Beste openingssong van een tekenfilm aller tijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Rocho het volgende:
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
Die van Dommel mag er anders ook wezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden![]()
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...
En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Nee hoor, want kerkhof is een begrip op zich; het ligt tegenwoordig ook niet per se bij een kerk.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
Als appelsap met prikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Dat-ie voor de bestuurder nu links zit, bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Roder, hoop ik toch. Of is het volgens jou van nature kleurloos?quote:Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
Dus Red Bull is gewoon geel.quote:
Krantenbezorgers zijn dan toch vrij?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Ik dacht dat dat het ook wasquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Oh?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Eeehm, afrit dusquote:Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O! En dat ausfahrt uitvaart/begraafplaats betekende
quote:Op maandag 12 mei 2008 03:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O! En dat ausfahrt uitvaart/begraafplaats betekende
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :
Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"
Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!
Dat was wel even een helder moment.
quote:
Bron: http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=3000327&contentId=3000235quote:Er zijn momenteel twee ongelode benzinesoorten verkrijgbaar: Euro 95 en Euro 98. De getallen geven de hoogte van het octaangetal weer ofwel de hoeveelheid compressie die een brandstof aankan voor het tot ontbranding komt.
M'n moeder vond het een beetje naar levertraan smakenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Vlees is gewoon rood hoor. En ze voegen inderdaad kleurstoffen toe om het roder te laten lijken en die groene plastic slablaadjes die er altijd tussen staan net zoals bij de cafetaria doen het ook roder lijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
tvp
Je kwam er pas achter dat het niet rood was.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:43 schreef Miss_paraplu het volgende:
jaa dat van Red bull ben ik echt pas vorige week zaterdag achtergekomen dat , dat Red Bull niet rood is.. ik wou nog tegen dat barmeisje zeggen, dat ik toch echt red bull had besteld, , maar ja toen ik een slokje nam kwam ik erachter dat het toch wel red bull bleek te zijn...
Nou nee, ik had gewoon red bull besteld, en ik kreeg het in een glas, maar normaal wel eens als ik red bull bestel krijg ik het in een blikje, dus dan drink ik het gewoon op. En nu was ik echt verbaasd over de kleur, want ik was echt altijd overtuigd op een of andere wijze dat Red bull rood was ( vraag me niet waarom )quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kwam er pas achter dat het niet rood was.
Toen je het kreeg en een slokje nam kwam je erachter dat het red bull bleek te zijn.
Je kende blijkbaar de smaak dus wel. Hoezo weet je dan nog niet welke kleur het heeft? Je kijkt nooit wat je drinkt?
Thx voor de tip hehequote:Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ] dat er een icoontje naast je naam staat die aangeeft dat je online of offline bent. Nog nooit op gelet ben er net pas achter gekomen
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:23 schreef RandomMoron het volgende:
ik liep als veertienjarig meiske eens met een bende paraplu's te slepen toen er iemand naar me toekwam die me vertelde dat ik een mooie bos hout voor de deur had.
en ik vond het nog wel zo gek dat hij de paraplu's hout noemde en niet gewoon paraplu..
ik begreep echt pas jaren later dat het een gekke opmerking is om tegen een veertienjarig meisje te maken.
Laatst zei een kerel op tv het ook fout. Hij vertelde over iemand die toen was verongelukt en nu in een rolstoel zat.quote:Op maandag 12 mei 2008 03:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht altijd dat als iemand neergeschoten hij dood was
neergeschoten-doodgeschoten
er zijn 5 mensen neergeschoten en drie doden gevallen.
Ik zo: huh, en die andere twee dan? Leven die dan weer?
Zo je komt er nu pas achterquote:Ik ben er net achter gekomen dat Ruben van der Meer vroeger altijd die kerel van Hakkûhbar was Achteraf wel logisch
Nu je het zegtquote:dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
heel 'wijs' tvp'tje:quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.![]()
Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |