nee, ik ga maar gewoon proberen te slapen. Sven nog even bellen en misschien dat ik nog even een studieboek open sla (kleine kansquote:Heb je geen boek ofso. Of een radiotje van je huisgenoot?
Ja, zo'n goed topic.quote:
Houdoe!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het erg vindt.![]()
[..]
Nee, ik ga maar gewoon proberen te slapen. Sven nog even bellen en misschien dat ik nog even een studieboek open sla (kleine kans).
Dag mensen!![]()
ze bedoelt de post van cynixquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je net zelf de laatste post in gedaan...
Gouden postquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:34 schreef Adelante het volgende:
een keer stoten en dan blijven dobberen
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wilde daar een keer seks op toen ik dronken was.
Resultaat: 3 keer stoten en 3 weken met een hersenschudding in bed![]()
Ik verloor mn evenwicht, wilde de muur vastgrijpen, maar greep de TV die toch niet zo heel stabiel stond op dat hoge plankje![]()
Gelukkig was het niet mijn bed. Gelukkig ook niet mijn TV![]()
Waterbed komt er hier dus niet in.quote:
het erge is dat ik dus meteen dacht dat jij en sven géén waterbed moeten hebbenquote:
Volgens mij wordt het een jaar van tevoren allemaal ingeboekt en dan is er nog weinig over voetbaldata bekend.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Tijdje geleden voor Jörgen Raymann kaartjes besteld, veel goede plekken waren vreemd genoeg (vond ik toen...) namelijk nog beschikbaar.
Is het a.s. maandag tijdens NL-Italië...
Vind het niet erg dat ik die pot voetbal mis, maar ik dacht dat Raymann ook een groot voetbalfan was.
Typisch dat hij dan wel een show doet dan...
Volgens mij is dat typisch is waarvan Sven alleen al jeuk krijgt bij het horen van het woordquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het erge is dat ik dus meteen dacht dat jij en sven géén waterbed moeten hebben![]()
Ik zou dromen dat ik zeeziek word. Ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typisch is waarvan Sven alleen al jeuk krijgt bij het horen van het woord
euh....quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm ik ben in staat het stencil op te eten. Tijd om te stoppen denk ik.
En MM, het is niet dat heel het Barlaeus lallend door de gangen loopt te zingen dat het draait om seks en oorlog. Het is mijn geschiedenisleraar die probeert zijn lengte (of het gebrek er aan) probeert te compenseren. Ik hoef je er niet aan te herinneren dat mijn school over het algemeen als de beste van nederland wordt beschouwd?Die discussie hebben we al gehad. En nee, ik snap het zelf ook niet helemaal. Maar okee. fair enough. En dat stomme midden-oosten ook
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm ik ben in staat het stencil op te eten. Tijd om te stoppen denk ik.
En MM, het is niet dat heel het Barlaeus lallend door de gangen loopt te zingen dat het draait om seks en oorlog. Het is mijn geschiedenisleraar die probeert zijn lengte (of het gebrek er aan) probeert te compenseren. Ik hoef je er niet aan te herinneren dat mijn school over het algemeen als de beste van nederland wordt beschouwd?Die discussie hebben we al gehad. En nee, ik snap het zelf ook niet helemaal. Maar okee. fair enough. En dat stomme midden-oosten ook
Ik ben moe. En mijn hoofd ookquote:
Lekker stoppen dan en gaan slapenquote:
Woehoequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Die 9 heb ik dus deels aan B. te danken.
B.ertha, we hebben een negen!!![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Aan iedereen verzocht om het aan kerstkaarten te besteden geld over te maken naar een goed doel, zoals wij nu ook doen...
Welnee, je kunt Kut altijd en overal voorzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer niet
Ik ken die uitvoering wel maar die is erg braafquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik vind post sturen en krijgen echter veel te leuk.
[..]
Welnee, je kunt Kut altijd en overal voorzetten.
Je bent in de war met Kei.
Trouwens, als je het over nostalgie hebt en dan de versie van Gigi d'Agositno linkt....![]()
Ik ben niet oud genoeg om de versie van Nik kershaw te hebben meegemaakt, maar voor mij is dat toch wel de echte.
Hier = AKQquote:
Is het heel erg als ik alleen de versie van 'pure pressure' kenquote:
wow... nicequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
De pokeraars onder ons kunnen hier de humor van in zien.
[ afbeelding ]
M.a.w. je verveelt je gewoonquote:
Mjaquote:
he ja, dat kan goed werken somsquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja
Net een heel open gesprek gehad met een goede vriendin van me, heeft me wel goed gedaan
Yep, 19 juniquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
he ja, dat kan goed werken soms
Heb je al een afspraak gemaakt met je maatschappelijk werkster?
Ik denk dat dat na het weekend wel beter wordtquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, 19 juniDus nog 2 weken wachten
Morgen ook naar de dokter om te kijken of de dosering verhoogd moet worden, gaat niet zo goed op het moment helaas
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na het weekend wel beter wordt
Ik ook welquote:
Jeequote:Op donderdag 5 juni 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook wel
Is er al een bus/bakfiets?
Ik zie dat het weer heeel goed wordt trouwens
Lekker 22 en geen/weinig regen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:07 schreef Soempie het volgende:
@ Tim: ik was me vandaag aan het vervelen in de bieb.Ben ik even naar de muziekafdeling gelopen...stond er een boek over Idols.Je staat gewoon met foto en tekst in een boek! Wist je dat?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Etcetera het volgende:
vraagje, hebben jullie er ooit bij stil gestaan waarom die vent in het 'geen punt bij karwei' reclamespotje zo snel praat
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef B.ertha het volgende:Ik ben een uurtje wakker en ik heb zin om lekker lui te doen
Misschien zo nog lezen voor school
Ja hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leven!
hoi B.ertha, alles goed verder?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n opdracht ingeleverd. Stond in het verkeerde gebouw bij de verkeerde postvakjes, dus ik vragen aan een man of hij het postvakje van mijn docent wist. Zegt hij: 'jahoor, bij GION.' Wist ik nog niks.Vervolgens probeerde hij het met: 'boven de repro.' Ik nog steeds met een blik van:
Toen heeft hij maar gewoon duidelijk uitgelegd dat het aan de overkant was op de eerste verdieping.
Volgens mij bleef hij hoofdschuddend achter in z'n kantoortje. Zich afvragend waar het heen moet als studenten niet eens weten wat Gion is of waar de repro zich bevindt.![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet wat gion is. Zo even opzoeken dan maar.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef iamredleader het volgende:
http://www.rug.nl/gmw/inf(...)dienstverlening/gion
Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs
ik weet dat GiGi hem heeft gecoverd hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, als je het over nostalgie hebt en dan de versie van Gigi d'Agositno linkt....![]()
Ik ben niet oud genoeg om de versie van Nik kershaw te hebben meegemaakt, maar voor mij is dat toch wel de echte.
ja ze waren er daar redelijk verbaasd overquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het lang, lang geleden gelezen in het topic "Dingen waar je pas jaaaaaaaaren later achter komt". Nu zag ik van de week dat jij het daar ook weer gepost hebt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n opdracht ingeleverd. Stond in het verkeerde gebouw bij de verkeerde postvakjes, dus ik vragen aan een man of hij het postvakje van mijn docent wist. Zegt hij: 'jahoor, bij GION.' Wist ik nog niks.Vervolgens probeerde hij het met: 'boven de repro.' Ik nog steeds met een blik van:
Toen heeft hij maar gewoon duidelijk uitgelegd dat het aan de overkant was op de eerste verdieping.
Volgens mij bleef hij hoofdschuddend achter in z'n kantoortje. Zich afvragend waar het heen moet als studenten niet eens weten wat Gion is of waar de repro zich bevindt.![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet wat gion is. Zo even opzoeken dan maar.
En bedankt nu zit ik de heledag met dat deuntje in mn hoofdquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Van dat nummer wordt ik nou blij etc
Van deze word ik tegenwoordig ook heel vrolijk:
Fok...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
De pokeraars onder ons kunnen hier de humor van in zien.
[ afbeelding ]
* Hawaii_Tim zegt niks over met wie Soempie nu samenwoontquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt afleren te wiebelen met m'n benen. Ik krijg allemaal boze blikken.
Mja klopt, motivatie is al een paar dagen geheel verdwenen bij mijquote:
waarom zijn anderen daar kwaad omquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt afleren te wiebelen met m'n benen. Ik krijg allemaal boze blikken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja klopt, motivatie is al een paar dagen geheel verdwenen bij mij
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.quote:
Ik heb het nooit echt moeilijk gevonden, het is vooral onthouden wat het ook weer allemaal was omdat economen ingewikkelde namen verzinnen voor dingenquote:
"Kom maar op computer, doe maar wiebelen, wiebelen"quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.
Heb je anders zin om zaterdagavond bij ons langs te komen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef MaJo het volgende:Net wakker maar het liefst zou ik de hele dag in bed blijven liggen
ahquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die economie betaalt anders wel mooi mijn salaris
Zo druk dat ik hem al een tijdje niet gezien hebquote:
Je bedoeld niet deze zaterdag neem ik aan? Want dan is dus Jazz by Duurstede, de reden dat ik nu zo druk ben... Maar volgende week gaan we zeker meetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je anders zin om zaterdagavond bij ons langs te komen?
Gemene smsjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo druk dat ik hem al een tijdje niet gezien hebMaar we hebben wel contact, beetje gemene smsjes sturen enzo
O jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
Je bedoeld niet deze zaterdag neem ik aan? Want dan is dus Jazz by Duurstede, de reden dat ik nu zo druk ben... Maar volgende week gaan we zeker meeten
Dat ie in mijn bed ligt en het naar mij ruiktquote:
Ik vond het al een beetje vreemdquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O janeuh, dan volgende week ergens. Hopelijk dan wat rustiger op werk, dus eventueel donderdagavond volgende week, ik ben die vrijdag namelijk vrij
Is goed, we bellen dinsdag welquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemdVolgende week ergens moet wel lukken, neem aan het begin de week wel even contact op als ik mijn week een beetje kan overzien
(en uitgeslapen ben
)
Dat is toch juist lief?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ie in mijn bed ligt en het naar mij ruiktMaar wel gemeen als ik dan ergens anders zit
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, bijgelezen....
En nu ga ik mn huis opruimen want er komen hier straks 10 sopraantjes zingen, en zaterdag moet de kamer leeg want dan is het feest
Zo tof, een vriend van me neemt zn dj-set mee en gaat relaxte oude plaatjes draaien
Ja is ook liefquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef Etcetera het volgende:
*insert de 7...7....7...7...7 scene van Friends
Die is echt geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
ik zat al te zoeken op Youtube, kan 'm niet vinden
het gaat over de erogene zones bij vrouwen, Chandler/Joey denken dat er een stuk of 3 zijn, maar Monica tekent ze even uit, en doet met dat tekeningtje voor hoe het moet: dan doe je 1, 2 en dan een 5 en dan 3, 4 en dan een 5 en dan een 7 - 5 - 7 - 7 - 6 - 7 - 7 -7 -7 en dan komt ze half klaar![]()
![]()
dat is niet erg, Friends is geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt geweldigIk ken Friends zo goed dat ik meteen begreep welke scene je bedoelde
![]()
Wel op facebookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is niet erg, Friends is geweldig
heb je de Friends Trivia Game wel eens gespeeld?
dan ben je erger dan m'n vriend volgens mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel op facebookHeb ook een boek met vragen. Ik weet ze serieus allemaal
Ik kan ook echt quotes afmaken enzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je erger dan m'n vriend volgens mij
quote:
Ik weet em nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vul maar aan dan:
Rachel: Wha... married?
Ross: Well, yeah, I think we should get married!
<antwoord hier>
Oh ja haha die had ik moeten wetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
geeft niet
het is nu eenmaal makkelijker met de scene erbij
Rachel: Wha... married?
Ross: Well, yeah, I think we should get married!
Rachel: What? Because that's your answer to everything?
Van paniek ga je alleen maar slechter presterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen een deadline om 13.00 uur en ik maak me echt totaal niet druk.
Terwijl ik nog niks op papier heb staan, vanavond moet werken, thuis geen computer heb en nog niet alles gelezen heb.
Ik heb nog een uur. En morgenochtend nog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van paniek ga je alleen maar slechter presteren
Wat is er een troep?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met die hele flikkerse studie
Net bericht gehad van het subsidiefonds, dat ik geen geld krijg voor mn reis naar Italië![]()
Dat opgeteld bij het feit dat de tandarts + duurdere verzekering me al zo ongeveer blut maken, en dat ik komend jaar geen IBG-lening meer kan krijgen, maakt dat ik het allemaal even niet meer zo zie zitten. Kan nu helemáál mn aandacht niet meer bij de scriptie houden
Bah
Dat is aardig ruk maar als je al met je scriptie bezig bent dan is het toch enorm zonde om te stoppen. Je bent er bijna.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met die hele flikkerse studie
Net bericht gehad van het subsidiefonds, dat ik geen geld krijg voor mn reis naar Italië![]()
Dat opgeteld bij het feit dat de tandarts + duurdere verzekering me al zo ongeveer blut maken, en dat ik komend jaar geen IBG-lening meer kan krijgen, maakt dat ik het allemaal even niet meer zo zie zitten. Kan nu helemáál mn aandacht niet meer bij de scriptie houden
Bah
Nouja, misschien helpt het wel om bezwaar aan te tekenen? Ik weet niet wanneer ze wel uitbetalen? Misschien kun je nog nieuwe argumenten aandragen? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Het is gewoon rond de 1000 euro die ik niet heb, en die mn moeder ook niet zomaar even ophoest (ze is met pensioen en net verhuisd)...
Ik kan van mn vriend en vriendinnen ook wel lenen hoor, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het me enorm gestresst houdt.
En of het GUF uitbetaalt als ik protesteer betwijfel ik....
Je kunt het altijd proberen, zo'n protestbrief. Was er van tevoren dan niets toegezegd door ze?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Het is gewoon rond de 1000 euro die ik niet heb, en die mn moeder ook niet zomaar even ophoest (ze is met pensioen en net verhuisd)...
Ik kan van mn vriend en vriendinnen ook wel lenen hoor, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het me enorm gestresst houdt.
En of het GUF uitbetaalt als ik protesteer betwijfel ik....
Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Geen idee, ¤100,- per week is niet weinig maar als je ervan moet leven moet je toch wel goed nadenken over een zelfbetaalde reis naar het buitenland als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.
Nouja, ik heb al bedacht dat dit elk jaar weer mijn slechtste periode is financieel gezien: vakantie geboekt, festival geboekt, meivakantie een tripje naar buitenland, veel verjaardagen van belangrijke mensen... en terrasjes, hoewel ik dat dit jaar nog nauwelijks heb gedaan
Pffff nou ik heb het in elk geval allemaal weer even op een rijte. En mn moeder heeft al gezegd dat ze me wel helpt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Ziet wel leuk uit jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Supersheep het volgende:
Dit ga ik leuker vinden dan No Country for Old Men
Handig trouwens, die YouTube 'annotations'. Eerste nummer in de trailer (van Elbow) kende ik al maar het tweede nummer niet.
ja...ssssstquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, maar ik ga naar het winkelcentrum
ik moest lachen. hardopquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Hij moet een diesel leasenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een diesel nog wel rendabel met de huidige prijzen?
Niets moet, maar die beslissing is niet aan mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je leasen danvolgens mij is dat nog altijd een keuze (en niet een hele logische met 25% bijtelling)
En voorafgaand in de kleedkamer: Kappen? Over m'n lijk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:19 schreef Etcetera het volgende:
het is echt heel zielig maar wel hilarisch'meneer kunt u alsjeblieft ergens anders gaan liggen?'
Ja, gek hequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
ja
en hij ligt er al ik weet niet hoe lang, komen ze er eindelijk achter, willen ze 'm redden - ja dan is het al te laat hoor
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukstequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
ik vond willem echt tofjammer dat hij eruit ging.
en toch knap hoe ze zijn dood zo hilarisch hebben kunnen filmen![]()
viind ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukste
dat wist ik nietquote:Laatst hebben ze trouwens nog een benefietwedstrijd gespeeld, aangezien de kantine van het sportpark waar gefilmd is, afgebrand was
Men! Heb ik die weer gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
oh dit is de aflevering dat de keeper dood gaat
Nu moest ik, bij het woord Lesotho, hardop lachenquote:
Ga je schamen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
nog nooit gezien
The Godfather ook niet trouwens
wat was het leukste ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De (waarschijnlijk) laatste voorstelling met circus elleboog net gehad
Proefwerk geschiedenis gehad
Eh...quote:
maareeh.. waarom laatste voorstelling ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh...Nah voorstelling was best tof, proefwerk ging schandalig goed
![]()
Tis niet eerlijk
quote:
je lief-ex-lief-dingetje?quote:
quote:
Het is vast gezellig in de kroegquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben wezen zwemmen. En nu kan mijn bikini in de prullenbak
De laatste duik was te veel gevraagd, maar dat zag ik al aankomen
Typisch gevalletje biertje teveel opquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
Ik was al naarstig op zoek naar een nieuwe, maar kon niks vinden. Deze ging de rek steeds verder uit en de laatste paar duiken ving ik gewoon waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |