dus ik had toch een beetje gelijk...ik wist nooit of ik t een stekker of een mannetje moest vindenquote:Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet
Ik zie niets knipogen. Maar zag er ook nooit een stekker in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Da's de kinderbeveiligingquote:Op dinsdag 8 april 200819:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een stekker en een mannetje, anders knipoogt ie toch niet.
Ik ookquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat 'asshole' geen ezel betekent. Ik wist het echt niett en het lijkt best op ezel toch?
(ik was een jaar of 12 toen ik daar achter kwam hoor, niet dat me dat pas na mijn twintigste duidelijk werd ofzo)
quote:Definitions
ass
noun
1. (zoology) A beast of burden, particularly a donkey.
2. (slang) A jerk; a mean or rude person.
3. (slang) A stupid person (passing into Etymology 2)
Tsjonge, dus stiekem had ik tóén al een talenknobbelquote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ass kan wel degelijk een ezel betekenen.
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb echt heel lang gedacht dat onze huisarts vroeger dokter Bertus heette. Ik vond dat nogal een brute naam voor een dokter, maar ach, de beste man kon er natuurlijk niets aan doen en hij was best aardig.
Pas toen ik een jaar of zestien was kwam ik er achter dat mijn dochter gewoon netjes Bertens heette. Dat was toch wel een betere naam voor een huisarts, hihi!
Ze bedoelt dokterquote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
Waar ik van de week (reclame) achter kwam, is dat Asics staat voor: een gezonde geest in een gezond lichaam. Wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat het merk Asics Oasics was
Omdat dat rondje ervoor stond.
het kwartje viel pas toen mn ma zei dat ze die Asics schoenen best mooi vond
quote:
Jajajajaja het is aangepast hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Je had al een dochter toen je een jaar of 15 was en wist haar naam niet tot je een jaar of 16 was.![]()
Leuke naam trouwens voor een meisje.
En dat het daarom idioot is om te spreken over een 'jodenkerkhof'.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat een kerkhof een kerkhof heet omdat begraafplaatsen vroeger altijd in de tuin (hof) van een kerk lagen.
Allemaal door dit bericht: Overleden homo's krijgen eigen kerkhof .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |