Ik begin altijd 1 dag vantevoren, haal meestal wel een 7 ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik moet ook lachen jaLekker op tijd begonnen ook.
Wat moet ik dit keer zeggen danquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef Little_Angel het volgende:
Dit keer zal het een 3 worden met wat geluk.
En nu gaat je gemiddelde zwaar kelderen omdat dit een 1 wordquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik begin altijd 1 dag vantevoren, haal meestal wel een 7 ofzo
Dan moet je maar een dom verhaal in elkaar zetten dat een beetje geloofwaardig lijkt en hopen dat de docent zo dom is dat hij het gelooftquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat moet ik dit keer zeggen dan![]()
Ook gewoon niemand uit mijn klas wist dat Lesotho geen havenssteden had
Ja, dit had ik wel verwacht, maar een titel als: Havensteden die voor de import zorgen van Lesotho was te lang, dus in overleg met de leraar mocht ik importhavensteden doen, ze is nogal gemakkelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:40 schreef starla het volgende:
Importhavenstad?
Jouw leraar Nederlands is een kneus.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef honda1990 het volgende:
TVP laat ons morgen even weten wat voor cijfer je hebt gehad
Een goed cijfer komt in ONZ, want dat is geen klacht, en een slecht cijfer komt in KLB, want dan ben ik het niet eens met de leraarquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef honda1990 het volgende:
TVP laat ons morgen even weten wat voor cijfer je hebt gehad
Ik probeer wat te regelen, heb zelf een naturel blauwe nokia 3310 dusquote:
Het geeft aan dat Lesotho binnenin Zuid-Afrika ligtquote:
Erger nog: Minimaal een kwartier, per minuut 3/10 punt aftrekquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:![]()
. Dat wordt een korte presentatie.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |