ja...ssssstquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, maar ik ga naar het winkelcentrum
ik moest lachen. hardopquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Hij moet een diesel leasenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is een diesel nog wel rendabel met de huidige prijzen?
Niets moet, maar die beslissing is niet aan mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je leasen danvolgens mij is dat nog altijd een keuze (en niet een hele logische met 25% bijtelling)
En voorafgaand in de kleedkamer: Kappen? Over m'n lijk!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:19 schreef Etcetera het volgende:
het is echt heel zielig maar wel hilarisch'meneer kunt u alsjeblieft ergens anders gaan liggen?'
Ja, gek hequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:21 schreef Etcetera het volgende:
ja
en hij ligt er al ik weet niet hoe lang, komen ze er eindelijk achter, willen ze 'm redden - ja dan is het al te laat hoor
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukstequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
ik vond willem echt tofjammer dat hij eruit ging.
en toch knap hoe ze zijn dood zo hilarisch hebben kunnen filmen![]()
viind ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de eerste bezetting van de serie het leukste
dat wist ik nietquote:Laatst hebben ze trouwens nog een benefietwedstrijd gespeeld, aangezien de kantine van het sportpark waar gefilmd is, afgebrand was
Men! Heb ik die weer gemistquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
oh dit is de aflevering dat de keeper dood gaat
Nu moest ik, bij het woord Lesotho, hardop lachenquote:
Ga je schamen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
nog nooit gezien
The Godfather ook niet trouwens
wat was het leukste ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De (waarschijnlijk) laatste voorstelling met circus elleboog net gehad
Proefwerk geschiedenis gehad
Eh...quote:
maareeh.. waarom laatste voorstelling ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh...Nah voorstelling was best tof, proefwerk ging schandalig goed
![]()
Tis niet eerlijk
quote:
je lief-ex-lief-dingetje?quote:
quote:
Het is vast gezellig in de kroegquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben wezen zwemmen. En nu kan mijn bikini in de prullenbak
De laatste duik was te veel gevraagd, maar dat zag ik al aankomen
Typisch gevalletje biertje teveel opquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van hem "hey hey MajoMajo"
Dus ik stuur: Hey, what's up?
Waarop hij antwoordt: "hey hey"
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |