Grand turismo bedoel jequote:Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht vroeger dat Grandtourismo betekende dat de auto een turbo had.
Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!quote:
ik ga voor dom.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , wat word het nou.....dom of grand turismo...make up your mind!
Dat ben je zeker.quote:
quote:
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Dat het zoveel regende in Nederland en Engeland omdat er veel mensen dood gingen want dan gingen de engeltjes huilen. En dat tegen iedereen verdedigen in mijn klas op de basisschool...
Kijk, als er geen punten in een tekst staan (interpunctie) dan is er dus geen pauze in het spreken en gaat het tempo omhoog en lul je alles achter elkaar vast.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.
Dat "tijdje" duurde bij mij tot nu!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de connectie legde tussen 'Geen punt bij Karwei' en het tempo waarmee die gast spreekt
Houden zo. Het zegt waarschijnlijk genoeg over mijn referentiekader.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken de Geffense plas niet eens!
in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leg maar even uit dan, want ik weet niet waar je het over hebt.
lijkt me wel het doel van reclames... net zoals die nieuwe van bolletjequote:Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef Etcetera het volgende:
sinds wanneer gaat het hier om primaire clues dan
Een kwart volgens mij.quote:
In Engelse auto's zit de de versnellingspook gewoon in het midden hoor. Je zit rechts, en de 1 is gewoon linksboven....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
ik vond het al bijzonder dat die kerel zo snel praatte, merci beaucoup voor de uitlegquote:Op zondag 1 juni 2008 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in de reclames van karwei wordt er ontzettend snel gesproken, zonder interpunctie, dus zonder punten = geen punt bij karwei.
geen punt = geen probleem
quote:Op zondag 1 juni 2008 10:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat is wel schattig. Overigens zegt mijn 7-jarige zoon, wanneer het regent, dat hemel huilt om mijn vriend (is in januari overleden). Geen idee of hij dat echt zo gelooft; en anders zie je hem over tig aantal jaar wel in dit topic verschijnen.
Nog nooit gewetenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde dat je met links schakelt ipv met rechts. Hoe zit dat eigenlijk met de koppeling, rem en gas? Ook andersom?
Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Osramp het volgende:
[..]
Koppeling, gas en rem zitten op dezelfde plek. Gaspedaal zit dus aan de buitenkant. Wel gaaf als je in Engeland naast de bestuurder zit die niet-handsfree belt. Kun je gewoon voor hem schakelen
Kunnen zeker, maar het is iets vreemder dan gewoon met rechts schakelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan in een Nederlandse auto ook hoor?!
omfgquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ik dacht altijd dat die man van strak in z'n trainingspak hout aan het hakken was. Begreep nooit zo goed waarom dat nou zo bijzonder zou zijn.
Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"quote:
Doe ik nog steedsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef JanusAnus het volgende:
En ik dacht altijd dat je catalogus als cataLOgus uitsprak!
kwartje valt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die vent in die reclame praat heel snel achter elkaar, oftewel hij praat zonder punten achter zijn zinnen, oftewel "Geen punt bij Karwei"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |