Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.quote:Op zondag 23 maart 2008 05:33 schreef bob1234 het volgende:
Toen ik klein was dacht ik altijd als het ging onweren er grote stenen op de aarde vielen
Was altijd bang dat er een op ons huis viel
Charlemain!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
het is toch ook gewoon " Karel de Grote " ?
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Had ze "Karel the big one" getypt![]()
maar dat is dus Karel the great..
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Herkenbaar!quote:Op zondag 23 maart 2008 14:39 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Vroeger dacht ik als ik bijvoorbeeld de brinkstraat in groningen tegenkwam, dat die straat heel lang was en dat die straat helemaal doorliep tot de brinkstraat in apeldoorn.
Het leek mij erg vreemd dat 1 straatnaam in meerdere plaatsen gebruikt kon worden, dat moest dan wel dezelfde straat zijn.
kutgermaanquote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er bij onweer reuzen op de wolken stonden en die op elkaar aan het inslaan waren met enorme hamers. De bliksem onstond als de hamers elkaar schampten (vonken) en de donder als ze raak sloegen.
Ga dat maar eens tegen Donar zeggen.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kwam er vandaag serieus pas achter dat paraplu en parasol staan voor "voor tegen regen" en "voor tegen zon" als je het vertaalt. Ik dacht altjid dat het een random woord was.
Haha ik moest serieus hard lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
Haha geniaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat Mijn Tent is Top geen programma over kamperen is.
wat dacht je van parachutequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nu je het zegtNooit eerder zo het woord bekeken!
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paracetamolquote:De naam Paracetamol is afgeleid van de chemische naam: Para-acetylaminofenol.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]dat heb ik ook nooit gesnapt kwam er laatst ook achter.
Haha hij is leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Osramp het volgende:
Dat ze in Frankrijk in het "Hotel de Ville" geen kamers verhuren
Ik ook.quote:
quote:Ik dacht een mannetje
dus ik had toch een beetje gelijk...ik wist nooit of ik t een stekker of een mannetje moest vindenquote:Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet
Ik zie niets knipogen. Maar zag er ook nooit een stekker in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Da's de kinderbeveiligingquote:Op dinsdag 8 april 200819:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Ik ookquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat 'asshole' geen ezel betekent. Ik wist het echt niett en het lijkt best op ezel toch?
(ik was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam hoor, niet dat me dat pas na mijn twintigste duidelijk werd ofzo)
quote:Definitions
ass
noun
1. (zoology) A beast of burden, particularly a donkey.
2. (slang) A jerk; a mean or rude person.
3. (slang) A stupid person (passing into Etymology 2)
Tsjonge, dus stiekem had ik tóén al een talenknobbelquote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb echt heel lang gedacht dat onze huisarts vroeger dokter Bertus heette. Ik vond dat nogal een brute naam voor een dokter, maar ach, de beste man kon er natuurlijk niets aan doen en hij was best aardig.
Pas toen ik een jaar of zestien was kwam ik er achter dat mijn dochter gewoon netjes Bertens heette. Dat was toch wel een betere naam voor een huisarts, hihi!
Ze bedoelt dokterquote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
Waar ik van de week (reclame) achter kwam, is dat Asics staat voor: een gezonde geest in een gezond lichaam. Wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
quote:
Jajajajaja het is aangepast hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat een kerkhof een kerkhof heet omdat begraafplaatsen vroeger altijd in de tuin (hof) van een kerk lagen.
Allemaal door dit bericht: Overleden homo's krijgen eigen kerkhof .
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Rocho het volgende:
In het intro van Ducktales zingen ze "Auto's, lasers, vliegmachines, bliksems, 't is wat!". Ik bedacht me deze week pas dat ze met "bliksems" niet letterlijk een bliksem bedoelen, maar als stopwoord. Ik vond 't altijd al raar, wat is er nou zo bijzonder aan bliksem...
Die van Dommel mag er anders ook wezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beste openingssong van een tekenfilm aller tijden![]()
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Red Bull rood was, tot ik het een keer in een glas zag...
En ik denk nog steeds altijd dat er "Warfteiner" op de flesjes Warsteiner staan...
Nee hoor, want kerkhof is een begrip op zich; het ligt tegenwoordig ook niet per se bij een kerk.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.
Als appelsap met prikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zou denken dat Red Bull blauw is...vertel me, welke kleur heeft het want ik heb het nog nooit gedronken.
Dat-ie voor de bestuurder nu links zit, bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Dat in engelse auto's niet alleen het stuur aan de andere kant zit, maar natuurlijk ook de versnellingspook...
Roder, hoop ik toch. Of is het volgens jou van nature kleurloos?quote:Dat veel vlees in de supermarkt er rood uitziet door het toevoegen van kleurstoffen en niet omdat het van nature rood is.
Dus Red Bull is gewoon geel.quote:
Krantenbezorgers zijn dan toch vrij?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef Karammel het volgende:
Op zondag zijn mensen vrij. Op zondag is er ook geen krant. Ik dacht dat dit dus kwam omdat de mensen van de krant op zondag vrij waren. Totdat ik me vorige week bedacht dat de krant de dag van tevoren al in elkaar wordt gezet. op zaterdag hoeven ze dus geen krant in elkaar te zetten, waar ze zondag aan de krant van maandag werken.
Ik dacht dat dat het ook wasquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
dat euro 95 en euro 98 (benzine) niets met jaartallen te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |