Ik wilde net zeggen: 'jammer dat er geen sticker bij zit.'quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zo'n klein stickertje erbij. En als je 10 stickers had mocht je een grote sticker of een kaart uitzoeken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Die 9 heb ik dus deels aan B. te danken.
B.ertha, we hebben een negen!!![]()
Stom van mij. Ik wilde zeggen: "maar je bént thuis"quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
Nee, wel Oliver Klozov.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?
ik moest opzoeken wei het wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel Oliver Klozov.
Ga even met je kennis in de AKQ pimpen
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!quote:
Het is niet verkeerd. Maar ging me meer om het woordgrapje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest opzoeken wei het was![]()
maar dat is dan meer jou ding?
En de AKQ speel ik nog zo 1 keer per maand 10 minuten denk ik.
en religie (daar komt die oorlog dan weer vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Dat er altijd gezeik is om land
Aldus mijn geschiedenisleraar: "Alles draait om seks en oorlog!"
mooie samenvattingquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Uh... Nee? W'rom?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he meske, kumde gij uit Den Bosch?
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer nietquote:
Dat wordt wel een 9.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
...kut gebruiken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |