Beste openingssong van een tekenfilm aller tijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Rocho het volgende:
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
Die van Dommel mag er anders ook wezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden![]()
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...
En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Nee hoor, want kerkhof is een begrip op zich; het ligt tegenwoordig ook niet per se bij een kerk.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
Als appelsap met prikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Dat-ie voor de bestuurder nu links zit, bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Roder, hoop ik toch. Of is het volgens jou van nature kleurloos?quote:Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
Dus Red Bull is gewoon geel.quote:
Krantenbezorgers zijn dan toch vrij?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Ik dacht dat dat het ook wasquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |